De nominaties ... ze laten zien wie wie genomineerd heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Zat effe te denken he.... een verassingSancties???
[ afbeelding ]
en dan meteen een sl tot 22.00 uurquote:
Wedden dat ze nu gaat zeggen: dat was toen, toen moest ik faken! maar ik vind je wel lief hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef snetje het volgende:
[..]
en ik vond dat toen al zon misselijke opmerking van der .... laten ze het zien ook nog whehehehe
Er komt nog een verassing aan...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
De nominaties ... ze laten zien wie wie genomineerd heeft
En dat Alex dat gelooft?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wedden dat ze nu gaat zeggen: dat was toen, toen moest ik faken! maar ik vind je wel lief hoor!
Laat ons nou in die waan dat het heftig wordt straks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, alleen maar politiek correcte antwoorden. Ze weten dat het de WvdW is.
en alex wil dat zo graag geloven dat hij er ook niet aan zal twijfelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wedden dat ze nu gaat zeggen: dat was toen, toen moest ik faken! maar ik vind je wel lief hoor!
denk het ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inderdaad ik ook, met mooie closeups van de gezichten als ze de beelden te zien krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop nog steeds op confronterende beelden op het scherm daar deze week
Kan me niet gek genoeg zijnquote:
dat het huis van plastic isquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Er zitten nog veel geheimen in het huis..."
Nog 3, toch?
Nostalgie, echt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
Mo over Maik en Laura over Alex,
Dit belooft een bommetje waar Bommie een punt aan kan zuigen....![]()
![]()
Dat waren nog eens tijden tijdens BB6... Een hele film met de keiharde waarheid... Allemaal uitspraken van de bewoners over elkaar...
we gaan door naar de scheidingquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Nobodies het volgende:
Beetje vreemd om ze eerst te laten trouwen en nu dit te showen
Donderdag: echtscheiding?
Yes, I know, staat allemaal in het script, maar dat krijgen niet ALLE bewoners ter inzage.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ze niet lachen danquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef syllys het volgende:
Ik vind het mooi dat ze een lachende Jo laten zien. Nu kan elk neutraal persoon zien wat voor ''groots'' actrice is
nou dan zal Gerard hem wel uit zijn droom helpen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en alex wil dat zo graag geloven dat hij er ook niet aan zal twijfelen
Ze mag hem niet kriebelen nog 2 dagen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze kriebelt er bij, dus dan is ie om!
Precies., Dus helemaal niet confrontererend. lult ze zich ook uit. Zelfde met Mo, boos uit wanhoop.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Live in een RLS ? Wow...quote:
Zou best kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat dat die beelden voor Alex en Maik zijn...
ik denk het niet maar wie weetquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
nou dan zal Gerard hem wel uit zijn droom helpen!
Ik zeg niks meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef 2live het volgende:
Laat ons nou in die waan dat het heftig wordt straks.
Maar goed, misschien laten ze wel meer zien, laten wij ook niet te snel roepenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies., Dus helemaal niet confrontererend. lult ze zich ook uit. Zelfde met Mo, boos uit wanhoop.
Slaat dus weer nergens op. Sanctie dat zou ergens op slaan.Dat o:a Laura die nog steeds niet heeft gehad is belachelijk.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Yes, I know, staat allemaal in het script, maar dat krijgen niet ALLE bewoners ter inzage.
En René wat is jouw geheim?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer een SST voor Bekende Nederlanders. Dat Rene Froger een geheim heeft dat hij polio heeft.
Ja, dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Ik ben nog steeds flabbergasted dat laura een 2e kans krijgt.
Tjaa, ze wilde graag de beelden van een jaloerse Alex en flirtende Karim en Lauraquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Van mij heel graag maar zo zien de mensen die alleen tv kijken dat ze niet alleen kommer en kwel is. Dat ze alleen verdriet heeft als het haar uitkomtquote:
Sommige mensen hebben twee keer uitleg nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
ik hoop dat ze haar die hele missie laten uitspelen en dan alsnog zeggen dat hij eigenlijk al na 1 minuut mislukt was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Ze heeft nog geen fack gedaan. Alleen een beetje naart Karim zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |