Vreselijk, een horizontale roze lantaarnpaal met rouchjes.quote:
Ja bah he, alle mannen zijn ook hetzelfde. Hoe durft hij haar de waarheid te zeggen in plaats van naar haar pijpen te dansen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gerard heeft zich behoorlijk misdragen tegen Joanne. Een exit voor hem donderdag lijkt mij dan wel gepast.
die ging nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
kennen jullie die mop van die vrouw die naar huis ging ?
Ik ben niet zo van de mannen, dus serieus, ik word de laatste jaren inderdaad niet meer genomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misdragen? Echt niet, Joanna gedroeg zich heel slecht, maar ga je lekker verder aan haar op,,,len, want je wordt al jaren niet meer serieus genomen.
ze ging nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
kennen jullie die mop van die vrouw die naar huis ging ?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreselijk, een horizontale roze lantaarnpaal met rouchjes.
Ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt www.spixtv.nl/live.php bij jullie?
vanavond 19:30 live
Kan niet zeggen dat dat me verbaastquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannen, dus serieus, ik word de laatste jaren inderdaad niet meer genomen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef MargrietV het volgende:
zit Laura nou met haar vibrator te spelen
Best leuke streams, alleen jammer dat het gescript is. Hoe kan ze dit nu weten? En dat in de WvdW.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Krambo het volgende:
Nu weer Mo die boos is op Maik? Gaat lekker vandaag
ik zat hetzelfde te denkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef MargrietV het volgende:
zit Laura nou met haar vibrator te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |