Die zijn alvast goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef Michelangelo2 het volgende:
Les diaboliques
Le salaire de la peur

Vooruit dan maarquote:

Ik vind het er mooi uitzienquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wist er nog een half dozijn uiteraard.
[]'s aan TT toegevoegd om eens te testen.

Naast die 2 die je noemde, had ik nog La vérité, La prisonnière, Les espions en Le mystère Picassoquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:34 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik vind het er mooi uitzien.
Van die half dozijn is een grapje?

Mitchem zat ook in Dead Man, met Depp dus, waardoor het linkje via Depp alleen konquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mitchum - Cape Fear - De Niro - Righteous Kill - Pacino - Donnie Brasco - Depp - Nightmare on Elm Street - Englund.
Kan vast korter, maar heb nu even geen tijd

Huh zit hij daar ook inquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef Doff het volgende:
[..]
Mitchum zat ook in Dead Man, met Depp dus, waardoor het linkje via Depp alleen kon.

Patch+1quote:

fuck het overkomt me weer.. die twee lijken echt ziek veel op elkaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geen Jaws II, wel gebaseerd op een verhaal van Benchley.
[..]
Die andere, Nolte

Oh wacht ik herken haar!...denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:20 schreef Doff het volgende:
Nee. Zij is bekender. Werkte onder andere met Hitchcock en Fritz Lang samen.

Ik kende haar ook niet en ik zie nu dat ik toch een aantal films met haar heb gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Doff het volgende:
Ja, dat is d'r. Verder schijnt die dame van plaatje één Claire Trevor te heten en ook in een aantal grote films te hebben gespeeld. Maar dat wist ik zonder IMDb ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |