Dit. en dan de rest voorzichtig wegbikkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer aanzetten en zodra het plastic weer zacht is lostrekken?
Dit, zodat je geen krassen gaat maken op je kookplaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer aanzetten en zodra het plastic weer zacht is lostrekken?
Zal wel meevallen, vaak kun je dat er gewoon afvegen met een natte doek als het eenmaal zacht is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef Brembo het volgende:
Ik denk met een spatel halen, maar gok dat je glasplaat eeuwig is beschadigt.
Doe maar niet, heeft mijn interesse helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:33 schreef life1960 het volgende:
laat wel weten of het nog gelukt is
moet zo werken
Enige is het en niet enigste.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:42 schreef life1960 het volgende:
zaanse mayonaise ben jij de enigste op de wereld dan!!
dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor een kookplaatje wat je nog niet zo lang hebt ben je al flink wezen smeren.
Mag ik zeggen dat het best een teringzooi is bij jou??quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:26 schreef life1960 het volgende:
heb de electriche kookplaat ff aangezet en binnen paar minute nkon ik de stoomkoker er zo af halen
zie fotot's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer zo goed als nieuw, puick werkquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:26 schreef life1960 het volgende:
heb de electriche kookplaat ff aangezet en binnen paar minute nkon ik de stoomkoker er zo af halen
zie fotot's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou eerst beide apparaten even testen en er een fotorapportage van makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef life1960 het volgende:
Probleem i.i.g. Opgelost
Wonderen zijn de wereld nog niet uit
Bedankt voor reacties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |