gooi het uit je dakraam, misschien worden je pannen er schoner doorquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef kutkabouter het volgende:
Nou moet ik weer van m'n zolderkamer afkomen om 'm te legen.Iemand tips om het anders op te lossen? Ik zie liever geen zonlicht momenteel.
Nee, alleen een doos, maar daar kunnen alleen grote dingen in, anders valt het door de spleet aan de onderkant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:01 schreef Schalks. het volgende:
Heb je geen vuilnisbak in je kamer ofzo?
Dude... vuilniszak?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, alleen een doos, maar daar kunnen alleen grote dingen in, anders valt het door de spleet aan de onderkant.
geen plakband.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef Pakspul het volgende:
Maak van papier een bakje, gooi daar wat oud as en en ga door met vullen van de asbak
TS moet leren anders faalt hij bij z'n tentamen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef Pakspul het volgende:
Als tijdje stil vanuit TS' hoek. Volgens mij is die echt een sok aan het vol fappen
gooi 'm door je velux dakraam als een baasquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef kutkabouter het volgende:
Nou moet ik weer van m'n zolderkamer afkomen om 'm te legen.Iemand tips om het anders op te lossen? Ik zie liever geen zonlicht momenteel.
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef Luchtkoker het volgende:
TS is een rokende, drinkende, luie dikzak.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef amvrosios het volgende:
ik fix het altijd door een glas of pak drinken te pakke wat leeg is, en het daar in te lazeren....
als je fles gebruikt, en het smeult na... kun je het altijd ff uit pissen
ja nee, als er een gaatje in brandt dan loopt de pis er gewoon uit, hoe vaak ik dat al niet gehad heb.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef amvrosios het volgende:
ik fix het altijd door een glas of pak drinken te pakke wat leeg is, en het daar in te lazeren....
als je fles gebruikt, en het smeult na... kun je het altijd ff uit pissen
Een gaatje in een fles branden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja nee, als er een gaatje in brandt dan loopt de pis er gewoon uit, hoe vaak ik dat al niet gehad heb.
Nee dat is kut.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Als je een a4tje hebt een nieuwe asbak vouwen
[ afbeelding ]
En hoe ga je je sigaret daarin uitdrukken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[ afbeelding ]
Die druk je uit op je tong of arm als je een echte kerel bent.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef sc00p het volgende:
[..]
En hoe ga je je sigaret daarin uitdrukken?
Of uit-ejaculeren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Die druk je uit op je tong of arm als je een echte kerel bent.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nou dat is een welbestede middag weer op de sociale werkplaats, ga zo door.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haha nou dat is een welbestede middag weer op de sociale werkplaats, ga zo door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |