Nah wie weet wat er de 16de als jinglemateriaal uit komt rollen.quote:
Ja echt heerlijkquote:
Ik stem voor een bier en tieten jinglequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah wie weet wat er de 16de als jinglemateriaal uit komt rollen.
Dan hebben we mono er ook bij he. Dus ranzigheid alom
Whaha "voor onze bier en tieten foto ga je naar [URL van Draakje]"quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem voor een bier en tieten jingle
Tenzij die al bestaat.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha "voor onze bier en tieten foto ga je naar [URL van Draakje]"
WIJ MOETEN DE TIETENBOTS NOG STEEDS DOEN!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed proosten met een fles bier tussen m'n boobies
Of: "Kwaliteitsradio maken is hard werk, daarom zijn we druk op zoek naar bier en tieten voor onze DJ's om ze weer op te peppen." (Variant op de zuurstof-versie!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha "voor onze bier en tieten foto ga je naar [URL van Draakje]"
16 aprilquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WIJ MOETEN DE TIETENBOTS NOG STEEDS DOEN!!
Ghehequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Of: "Kwaliteitsradio maken is hard werk, daarom zijn we druk op zoek naar bier en tieten voor onze DJ's om ze weer op te peppen." (Variant op de zuurstof-versie!)
Do tell my dearquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
16 april
Ik heb een leuk idee voor die jingle
Nou, een proost met een fles bier tussen onze tieten (die hoor je dan klinken) en dan dat zinnetje wat jij zei: Voor bier en tieten ga naar *url*quote:
Moet lukkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, een proost met een fles bier tussen onze tieten (die hoor je dan klinken) en dan dat zinnetje wat jij zei: Voor bier en tieten ga naar *url*
Mooi maar wel ff te depri nuquote:
ik luister altijd alles van te vorenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Het is altijd gokken met die losse nummers, of ze kwaliteit hebben of niet
ik ook maar deze komt vers uit de downloadquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik luister altijd alles van te voren
Ik eigenlijk nooit, vind het irritant als ik hetzelfde nummer kort achter elkaar hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik luister altijd alles van te voren
even kort voorluisteren voor kwaliteitquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit, vind het irritant als ik hetzelfde nummer kort achter elkaar hoor.
ik zoe normaal 320 maar dat programma kan ik niet gebruiken tijdens het draaien, dat heeft met bandbreedte te makenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef ToT het volgende:
Nog een crazy nummer er achteraan!
Wat is dit? Crazy uurtje of zo?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef ToT het volgende:
Nog een crazy nummer er achteraan!
Wat is dit? Crazy uurtje of zo?
Fragmentjes van 5 seconden ja. Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan draaienquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
even kort voorluisteren voor kwaliteit
er is plek zat in het roosterquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fragmentjes van 5 seconden ja. Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan draaien
Wat let jequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fragmentjes van 5 seconden ja. Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |