Die ander is een vieze smegmahoerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
naja, die andere trol is smeriger... met d'r druipgrot
zeker nu ze flip uitlachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef nancyx1981x het volgende:
Van mij mag Joanna naar huis..........
dat weet ze al, hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij hoopt Joanna dat Philip écht verliefd op haar is...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip geilt op Jo,... zekers,... die ramt straks die genotsknots in die vieze trol.
Hahahaha dit is echt heel grappig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef Urb het volgende:
Joanna lacht hem gewoon midden in zn gezicht uit.![]()
![]()
![]()
Dat is hij ook, kom op zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij hoopt Joanna dat Philip écht verliefd op haar is...
Goed gezien zeg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft het moeilijk.... Jezelf tegenkomen... insinuerende vragen volgens mij over zijn gevoelens voor Joanna..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent veel te soft. Het zijn allemaal acteurs.
de nominaties die vertoond worden dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Zat effe te denken he.... een verassingSancties???
[ afbeelding ]
Ze bedoelen die filmpjes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Open nominaties, op het grote scherm, livequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dus sancties voor de stemafspraken die gemaakt zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
de nominaties die vertoond worden dus
quote:
Ja, of niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef Urb het volgende:
Die beelden van Laura en Guido, Guido vraagt; vind jij hem ( Alex ) aantrekkelijk waarop Laura lachend antwoord van niet.
Unlucky Alex.![]()
![]()
![]()
Nu snap ik de reden waarom die Laura wilde negeren voor 4 dagenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef Urb het volgende:
Die beelden van Laura en Guido, Guido vraagt; vind jij hem ( Alex ) aantrekkelijk waarop Laura lachend antwoord van niet.
Unlucky Alex.![]()
![]()
![]()
en ik vond dat toen al zon misselijke opmerking van der .... laten ze het zien ook nog whehehehequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef Urb het volgende:
Unlucky Alex.![]()
![]()
![]()
Skattie, alleen maar politiek correcte antwoorden. Ze weten dat het de WvdW is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Open nominaties, op het grote scherm, live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |