Hoe vind je Jo dan? Jo'tje lacht Jo'tje huilt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
VROUWEN...!
Ik heb het een beetje gehad met dat negatieve gedoe van de vrouwen in dat huis. Nu snap ik dat het niet altijd positief kan zijn hoor maar ik vind de vrouwen vies tegenvallen in het huis (op Sharon na) het is roddel en achterklap en huilie huilie nu weer Monique die boos is op Maik lijkt het.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Gerard heel gemeen naar haar gekeken en vuil gelachen en gezegt dat hij haar niet geloofde en ze toneelspeelt.
Dit trekt barbie niet,want ze voelt zich een oude natte theedoek,en kan niet tegen die gemene man op!
Want dit is al de derde keer hoor!
Heus waar,al 3 keer heeft hij het lef gehad om tegen haar in te gaan,is hij helemaal bedonderd nu zij op haar kwetsbaars is.......
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard weer een bazenactie, waardoor Jojanka de sluizen weer heeft openbgezet. Nu word Gerard op de SST site als de gemene man neergezet omdat ze de confrontatie verknipt hebben..... Kijk op de SST site, EN op youtube, dan heb je donderdag een leuk verhaal in de show
Ennuh.... Goeiemiddag
welja, niks aan de hand behalve een hysterisch reagerende djoonquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een filmpje in het filmpjestopic staat. En het viel reuze mee hoor.
Ze willen gerard kwijt als hij genomineerd staat . Jo en haar mama hebben goed contact met Hummie en die wil Jo niet kwijt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie praat me bij over wat er precies is gebeurd tussen Jo en Geer waardoor ze overstuur was?
smilies al gevonden nena?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef NenaLois het volgende:
Waar kan ik dat flashbox filmpje vinden?
Erg he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef froufrou het volgende:
Zagen jullie het knikje dat Joanna Philip gaf? Zo van : nu meekomen !
Echt hč, ik kan het zelf niet beter verwoordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef cindy11 het volgende:
Wat ik trouwens van Joan vandaag heb gezien,is een sterk staaltje hoe manipuleer ik een heel huis!
Mevrouw is gewoon een hetze begonnen tegen Gerard![]()
Ze doet alsof ze van poppenstront is,en niet tegen die gemene meneer opkan.
Wat een jankbak zeg.....
Ja, ik ook hoe zij denkt over die totaal van de pot gerukte neppert.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef bollokus het volgende:
wowFen krijgt veel verschillende mening.... benieuwd wat haar mening is
Ja ze heeft hem al allerlei dingen geleerd zei ze vande week " Zit, Lig, Kroel, Poot etc"quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef froufrou het volgende:
Zagen jullie het knikje dat Joanna Philip gaf? Zo van : nu meekomen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |