Dat bedoel ik met een standaard reactie. Disses zijn leuk, maar moeten ze wel goed zijn. Dit is toch niet geinig?quote:
OUD of US danquote:
Weer zo n lompe reactie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
Dus TS zien we hier niet meer!
KLB wordt dan weer als vanouds!
Win-Win situatie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Hoe maakt een user een baas 'topics'quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
ik erger mij steeds meer aan de klaagblaak. Ik zie enkel incompetente topicstarts. Die kaaspikken hier kunnen geen klacht goed omscrhijven. Zie nergens topics doorspekt met wat humor of iets dergelijks.
En dan nog al die standaard reacties, die iedereen plaatst. Wees eens origineel. Vroeger kwam ik hier om te lachen, nu is het lachen mij vergaan.
Er zijn nog wel users die wel bazen topics maken, maar die posten sporadisch.
Rest mij enkel nog te zeggen dat jullie gay zijn.
Doei!
Goh! Dat had ik nog niet door... je vroeg er omquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met een standaard reactie. Disses zijn leuk, maar moeten ze wel goed zijn. Dit is toch niet geinig?
Als TS een baas was, had ie nooit dit topic gemaakt...quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe maakt een user een baas 'topics'
Onterechte klacht.
En wat voeg jij toe aan de klaagbaak. niets.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als TS een baas was, had ie nooit dit topic gemaakt...
Deze vind ik ook wel erg mooi, hoewel ik bijna zou denken dat dit bewust is gedaan (wat TS uiteraard direct zal beamenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
ik erger mij steeds meer aan de klaagblaak. Ik zie enkel incompetente topicstarts. Die kaaspikken hier kunnen geen klacht goed omscrhijven.
Meer dan jij blijkbaar, jij neemt afscheid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En wat voeg jij toe aan de klaagbaak. niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |