Dat valt dan weer mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Little_Lunatic het volgende:
Volgens mij krijgt ze lex niet omgeluld.
makkelijke prooi voor mo toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef IGotNoName het volgende:
OMG NOU IS MO ALEX WEER AAN HET OMLULLEN...WAT EEN VIES MENS
hij maakt geen misbruik ,spreekt gewoon de waarheid !!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misbruik maken van iemands gemoedstoestand is niet iets wat ik van Gerard had willen zien.
euhhh ik zie helegaar niksquote:
Jah bah wat een secreet, net buiten lulde ze met Gerard mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
Mo durft gerard niet in zijn gezicht te zeggen dat ze hem kut vindt!
Wat een Bekstekker....
Hij maakte helemaal geen misbruik van haar gemoedsttoestand, hij sprak haar aan op HAAR speltactiek.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misbruik maken van iemands gemoedstoestand is niet iets wat ik van Gerard had willen zien.
Neuh, Gerard ziet wel vaker dingen die er niet zijn....clues in vogelpoep en zo...quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
hij maakt geen misbruik ,spreekt gewoon de waarheid !!
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
De COS is echt harder geworden de laatste tijd.
Niet leuk meer, hoe alles van Gerard wordt goedgepraat. En ik mag Joanna niet eens.
Jo's waarheid. Daarom woont ze bijna in de KvdW.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Blackprinces het volgende:
week van de waarheid? me hol
week van jo gaat dit worden
Zonder van alles goed te willen praten: Hij sprak gewoon uit dat hij haar een actrice vindt. Geen geweldige timing, maar veel erger dan dat wordt het niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Ze is inderdaad zo fakking sneaky.,quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Jah bah wat een secreet, net buiten lulde ze met Gerard mee.
quote:
Als je eerlijk bent, is niemand in het huis heilig.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
De COS is echt harder geworden de laatste tijd.
Niet leuk meer, hoe alles van Gerard wordt goedgepraat. En ik mag Joanna niet eens.
Ik denk niet dat ze acteert. Zeker niet nu, als ze dan toch naar huis wil heeft het ook geen nut om te acteren en stemmers te trekken. Maar van mij mag ze naar huis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:49 schreef Day het volgende:
[..]
Hij maakte helemaal geen misbruik van haar gemoedsttoestand, hij sprak haar aan op HAAR speltactiek.
Als ik niet zou kotsen op t moment van Jo zou ik er echt hard om kunnen lachenquote:
precies ,ze is te labiel om te blijven ,opbokken !!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Zonder van alles goed te willen praten: Hij sprak gewoon uit dat hij haar een actrice vindt. Geen geweldige timing, maar veel erger dan dat wordt het niet.
Klopt, ik heb ook wel iets tegen elke kandidaat inmiddels....dat is zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent, is niemand in het huis heilig.....
Nu is Mo weer volop met haar anti-Gerard campagne bezig, maar ook Jojanka is volop aan het bekstekkeren geweest.....
Ze zijn allemaal mediageil, en zijn nu volop in beeld.
Dat er hard wordt geoordeeld, is te verwachten, want alles wat er gebeurd is, wordt de kandidaten allemaal aangerekend, en de feiten stapelen zich op tegen elke kandidaat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |