Aafke is terugquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik d'r ff niet en dan gebeurd er weer van alles
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:40 schreef Capt1caveman het volgende:
Jah, Jojanka, 24 uur aanvragen en apart zetten!![]()
![]()
![]()
Ik heb nog geroepen tegen ze "wacht nu even tot onze Lunatic terug is" maar ze konden gewoon niet wachtenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik d'r ff niet en dan gebeurd er weer van alles
Ze is behoorlijk aan het innemen.....quote:
Ze gaat ook niet weg denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Stability het volgende:
dit is de hele opzet geweest...jo heeft iedereen nu met haar mee
Zooooo laf! Vies, vuil wijf!quote:
Mo heeft zelf geen sociaal normaal praat vermogen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh my god mo probeert iedereen rekening te laten houden met joanne ,schoonfamilie is penoze blijkbaar
LOL ..... stelletje klunzen, ze hadden dat scrippie best even 'n uurtje later kunnen spelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ik heb nog geroepen tegen ze "wacht nu even tot onze Lunatic terug is" maar ze konden gewoon niet wachten
Mooiste opmerking van jo: Ik trek dit niet, ik zit toch niet in Big Brother ofzo ?!?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Annelies-G het volgende:
Moet we nu weken kijken naar bewoners die alleen maar rekening moeten houden met Joanna de koningin? Het spel kan niet meer gespeeld worden omdat Jojanke verdriet heeft? Sorry hoor, heel sneu voor der, maar ga dan naar huis!!! Dit is RLS, dit is SST, geen een of ander janksoap. Gerard is de enige echte die het door heeft, en ook al is het hard, hij en Karim hebben gelijk! gatverdegatver, als SST een GTS wordt ben ik weg $@$%@#U^#%^$U&%#$$Y@
Roep ik ook steeds, maar iedereen wil graag Dennis aanvallen hierover.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef delfse het volgende:
Wat een stelletje achtelijke daar Dennis zwart maken terwijl ze maar 1 kant van het verhaal weten. Jo heeft heel veel bagger over Dennis op de streams gezegd .
dat ze acteerd of iets , maar ik hoop ook nog een capje van flashbox? te zien .. kwam ook te laat binnen vallen ...quote:
nee ze gaat waarschijnlijk gewoon winnen ,want ze is zielig ,emotioneel wrak ,heeel veeel meegemaakt ,waarschijnlijk geslagen en al .quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mooiste opmerking van jo: Ik trek dit niet, ik zit toch niet in Big Brother ofzo ?!?!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mooiste opmerking van jo: Ik trek dit niet, ik zit toch niet in Big Brother ofzo ?!?!
quote:
Bril-fakking-jant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Roguee het volgende:
Ja hoe goed kan een mens de boel manipuleren, zes mensen en het hele Nederlandse volkquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Stability het volgende:
dit is de hele opzet geweest...jo heeft iedereen nu met haar mee
Nog even aen Gerard krijgt de schuld van hun omdat ze gedumpt is. Oprotten thuis uitjanken sst draait niet om haar. Slecht voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Okee Gerard heeft Jo nu kapot gemaakt?? Ik geloof niks van dat gesnotter en gedoe. Ze durft niks meer in de groep te bespreken. Snap niets van al die mensen daar. Ik denk dat gerard en Karim helemaal gelijk hebben. Ze kan niet tegen Gerard op, dat is het.
ikke niequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Roep ik ook steeds, maar iedereen wil graag Dennis aanvallen hierover.....
ja zeg en dit is thuis van tevoren allemaal al bedacht en wonderlijk genoeg werkt het ook nog !!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef shomila het volgende:
Flip zegt dan speelt ze het spel maar niet meer, ja dag dan moet je lekker naar huis.
Maar zeg nou eens eerlijk, welk doel hadden die verdachtmakingen op Gerard júist op dit moment? Speltechnisch weinig. Ik vind het echt laf. Ik had hem zoveel hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Annelies-G het volgende:
Moet we nu weken kijken naar bewoners die alleen maar rekening moeten houden met Joanna de koningin? Het spel kan niet meer gespeeld worden omdat Jojanke verdriet heeft? Sorry hoor, heel sneu voor der, maar ga dan naar huis!!! Dit is RLS, dit is SST, geen een of ander janksoap. Gerard is de enige echte die het door heeft, en ook al is het hard, hij en Karim hebben gelijk! gatverdegatver, als SST een GTS wordt ben ik weg $@$%@#U^#%^$U&%#$$Y@
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef trollie67 het volgende:
strawberry..lief voor je medelijden voor vrouwen..maar vergeet niet dat er heel veel bitches onder zitten..ik ben ook vrouw..heb voor een hollandse muzikant alles achter geleten in duitsland om 13!!!!!!!!!!!jaar later gedumpt te worden voor een nederlandse met een eigen cafeetje...want ja..door de euro en crisis heb je als muzikant geen werk meer he??maar in die situatie was ik echt niet in staat geweest om in een huis te gaan waar leugens en geheimen op plek no een staan....ik had meer als 2 jaar nodig om weer enigzins te kunnen funktioneren....
Flip zegt alles om Jo maar bij zich te houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef shomila het volgende:
Flip zegt dan speelt ze het spel maar niet meer, ja dag dan moet je lekker naar huis.
Ja en fokkers kijken overal doorheen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef Stability het volgende:
voor mij is het heel zeker: jo en gerard staan allebij genomineerd, en het toneelspelletje wat nu gespeeld wordt, is goed om de beelden voor de stemmingen te manipuleren, zodat de mensen thuis medelijden krijgen met de actrice jo ! gerard er dus uit donderdag...althans , dat hoopt nep 5 !! trap er dus niet in
Dat vind ik best meevallen hoor dat ie over lijken gaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Flip heeft het over dat hij in het huis zit om ervaring op te doen. Man rot op je gaat over lijken vieze Herr Flip. Je doet niks voor de ervaring!!!
Wat snap jij niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zeg nou eens eerlijk, welk doel hadden die verdachtmakingen op Gerard júist op dit moment? Speltechnisch weinig. Ik vind het echt laf. Ik had hem zoveel hoger ingeschat.
ja wat een valse kuthoer !!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:47 schreef suzi1 het volgende:
zo en nu even lekker alex opstoken tegen geer
LOLzzz ik had precies hetzelfde netquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Ransjih het volgende:
goffer, kijk je 23 uur per dag, gebeurt alles in het uur dat je pleitos bent
Manipulerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef Ransjih het volgende:
goffer, kijk je 23 uur per dag, gebeurt alles in het uur dat je pleitos bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |