quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop dat je niet afstudeerd.
Ik hoop niet dat jij Nederlands studeert.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop dat je niet afstudeerd.
Uiteraard doe ik dit wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij Nederlands studeert.
vul me enquete in! dat is wat ik jou vraag. Verder kan het me geen drol schelen wat jij doet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uiteraard doe ik dit wel.
Het kan mij ook geen drol schelen wat jij van me vraagt. Het enige wat je kan krijgen is de tyfus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef dagraca3 het volgende:
[..]
vul me enquete in! dat is wat ik jou vraag. Verder kan het me geen drol schelen wat jij doet!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef dagraca3 het volgende:
[..]
vul me enquete in! dat is wat ik jou vraag. Verder kan het me geen drol schelen wat jij doet!
Aha, dat verklaart.quote:Ik ben Student aan de Hogeschool INHolland
Ik hoop niet dat je te hard uitgaat van de betrouwbaarheid van je enquete nadat je die op FOK hebt gezet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef dagraca3 het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar haat zaaien. Jij zorgt voor een virale effect. ik ben je eeuwig dankbaar!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan mij ook geen drol schelen wat jij van me vraagt. Het enige wat je kan krijgen is de tyfus.
Haters gonna hate.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef dagraca3 het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar haat zaaien. Jij zorgt voor een virale effect. ik ben je eeuwig dankbaar!!!
ja man mbo niveau4 zorg jij maar voor mijn virale effectquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat een kutenquete trouwens. Weet je zeker dat je geen MBO niveau 1 doet aan een ROC ofzo?
mag ik ook meehelpuhquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef dagraca3 het volgende:
[..]
ja man mbo niveau4 zorg jij maar voor mijn virale effect
Hoe vaak gebruik jij internet? Dat moet ik namelijk invullen bij vraag 4.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef dagraca3 het volgende:
[..]
ja man mbo niveau4 zorg jij maar voor mijn virale effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |