abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 5 april 2011 @ 18:18:09 #26
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_95079902
De overheid heeft al vele malen laten zien dat het op ICT-gebied volkomen incompetent is. Het zou slechts een kwestie van tijd geweest zijn tot het systeem gekraakt zou worden. En de gegevens in het systeem zouden natuurlijk de absolute heilige graal zijn voor zorgverzekeraars.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_95080997
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef DroomFiguur het volgende:

[..]

Ik zie niet echt in waarom een dokter waar je helemaal niks mee te maken hebt jou dossier zou willen inzien.
- omdat het je buurman is;
- omdat hij vreemd gaat met je vrouw;
- omdat je 'm niet op hyves wilde toevoegen;
- omdat je een BN'er bent;
- enzo.

Hoe vaak heb jij al iemand gegoogled? In het EPD opzoeken is niets anders.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_95081389
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

- omdat het je buurman is;
- omdat hij vreemd gaat met je vrouw;
- omdat je 'm niet op hyves wilde toevoegen;
- omdat je een BN'er bent;
- enzo.

Hoe vaak heb jij al iemand gegoogled? In het EPD opzoeken is niets anders.
Ik hoop toch dat de meeste artsen een wat professionelere houding hebben dan dat. Ik zou zeggen misbruik bestraffen, voor de tuchtraad dagen of zo.
pi_95081754
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 18:50 schreef DroomFiguur het volgende:

[..]

Ik hoop toch dat de meeste artsen een wat professionelere houding hebben dan dat. Ik zou zeggen misbruik bestraffen, voor de tuchtraad dagen of zo.
Tja, zelfs een arts kan nieuwsgierig zijn. En je komt er pas achter op het moment dat je bewust gaat opvragen wie jouw dossier heeft ingezien. En de gemiddelde Nederlander kennende gaat nauwelijks iemand die moeite nemen, dus het risico voor de arts is heel klein.

en zelfs dan kan ie nog een kutsmoes verzinnen. Van oh ja, dat was een foutje, ik wilde eigenlijk het dossier van FroomDiguur inzien
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_95081784
Unaniem nog wel, faal :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_95081923
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Tja, zelfs een arts kan nieuwsgierig zijn. En je komt er pas achter op het moment dat je bewust gaat opvragen wie jouw dossier heeft ingezien. En de gemiddelde Nederlander kennende gaat nauwelijks iemand die moeite nemen, dus het risico voor de arts is heel klein.

en zelfs dan kan ie nog een kutsmoes verzinnen. Van oh ja, dat was een foutje, ik wilde eigenlijk het dossier van FroomDiguur inzien
Op zich moet het denk ik niet zo moeilijk zijn om er toezicht op te houden. Eerder opperde iemand al het versturen van email/sms notificaties als iemand zich bezig houdt met je gegevens. Of het vooraf afgeven van toestemming of zo kan ook. Met uitzondering in geval van nood dan.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:22:01 #32
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_95119208
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
De overheid heeft al vele malen laten zien dat het op ICT-gebied volkomen incompetent is. Het zou slechts een kwestie van tijd geweest zijn tot het systeem gekraakt zou worden. En de gegevens in het systeem zouden natuurlijk de absolute heilige graal zijn voor zorgverzekeraars.
Wat denk jij dat er meegaat met de declaraties van je huisarts/apotheek/fysio e.d naar de zorgverzekeraar?

En wat kan de verzekeraar met deze gegevens? Niets, gezien de huidige wettelijke bepalingen.
pi_95708947
Ondanks problemen in Groot-Brittanie en nu in Nederland gaat men in de VS rustig door met het EPD. http://bit.ly/gf2aZB
Wellicht een teken van een vooruitziende blik in de VS?
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:48:43 #34
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_95709418
Mooi zo. Ik had al gemeld dat ik niet in dat EPD wilde.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')