sjips... en ik heb vanaf volgende week twee weken vrij en nog niets geplandquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben dan ben ik niet eens aan het begion gestart.... hahaha maar volgende week ben ik bijna helemaal afwezig dus komt goed
tuurlijk Bol, je kan ons helemaal niet missenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben dan ben ik niet eens aan het begion gestart.... hahaha maar volgende week ben ik bijna helemaal afwezig dus komt goed
hier reageer ik niet op, dat telt alleen maar op bij m'n postsquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef markvanrinsum het volgende:
ik sta helemaal niet op 1
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hier reageer ik niet op, dat telt alleen maar op bij m'n posts
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
probeerde Bollokus ook al... de statistieken vanaf 1 januari dit jaar lieve Mark
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef pietpaniek het volgende:
pak snel mijn ipad weer, dit is niets...... warm schoot kaan de smiliies niet vinden bah
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef pietpaniek het volgende:
pak snel mijn ipad weer, dit is niets...... warm schoot kaan de smiliies niet vinden bah
quote:
piet wil openen!!!quote:
ooooo, maar zo was het niet bedoeld hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja ja.... wrijf het hier maar in.... wij die je gesupported hebben in het nemen van deze beslissing.... en nu.... bekstek je ons
dat dus... bollo jaloursquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja ja.... wrijf het hier maar in.... wij die je gesupported hebben in het nemen van deze beslissing.... en nu.... bekstek je ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |