Nah wie weet wat er de 16de als jinglemateriaal uit komt rollen.quote:
Ja echt heerlijkquote:
Ik stem voor een bier en tieten jinglequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah wie weet wat er de 16de als jinglemateriaal uit komt rollen.
Dan hebben we mono er ook bij he. Dus ranzigheid alom
Whaha "voor onze bier en tieten foto ga je naar [URL van Draakje]"quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem voor een bier en tieten jingle
Tenzij die al bestaat.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha "voor onze bier en tieten foto ga je naar [URL van Draakje]"
WIJ MOETEN DE TIETENBOTS NOG STEEDS DOEN!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed proosten met een fles bier tussen m'n boobies
Of: "Kwaliteitsradio maken is hard werk, daarom zijn we druk op zoek naar bier en tieten voor onze DJ's om ze weer op te peppen." (Variant op de zuurstof-versie!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha "voor onze bier en tieten foto ga je naar [URL van Draakje]"
16 aprilquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WIJ MOETEN DE TIETENBOTS NOG STEEDS DOEN!!
Ghehequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Of: "Kwaliteitsradio maken is hard werk, daarom zijn we druk op zoek naar bier en tieten voor onze DJ's om ze weer op te peppen." (Variant op de zuurstof-versie!)
Do tell my dearquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
16 april
Ik heb een leuk idee voor die jingle
Nou, een proost met een fles bier tussen onze tieten (die hoor je dan klinken) en dan dat zinnetje wat jij zei: Voor bier en tieten ga naar *url*quote:
Moet lukkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, een proost met een fles bier tussen onze tieten (die hoor je dan klinken) en dan dat zinnetje wat jij zei: Voor bier en tieten ga naar *url*
Mooi maar wel ff te depri nuquote:
ik luister altijd alles van te vorenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Het is altijd gokken met die losse nummers, of ze kwaliteit hebben of niet
ik ook maar deze komt vers uit de downloadquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik luister altijd alles van te voren
Ik eigenlijk nooit, vind het irritant als ik hetzelfde nummer kort achter elkaar hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik luister altijd alles van te voren
even kort voorluisteren voor kwaliteitquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit, vind het irritant als ik hetzelfde nummer kort achter elkaar hoor.
ik zoe normaal 320 maar dat programma kan ik niet gebruiken tijdens het draaien, dat heeft met bandbreedte te makenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef ToT het volgende:
Nog een crazy nummer er achteraan!
Wat is dit? Crazy uurtje of zo?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef ToT het volgende:
Fragmentjes van 5 seconden ja. Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan draaienquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
even kort voorluisteren voor kwaliteit
er is plek zat in het roosterquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fragmentjes van 5 seconden ja. Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan draaien
Wat let jequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je Fine Young Cannibals ook gedraaid?
nee nog nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je Fine Young Cannibals ook gedraaid?
Symph wel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee nog niet
en die ga ik ook niet draaien vanavond
ja ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel een post van jou gequote!
Goedemorgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef ToT het volgende:
Ja ik kom goftedomme net van de buren af. Ik zit niet hele dagen als een autist Onzinradio te luisteren!quote:
Kusje eropquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kom goftedomme net van de buren af. Ik zit niet hele dagen als een autist Onzinradio te luisteren!
ja het is weer een anders dan de klaus dinges van djkoelkastquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
Fijne muziek Symphonic!
En LoLa, leuke Yann Tiersen filler!
Is er iets slechter dan 30 seconds to mars dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's only getting better *kuchkuch*
beter welquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is er iets slechter dan 30 seconds to mars dan?
je moet luisterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
Ah, snot. Ik wil the Phantom kijken, maar ik wil ook luisteren
Welkom.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
Ah, snot. Ik wil the Phantom kijken, maar ik wil ook luisteren
Ik doe wel beide. Phantom is echt mijn all time favorite musicalquote:
Ik heb alle afleveringen van TBBT al 3 keer gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welkom.
Nu bent u een echte Radio Onzin fan.
U mag nu bij de club van mensen die dankzij de radio te laat op werk/school/afspraken komen, series/films missen enz.![]()
KIJK DAN HOEVEEL SHELDON VANAVOND!!
20:00 The big bang theory
20:30 The big bang theory
21:00 The big bang theory
21:25 The big bang theory
21:50 The big bang theory
Doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoordquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Je hoord nummers als deze vaak. Wat is het, Hard-rock toch?
-edit- en ik weet ben niet in de chat omdat ik er net ben joh!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoord![]()
Waarom ben jij niet op de chat?
ja rock/hard-rockquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Je hoort nummers als deze vaak. Wat is het, Hard-rock toch?
haha jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Wijffie je hebt niks om zenuwachtig voor te zijn hoor. Je draait geweldig
rock/metal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Je hoort nummers als deze vaak. Wat is het, Hard-rock toch?
check en checkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Lenny![]()
Lekkere Radio-stem ook Lovely! Je klinkt als een eckte rockbitch incl piercings tatoeages alles
ik vind porcupine tree niet zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
rock/metal.
Geen pure metal maar muziek met die invloeden.
Verder heb je nog o.a Porcupine Tree en Faith no More die vergelijkbare muziek maken.
15 jaar geleden was ik nog een gabbermeisjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WAT![]()
![]()
![]()
Dat is 1 van de beste bands van de afgelopen 15 jaar
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
15 jaar geleden was ik nog een gabbermeisje
Ik een gabberjochie. Met terugwerkende kracht leerde ik kwaliteit kennenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gabberquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moeten we haar kicken zo als ze terug komt omdat haar spook blijft hangenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie lola offline gaan van msn. Zou dr inet vastlopen?
Dat dus jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef Watertornado het volgende:
Godverdomme, precies op het lekkere stuk
Mjah inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moeten we haar kicken zo als ze terug komt omdat haar spook blijft hangen
Kan de beste overkomenquote:
....schatje!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
Komt zo wel weer goed hoorDaar is ze al weer!
yesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze is weer op msn, kick jij de ghost ff koelkast?
De scheidingslijn is relatief wazigquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
dit is trouwens ook rock/metal. Maar dan iets meer metal
Heb je mijn DM gehad?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
Komt zo wel weer goed hoorDaar is ze al weer!
Klopt nu welquote:
+ de site is kapotquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
Wie durft nog te zeggen dat ONZ Radio te professioneel geworden?
JAWEL!quote:
Die snap ik echt serieus nog steeds niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
Gisteren Dragems zn mic en af en toe iemand wiens internet faalt. Amateuristisch op een geile manierquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAWEL!
[..]
Die snap ik echt serieus nog steeds niet.
Mjah het feit dat je wat orde in de chaos wil scheppen wordt gezien als professioneel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gisteren Dragems zn mic en af en toe iemand wiens internet faalt. Amateuristisch op een geile manier
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het amateuristisch op een professionele manier
Gewoon rustig verder gaan met waar je was, dan maar 5 minuten laterquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha ik ben helemaal van me apropo
Autist die ik ben.. de hele planning overhoop
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon rustig verder gaan met waar je was, dan maar 5 minuten later
Duiveltjes zijn veel leukerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
Engelen verdienen het om dood te gaan.
WAAR - OM ?
ik ook niet echtquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dees vink nie zo wat
gelukkig verschillen smaken
Geen ideequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Waar is dit nummer van? Final Fantasy toch?
Dit is voor mij een beetje de grens, alles met meer geschreeuw dan dit vind ik minder..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dees vink nie zo wat
Kwaliteit dit is Knetter, Knetter dit is kwaliteitquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dees vink nie zo wat
DJ Paul heeft hem gecovered, denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Waar is dit nummer van? Final Fantasy toch?
Lekker accentje welquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Cry was zeker aan het pesten beneden?
Whaha ik zie het al voor me: LoLa die in paniek naar beneden rent. DE VERBINDING IS WEG MAAK HET
OH HELDIN!!
Wat doe je koelkast aan
Jonge! je vergeet Battery, Cyanide, Judas Kiss, All nightmare long, harvester of sorrow en nog veel meerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef ValHallen het volgende:
ENTER SANDMAN
Het enige fatsoenlijke Metallica nummer op Fade to black na.
Stiekem vind ik Nothing else matters ook goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef ValHallen het volgende:
ENTER SANDMAN
Het enige fatsoenlijke Metallica nummer op Fade to black na.
Je hebt geen Noord Hollands accent a la SSBquote:
ja maar die hoor je ZO vaakquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Nothing else matters ook goed.
Sad but truequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Jonge! je vergeet Battery, Cyanide, Judas Kiss, All nightmare long, harvester of sorrow en nog veel meer
Hoe de fuck heb jij die knul opgevoed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
LoLa woont bij SopSop om de hoek![]()
Whahaha mijn zoon: jezus mama kan die pokkeherrie niet uit!!
Hij is GEEN metallica fan
Ik luister nooit naar de reguliere radio, dus ik hoor hem niet zo vaakquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar die hoor je ZO vaak
op de radio of hier
WAT EEN HELDquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
LoLa woont bij SopSop om de hoek![]()
Whahaha mijn zoon: jezus mama kan die pokkeherrie niet uit!!
Hij is GEEN metallica fan
SSB komt ook uit amsterdam en zijn ouders zijn amsterdamsquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt geen Noord Hollands accent a la SSB
Ja, zo'n beetje hun hele repertoirequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Jonge! je vergeet Battery, Cyanide, Judas Kiss, All nightmare long, harvester of sorrow en nog veel meer
Die is meer van de dubstep anders kan die niet breakdancenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb jij die knul opgevoed?
Tot nu toe waardeert hij zo goed als alles wat ik luister behalve metallicequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb jij die knul opgevoed?
Garage Inc staan wel een paar schijtcoversquote:
Daar zou ik mee kunnen leven, denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot nu toe waardeert hij zo goed als alles wat ik luister behalve metallice
Ze breaken niet op dubstep hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is meer van de dubstep anders kan die niet breakdancen
Nee hoor. Vind Metallica een zaadband eerste klas maar dit is gewoon 1 van de allervetste rocksongs ooit..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Ja, daarom ook zo'n beetje. Niet alles is even goed iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Garage Inc staan wel een paar schijtcovers
Ik ook wel.quote:
lekker he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben geen expliciete metalfan maar dit ging wel even wat harder!
Ze heeft de hele dag gevraagd om verzoekjes. Nu heeft ze al een playlist.quote:
ja het is 1 en al stoorbrom hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
Oooh deze is ook lekker!
Je zit trouwens ergens tegen een 50 Hz stoorbron aan.
Dat komt omdat je door deze muziek geïnspireerd wordt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb goffer 2 dagen om verzoekjes lopen janken
1 verzoekje gehad
dus NEE nu niet meer
Wist niet eens dat je ging draaienquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb goffer 2 dagen om verzoekjes lopen janken
1 verzoekje gehad
dus NEE nu niet meer
mijn eigen muziek jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat komt omdat je door deze muziek geïnspireerd wordt!
Sorry!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga de 16de op mn housewarming alleen maar hiphop draaien
Goede hip-hop?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je maar Steen draait!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Witte chocolade-song is toch ook hiphopquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij Steen verzoekt, verzoek ik Jovinkquote:
quote:
Ik heb alleen maar goede hiphopquote:
Zie bovenquote:
IJskoud de lekkerste!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij Steen verzoekt, verzoek ik Jovink
Geniale shitquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef ToT het volgende:
Ja Fuck! Ik dacht five finger crawl, van Danzig!
Dan kan ik lekker de volgende ochtend knetter hard WAKKER WORDEN! draaienquote:
Jovink is leuk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik lekker de volgende ochtend knetter hard WAKKER WORDEN! draaien
Dat nemen ze me vast in dank af
Hahaha, heb jij morgen wat voor mij in petto?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jovink is leuk!
Heb je trouwens al gezien wat ik morgen voor je in petto heb?
Nee de band heet zelf ook bad companyquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef ValHallen het volgende:
Is het origineel niet toevallig een AC/DC nummer?
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, heb jij morgen wat voor mij in petto?
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee de band heet zelf ook bad company
Five finger death punch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef poqpoq het volgende:
aan welke band doet die zanger me toch denken, ik pijnig mijn hersens
iets met F
haha nee. ook niet foo fightersquote:
Slim blondje jwzquote:
The Reason ken je wel als je het hoort. Leuk nummer trouwens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Word je boos als ik zeg dat ik hoobastankniet ken
Maar wat leuk dat je ook luistertquote:
ken je welquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Word je boos als ik zeg dat ik hoobastankniet ken
Dikke tieten, blond en slim. What more could men wantquote:
Even gejijbuist en die ken ik iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
The Reason ken je wel als je het hoort. Leuk nummer trouwens.
Een vrouw die kan kokenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dikke tieten, blond en slim. What more could men want
Koken kan je laten doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even gejijbuist en die ken ik idd
[..]
Een vrouw die kan koken![]()
Dat kan ik niet
What happened? Tandarts toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef Driepink het volgende:
Vandaag weer voor het eerst gegeten, nog steeds een dikke wang alleen
(zo makkelijk ging eten niet)
Ik vind dat Ezechielk de 16de pannenkoeken moet bakken. Dat zou hij vorige week eigenlijk al doen maar toen kwam hij er heel subtiel onderuitquote:
Daar kunnen wij hem vast toe overhalen, denk je niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat Ezechielk de 16de pannenkoeken moet bakken. Dat zou hij vorige week eigenlijk al doen maar toen kwam hij er heel subtiel onderuit
Ik krijg er nu al rillingen vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef Driepink het volgende:
Samzz, ja kaakchirurg, de laatste verstandskies moest er worden uitgeboord
Zeker welquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kunnen wij hem vast toe overhalen, denk je niet?
Mijn ex heeft toen 3 weken pijn gehad, kon zn mond niet meer open doen ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef Driepink het volgende:
Haha :p de pijn is HOPELIJK bijna voorbij
regelmatig, de player staat in mijn itunes. Vind het vaak geweldig vooral omdat mijn muzieksmaak heel breed is en ik dus vaak wel de muziek kan waarderen. Heb nu wel zelf even weer dupstep aanstaan.quote:
Jij bent echt gemeeeen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex heeft toen 3 weken pijn gehad, kon zn mond niet meer open doen ook.
Er was iets gaan ontsteken.
Dat leek mij het goede moment om samen de lama's te gaan kijken. Lachen kon hij niet
Hij kon ook niet eten echt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent echt gemeeeen.
Ik mag jou wel!
Nastyquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kon ook niet eten echt.
Hij kreeg gewoon zn mond niet open. Dus bestelde ik een deep pan pizza bij de New York Pizza
Ja ik hoef toch niet aan een vla dieet als hij niet kan etenquote:
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik hoef toch niet aan een vla dieet als hij niet kan eten
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben er weer vandoor voor vandaag
En maar zeiken als hij een keer lullig tegen je doetquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kon ook niet eten echt.
Hij kreeg gewoon zn mond niet open. Dus bestelde ik een deep pan pizza bij de New York Pizza
Tschussquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben er weer vandoor voor vandaag
Dit kwalificeert niet echt als nieuwe rockquote:
een paar klassiekertjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef Stokstaart het volgende:
Gouwe ouwe ik dacht dat je 'nieuwe' rock draaide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |