quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef Parvus het volgende:
Snap geen fuck van Homefront [ afbeelding ]
Ik zei dat ik Homefront niet snapte, als in ik word neergeschoten terwijl ik niemand zie etc.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan snap ie het nog steeds niet denk ik, het is alleen een andere taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Goedzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef Fsmxi het volgende:
Deze baas gaat nog steeds door het leven zonder thuisfront.
Net ook even de single player gespeeld, daar irriteer ik me nog erger aan. Gewoon je locale veranderen en het is opgelost?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik zei dat ik Homefront niet snapte, als in ik word neergeschoten terwijl ik niemand zie etc.
dreamzk zei dat ie gek werd van de Nederlandse taal in Homefront
Je haalt 2 dingen door elkaar boi
Yes ff via system settings naar UK ofzo zettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Net ook even de single player gespeeld, daar irriteer ik me nog erger aan. Gewoon je locale veranderen en het is opgelost?
In mn oude account stond hij op Belgie (kom ik ook vandaan en daar had ik xbox gekocht) maar toen kon ik het niet meer terug veranderen toen ik problemen kreeg (al mn spellen gingen in frans, zwaar klote) en moest ik nieuwe account aanmaken. Dus ben een beetje sceptisch erover.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef Parvus het volgende:
[..]
Yes ff via system settings naar UK ofzo zetten
Zijt gij een Belg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In mn oude account stond hij op Belgie (kom ik ook vandaan en daar had ik xbox gekocht) maar toen kon ik het niet meer terug veranderen toen ik problemen kreeg (al mn spellen gingen in frans, zwaar klote) en moest ik nieuwe account aanmaken. Dus ben een beetje sceptisch erover.
Neuh dat gelukkig niet, wel opgegroeid in Belgie. En nee, mijn vader is geen belasting ontduiker.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh dat gelukkig niet, wel opgegroeid in Belgie. En nee, mijn vader is geen belasting ontduiker.
Ben ik nu een nog grotere e-hustler?quote:
Maar bozz heeft die eckte swag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet zo groot als bozz natuurlijk.
Daar kan ik alleen nog maar van dromen, maar door veel te oefenen kunnen mijn dromen realiteit worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet zo groot als bozz natuurlijk.
Trek z'n stroom eruit. Dat soort huisgenoten zijn echt gay.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Frankii het volgende:
Een huisgenoot hier zet 24/7 Torrents aan, ook al is hij de hele week van huis.
Weinig gamen zo met een Ziggo Z1 abonnement. Snel maar eens upgraden hiero.
Ik gebruik torrentzquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Frankii het volgende:
Maar kom op..... wie download er nou met torrents. Dat vreet sowieso onnodig alle bandbreedte weg. De router voor het hele huis staat op mijn kamer, niet eens zo'n slecht idee om zijn kabeltje er uit te trekken als ik wil gamen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |