Welke vrouw niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:44 schreef kutkabouter het volgende:
Ik denk dat tilly wel van die momentjes heeft ook in het echt dat ze zo goed venijnig uit de hoek kan komen.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pittig.Dan denk ik aan vrouwen met een pittig kort kapsel. En daar wil ik niet mee vergeleken worden.
Gewoon genoeg drank erin gooien, dan gaat dat wel over.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke vrouw niet.
Maar ik ben niet altijd zo hoor, ben ook gewoon een lief en aardig meisje.maar verlegen ben ik niet. Ja misschien als ik ooit jullie allemaal tegelijk ontmoet maar dat duurt dan ook maar 5 min.
Het is zo lekker makkelijk zo kortquote:Op woensdag 6 april 2011 08:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
[ afbeelding ]
Maar je vindt zoiets niks?
Wees niet bang, geloof niet dat er ooit een echte meet gaat komenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke vrouw niet.
Maar ik ben niet altijd zo hoor, ben ook gewoon een lief en aardig meisje.maar verlegen ben ik niet. Ja misschien als ik ooit jullie allemaal tegelijk ontmoet maar dat duurt dan ook maar 5 min.
Oh jawel. Als het mooi weer is en Michhas niet meer kreupel is ga ik zorgen dat er een meet komt.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wees niet bang, geloof niet dat er ooit een echte meet gaat komen
Hehe die shit staat altijd bij youtube videos als hoogst beoordeelde reactiequote:Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
There was this crazy party at my ESTATE last night, which was located next to a TERMINAL, in AFGHAN, just 10 miles from a local QUARRY. Everyone was totally wasted. The place was like a SCRAPYARD. There was this girl that said she wanted to DERAIL me. So i went to a RUNDOWN hotel in FAVELA, there was RUST everywhere. I felt her KARACHI, it was bare like a WASTELAND. The feeling gave me a HIGHRISE. I then entered her UNDERPASS, went so deep i hit her SUB BASE. She love the INVASION
Volgend jaar pas?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh jawel. Als het mooi weer is en Michhas niet meer kreupel is ga ik zorgen dat er een meet komt.
Jij, Michhas, Tliciouz en Rossdale?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Bozz187 het volgende:
Btw er is al een datum voor een meet hoor met sowieso 4 aanwezigen
neee ik michhas tliz e idoparvase at nimma in de zomer feesten als een mallequote:Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij, Michhas, Tliciouz en Rossdale?
Dat is toch al wekelijks?
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
neee ik michhas tliz e idoparvase at nimma in de zomer feesten als een malle
ik ook want de start van de nijmeegse is tevens de start van de vakantie van je boi bozz!!!!!!!!quote:
Bij mij ook aaaaightquote:Op woensdag 6 april 2011 11:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ook want de start van de nijmeegse is tevens de start van de vakantie van je boi bozz!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |