Ik werk gewoon met een 12", vrouwtjes loving it.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:09 schreef Bozz187 het volgende:
Oke om even terug te komen op opmerkingen over mij. Je weet hoe je boi rollt perfect swagger. Lil tipsy maar maakt niet uit morgen toch weer om 6uur op zo doen we dat.
P.s. Tliz call me i need some....
Hollaaaaaaa!
P.P.S dreamzk it's all in the choice of words
P.P.P.P.P.P.Sssssssssssss. Kutkabouter het spijt me ik kan je game niet hoger krijgen, I tried man I tried...
Wel grappig dat ik denk veel meer mensen dat 100x sexier vinden dan die planken op de tv en billboards.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor zulke meisjes doe ik een moord.
Heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik denk veel meer mensen dat 100x sexier vinden dan die planken op de tv en billboards.
nu nog de beweging goed krijgen dan zijn ze verkocht. Length doesnt do it by itselfquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik werk gewoon met een 12", vrouwtjes loving it.
Ghb welquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nu nog de beweging goed krijgen dan zijn ze verkocht. Length doesnt do it by itself
Niet op deze site.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Drie kwart van die shit is allemaal nep joh brengen ze met air brush aan.
Ja was ff aan het doorkijken, damn wat een topsite!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef tliciouz het volgende:
Teuntje is verdacht stil nu ik hem die site heb gegeven.
Je moet vanaf pagina 1 kijken, en dan pas naar het begin daar staan veel mooiere meisjes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja was ff aan het doorkijken, damn wat een topsite!
okayquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet vanaf pagina 1 kijken, en dan pas naar het begin daar staan veel mooiere meisjes.
Hij heeft maar 1 vrije hand nu.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef tliciouz het volgende:
Teuntje is verdacht stil nu ik hem die site heb gegeven.
Nee sorry, zit hier met sjimster school werk te doenquote:
Omdat je altijd een cape draagt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zo noemen de meeste dames mij ja thnx
Zijn er al.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt tijd voor een tattoo en chicks topic
TEEEERRINNG dat is toch niet nice? daaar krijgt zwaartekracht echt wel grip op..quote:
got milk?quote:
trusten.quote:
Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Mich, niets mis met andere kleuren all stars.
Yo.quote:
Dat ik me echt voel alsof ik door een gehaktmolen ben gehaald.quote:
Gegroet, industriële doch tedere.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 06:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gegroet, industriële doch tedere.
oke what happend?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:00 schreef Parvus het volgende:
[announcer]
Meet Grady, a twenty-nine year old construction worker.
After coming home from a hard day's work,
he walks in the door of his trailer park home
to find his wife in bed with another man.
("WHAT THE FUCK?!?!")
("Grady!!")
[Dr. Dre]
Alright calm down, relax, start breathin..
[Eminem]
Fuck that shit, you just caught this bitch cheatin
While you at work she's with some dude tryin to get off?!
FUCK slittin her throat, CUT THIS BITCH'S HEAD OFF!!!
Grady died from aids.quote:
Met mij wil je niet vechten hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het was geen groet!
It was a random karate chop
Zeg ga nou eens van die site af!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:12 schreef KneusTeun het volgende:
Gooooooeeede morgen [postcode loterij voice]
[ afbeelding ]
Goeie cuntpunch and you're down.quote:
quote:
YES!quote:
Jij bent ook wel een beetje zo'n pittig vrouwke ofnie?quote:
Pittig.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje zo'n pittig vrouwke ofnie?
Welke vrouw niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:44 schreef kutkabouter het volgende:
Ik denk dat tilly wel van die momentjes heeft ook in het echt dat ze zo goed venijnig uit de hoek kan komen.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pittig.Dan denk ik aan vrouwen met een pittig kort kapsel. En daar wil ik niet mee vergeleken worden.
Gewoon genoeg drank erin gooien, dan gaat dat wel over.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke vrouw niet.
Maar ik ben niet altijd zo hoor, ben ook gewoon een lief en aardig meisje.maar verlegen ben ik niet. Ja misschien als ik ooit jullie allemaal tegelijk ontmoet maar dat duurt dan ook maar 5 min.
Het is zo lekker makkelijk zo kortquote:Op woensdag 6 april 2011 08:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
[ afbeelding ]
Maar je vindt zoiets niks?
Wees niet bang, geloof niet dat er ooit een echte meet gaat komenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke vrouw niet.
Maar ik ben niet altijd zo hoor, ben ook gewoon een lief en aardig meisje.maar verlegen ben ik niet. Ja misschien als ik ooit jullie allemaal tegelijk ontmoet maar dat duurt dan ook maar 5 min.
Oh jawel. Als het mooi weer is en Michhas niet meer kreupel is ga ik zorgen dat er een meet komt.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wees niet bang, geloof niet dat er ooit een echte meet gaat komen
Hehe die shit staat altijd bij youtube videos als hoogst beoordeelde reactiequote:Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
There was this crazy party at my ESTATE last night, which was located next to a TERMINAL, in AFGHAN, just 10 miles from a local QUARRY. Everyone was totally wasted. The place was like a SCRAPYARD. There was this girl that said she wanted to DERAIL me. So i went to a RUNDOWN hotel in FAVELA, there was RUST everywhere. I felt her KARACHI, it was bare like a WASTELAND. The feeling gave me a HIGHRISE. I then entered her UNDERPASS, went so deep i hit her SUB BASE. She love the INVASION
Volgend jaar pas?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh jawel. Als het mooi weer is en Michhas niet meer kreupel is ga ik zorgen dat er een meet komt.
Jij, Michhas, Tliciouz en Rossdale?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Bozz187 het volgende:
Btw er is al een datum voor een meet hoor met sowieso 4 aanwezigen
neee ik michhas tliz e idoparvase at nimma in de zomer feesten als een mallequote:Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij, Michhas, Tliciouz en Rossdale?
Dat is toch al wekelijks?
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
neee ik michhas tliz e idoparvase at nimma in de zomer feesten als een malle
ik ook want de start van de nijmeegse is tevens de start van de vakantie van je boi bozz!!!!!!!!quote:
Bij mij ook aaaaightquote:Op woensdag 6 april 2011 11:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ook want de start van de nijmeegse is tevens de start van de vakantie van je boi bozz!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |