Erboven en erachter is er volgende ruimte, het gaat slechts om de breedte die beperkt is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je moet wel rekening houden met de ruimte om het apparaat heen, in verband met de warmteafgifte.
dat is het ook, maar het moet kunnen!quote:
Midden op het aanrecht, en die nam hij vrijwel helemaal in.. Waardeloos dus.quote:
Afmetingen (H x B x D) 20 x 20 x 30 cmquote:Op woensdag 6 april 2011 17:26 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar nu kan het aan mij liggen ? Maar is het wel functioneel / handig als zo'n ding op ze kant gebruikt wordt ? Zoiezo vraag ik mij af of hij de warmte wel voldoende kwijt kan.
Maar hoe leg jij dan een broodje in de oven ? Je kunt hem niet op het rooster leggen want dat ligt op kant
Whoeps, inderdaad... hoe kom ik er ook eigenlijk bijquote:Op woensdag 6 april 2011 17:33 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is er anders dan in de titel nooit sprake geweest van een apparaat op zijn kant.
Wat is dat voor midget merkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:09 schreef paaskannekoekje het volgende:
Ik ben geslaagd, het is de Bestron DGL9 geworden.
[ afbeelding ]
slechts 20 centimeter breed!
Het zal vast te maken hebben met de single huishoudens die overheersen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat is dat voor midget merkm'n ouders hebben er ook al een friteuse van met een inhoud van een halve liter ofzo
Wil je pizza.....quote:Op woensdag 6 april 2011 18:33 schreef jpajs het volgende:
[..]
Afmetingen (H x B x D) 20 x 20 x 30 cm
¤20,90
Waarschijnlijk door de titel.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:34 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Whoeps, inderdaad... hoe kom ik er ook eigenlijk bij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |