abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95066269
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:04 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik weet het antwoord al:

Beste Rob,

Bedankt voor je bericht aan Endemol. Als producent van het programma Secret Story hebben wij geen invloed op streams, geluid en dergelijke. Ik adviseer je contact op te nemen met de zender Net5, zodat zij je verder kunnen helpen. Dit kan via www.sbs.nl/publieksinfo

Ik wens je veel kijkplezier met Secret Story!

Met vriendelijke groet,

Shiron Boots
Afdeling Communicatie

En als je naar die URL gaat, kom je weer uit op het reactieformulier.
Zelfs daarbij kunnen ze geen goede informatie geven.
En dat noemt zich Afdeling Communicatie.
Lekker ding die Shiron
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_95066270
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:04 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik weet het antwoord al:

Beste Rob,

Bedankt voor je bericht aan Endemol. Als producent van het programma Secret Story hebben wij geen invloed op streams, geluid en dergelijke. Ik adviseer je contact op te nemen met de zender Net5, zodat zij je verder kunnen helpen. Dit kan via www.sbs.nl/publieksinfo

Ik wens je veel kijkplezier met Secret Story!

Met vriendelijke groet,

Shiron Boots
Afdeling Communicatie

En als je naar die URL gaat, kom je weer uit op het reactieformulier.
Zelfs daarbij kunnen ze geen goede informatie geven.
En dat noemt zich Afdeling Communicatie.
En ze sturen het dan niet eens door naar de desbetreffende afdeling? Faal op faal op faal op...moet ik nog ff doorgaan??
pi_95066274
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:58 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Offtopic: Ik zit ook niet meer op clubs, alleen om het feit dat je alleen iets mag inleveren met kooptube's ben gekke gerrit niet ;)

Ontopic: ..................................
Offtopic: Mijn favo's zijn ook Chatzoudis en garv ..... voorheen kon ik altijd veel te pakken krijgen via 4shared maar er word niet zoveel meer gedeeld :(

.... Val dus binnen met SL. saai weer
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
pi_95066284
Voor Aafke werk aan de winkel, ze mag aan de slag met Budha

http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/9/15/8/album_medium_345353.jpg
pi_95066299
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:52 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ga jij nou maar even op je eigen bankie liggen, wij zorgen wel voor vermaak.
In dat geval in het vervolg niemand meer over andere gasten zeuren over enkele off-topic posts in de cos, graag.

(Gisteren vonden een aantal nogal aanwezige gasten het namelijk nodig daar een hoop heisa over te maken met name naar mij, terwijl men zelf veelvuldig niet on-topic is). Goedbedoelde opmerkingen/raadgevingen prima, maar de toon en het taalgebruik waarmee dat gisteren gebeurde, valt in mijn ogen niet onder "hou het netjes").
pi_95066301
Shiron kan er niets aan doen, ze loopt stage bij Endemol ;)

Internship Communications
Endemol
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_95066319
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:05 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Offtopic: Mijn favo's zijn ook Chatzoudis en garv ..... voorheen kon ik altijd veel te pakken krijgen via 4shared maar er word niet zoveel meer gedeeld :(

Klopt ik heb via 4shared zoveel mogenlijk naar binnen getrokken wat ik kon. Nu vind je amper wat.
Ik ga echt niet betalen voor een tube.

Ik heb een bulls eye gegooid, nu is me beeldscherm aan gort........
pi_95066325
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:05 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Ik kocht Ismael Rac en deelde ze aan anderen, maar wordt me te heet onder de voeten, wil geen boete aan mijn kont :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_95066364
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:06 schreef Je_Psychiater het volgende:

[..]

In dat geval in het vervolg niemand meer over andere gasten zeuren over enkele off-topic posts in de cos, graag.

(Gisteren vonden een aantal nogal aanwezige gasten het namelijk nodig daar een hoop heisa over te maken met name naar mij, terwijl men zelf veelvuldig niet on-topic is). Goedbedoelde opmerkingen/raadgevingen prima, maar de toon en het taalgebruik waarmee dat gisteren gebeurde, valt in mijn ogen niet onder "hou het netjes").
Wil je een tissue??
:* :*
pi_95066398
ben benieuwd hoe Jo er dadelijk uitziet, ze wilde hoerenogen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:09:26 #61
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_95066399
Wat voor spannende dingen gebeuren er nu in het huis?
pi_95066414
Oke...ook nog een keer via het reactieformulier gestuurd. Voor mij is dit ontopic omdat ik weer een streamlock heb! ;-)
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:09:57 #63
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95066418
Heb ik me omgekleed, me in mijn pak gehesen om vanuit het thuiswerken naar een afspraak gegaan, bellen ze dat de afspraak niet door gaat!
Kom maar terug met die striems dan, heb ik wat vertier naast mijn werk *O*
Komt goed schatje
pi_95066421
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef MargrietV het volgende:
ben benieuwd hoe Jo er dadelijk uitziet, ze wilde hoerenogen.
Ze heeft wilde hoerenogen
pi_95066422
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef Darklight het volgende:
Wat voor spannende dingen gebeuren er nu in het huis?
ze nemen het script voor de komende dagen even door
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_95066432
quote:

[..]

Je zit hier wel op FOK! houd dat wel in je achterhoofd. Kun je niet tegen? Moet je een ander forum gaan zoeken. Heel simpel, je hebt je er zelf mee.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_95066444
quote:

[..]

als je alleen maar loopt te trollen zoals jij doet dan weet je dat je zulke reacties krijgt
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
pi_95066450
SL voorbij, we zien Mo,Jo en Lau zwaar gehavend op de rode bank zitten, keihard huilend.
Bloed op de ramen en de cameras. Wild rondrennende Sharon met handdoeken en pleisters.
Gerard ligt voorover plat op zijn buik in het zwembad, zit geen leven meer in. Alex staat te bonken op de deur van de KvdW, waarbinnen Flippie nog moet zijn.
Maik staat wezenloos in de spiegel te kijken.
Karim staat grijnzend voor een camera en doet een alien na. Hij lijkt niet gewond, maar psychisch ook niet in orde.
pi_95066471
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef vuurvliegje52 het volgende:
SL voorbij, we zien Mo,Jo en Lau zwaar gehavend op de rode bank zitten, keihard huilend.
Bloed op de ramen en de cameras. Wild rondrennende Sharon met handdoeken en pleisters.
Gerard ligt voorover plat op zijn buik in het zwembad, zit geen leven meer in. Alex staat te bonken op de deur van de KvdW, waarbinnen Flippie nog moet zijn.
Maik staat wezenloos in de spiegel te kijken.
Karim staat grijnzend voor een camera en doet een alien na. Hij lijkt niet gewond, maar psychisch ook niet in orde.
Alleen dat stukje van Geer vond ik niet zo
Voor de rest _O-
pi_95066472
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Je zit hier wel op FOK! houd dat wel in je achterhoofd. Kun je niet tegen? Moet je een ander forum gaan zoeken. Heel simpel, je hebt je er zelf mee.
gewoon niet meer op hem reageren, elke dag heeft ie weer wat te zeiken.hij mag zelf wel eens naar een psychiater gaan. we zitten indd op FOK! ik denk dat hij zelf nog niet weet wat dat inhoudt.
pi_95066483
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ik kocht Ismael Rac en deelde ze aan anderen, maar wordt me te heet onder de voeten, wil geen boete aan mijn kont :)
Mocht ik nieuwe tegenkomen ..... dan stuur ik jullie het linkje

Mazaru ?? Had je die bewerking van Alex al in zijn topic gezet ..... :Y
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
pi_95066522
Mis ik iets? Ik kan de komende dagen niet streamen :P
pi_95066534
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen "je zit hier wel op FOK!"?
Ik vraag gewoon of men het netjes kan houden. Blijkbaar is dat teveel gevraagd.
(het is geen 18+ site of wel soms?)
pi_95066536
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:11 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Mocht ik nieuwe tegenkomen ..... dan stuur jullie twee het linkje

Mazaru ?? Had je die bewerking van Alex al in zijn topic gezet ..... :Y
Ik koop ook alleen als ik les schrijf hoor je moet wel wil je geen problemen krijgen.

Dit gaat wel erg lang duren ga maar even atwt kijken intussen ;)
pi_95066537
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:13 schreef Laysa het volgende:
Mis ik iets? Ik kan de komende dagen niet streamen :P
nee, dit is een nieuwe sst variant...de secret streamlock show...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')