ze voelt zich nog niet beter ... gaat straks met de rest praten .... oooh ik hoop zo dat ze gaat!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef knagsje het volgende:
daar is die jankhoer weer, optyfen met die draak....
Ze behandelt Karim hetzelfde als Faalex......quote:
niet erg hoor, want heb eigenlijk helemaal geen behoefte om daar te komen , ik heb FOK streams en ziggo ( niet dat ik het zoveeel volg , vandaag is uitzonderingquote:
die gaat egt nie hoor, allemaal toneel...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef snetje het volgende:
[..]
ze voelt zich nog niet beter ... gaat straks met de rest praten .... oooh ik hoop zo dat ze gaat!!!!
Och die is vlak voor dat ze live gaan als bij tover-slag weer oke hoor, net als gister.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef knagsje het volgende:
daar is die jankhoer weer, optyfen met die draak....
Nee die is niet geslaagd ze moest binnen 1 minuut beginnen en dat heeft ze niet gedaan en met die meiden in gebaren over haar missie wijsen op haar kaart. En met Karim over het filmpje gepraat.quote:
dus datquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat egt nie hoor, allemaal toneel...
Mag niet van Majo, die heeft er te veel geld in gestokenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef snetje het volgende:
[..]
ze voelt zich nog niet beter ... gaat straks met de rest praten .... oooh ik hoop zo dat ze gaat!!!!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef delfse het volgende:
Als er een heel erg tegengevallen is dat voor mijn vandaag Sharon wat een trut. Hoop dat ze volgende keer weer genomineerd is en dan weg wezen. Ze lult met die domme wijven mee en laat Gerard vallen.
Tsja, dat is de rechterhand van mamajo. Kutzooi.quote:
Geer heeft haar helemaal door en daar is ze goed van geschrokken,met Geer in huis kan ze niet meer blijven,haar spel is uitgespeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net ook het filmpje Gerard vs Jo gezien. Wat een ongelofelijke doos is Djoon. Geweldig actrice ook.
"Ik ben zwak nu en ga geen confrontatie aan" en meteen staat ze op en gaat de confrontatie met Gerard aan.
Met Gerard=quote:
Dat dus. En ze is in staat om tegen de anderen te zeggen dat ze haar moeten ontzien want ze kan de discussie niet aan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat egt nie hoor, allemaal toneel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |