Als dat lukt is hij gewoon een idioot en wens ik hem een heel leven toe waarin hij lekker gebruikt kan wordenquote:
Kunnen ze weer scheiden! Hahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef ArnieAlberts het volgende:DE BEELDEN
Guido vraagt aan laura of ze hem (Alex) aantrekkelijk vind; ABSOLUUT NIET
Ik blijf lekker hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Urb het volgende:
De meesten zitten geloof ik atm bij de buren![]()
De uitzending van di 5 april #1 De nominaties
Hahaha ja wat een timing, ik roep je wel als we weer gaan beginnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nu dus
Koffie en even een sigaretje buiten.
Snel snel snel, anders begint het weer
Ik wil echt zijn hoofd zien op het moment dat hij het hoort.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Dat kunnen ze Genialex toch niet aandoen dit!
schitterend!!quote:
En dan antwoordt hij; Nee hoor, Laura... Dat moest je, niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef kyan2002 het volgende:
ze verteld gewoon dat ze dat moest zeggen van de stemmmmmmmmmmmm
Volgens mij krijgt hij het zo live te horenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik wil echt zijn hoofd zien op het moment dat hij het hoort.
Hoe hij dan kijkt, dat moet priceless zijn.
En hoe ze daarna naar elkaar kijken, of zal ze hem ontwijken (om mee te beginnen)'
Alex is lijp genoeg om die shizzle te geloven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef kyan2002 het volgende:
ze verteld gewoon dat ze dat moest zeggen van de stemmmmmmmmmmmm
Ze moeten eigelijk al die beelden aan elkaar plakken want volgens mij heeft ze het niet alleen tegen Guido gezegt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |