Maar die Turk had het verdiendquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Tommsch het volgende:
Waarom? Mensen die anderen in elkaar slaan mogen van mij voorgoed wegblijven uit de maatschappij
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Tommsch het volgende:
Waarom? Mensen die anderen in elkaar slaan mogen van mij voorgoed wegblijven uit de maatschappij
Turk schold wolter uit en harmen sloeg hem bijna in comaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Tommsch het volgende:
Niet te hard varen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef GurbeDouwstra het volgende:
Vannacht gaan Wiebren en Hielke hem proberen uit de gevangenis te krijgen.
heb jij vaak in de jeugdgevangenis gezeten ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef Crimyclown het volgende:
Alleen kneuzen gaan naar jeugdgevangenissen, echt bazen komen in jeugd TBS terecht.
Waarom niet helemaal?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Frootshoot het volgende:
[..]
Turk schold wolter uit en harmen sloeg hem bijna in coma
Dan blijft ie maar lekker in de jeudgevangenis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef GurbeDouwstra het volgende:
[..]
Hij wou nog een broodje shoarma
Daar mag ik helaas nog niets over zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Frootshoot het volgende:
[..]
heb jij vaak in de jeugdgevangenis gezeten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |