Ja die is goed maar ik kan geen Duitsquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
voorspelbare stinkie muziekje
Computer Liebequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die is goed maar ik kan geen Duits@:@:@:@:@@2
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:42 schreef sharr het volgende:
Ja dat bedoelde ik met TT fail
Tevens TC ik in mijn uppie
Ik canadesequote:
Coldplayquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gejatte versie van u2
U2
Bono
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:45 schreef Watertornado het volgende:
Is Nickelback - Photograph hier op gebaseerd?
echt welquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niemand weet, niemand weet, hoe sperzieboontoon in het echt heet
Wouter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niemand weet, niemand weet, hoe sperzieboontoon in het echt heet
Nopequote:
Misquote:
quote:
Omdat ik alleen kan lurken, heb geen cam hier.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef sharr het volgende:
Patricia, toch?
Waarom komt er niemand verder in de TC behalve Spees en ik
Omdat tostiquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef sharr het volgende:
Patricia, toch?
Waarom komt er niemand verder in de TC behalve Spees en ik
Dit is een marokkaans brood geloof ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:51 schreef Watertornado het volgende:
Overigens is een turks brood voor de helft in een tostiklemijzer echt heel vies.
Dan moet je stapelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wilde de tosti der tosti's maken
Sorry, maar die staat al op mijn naam.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wilde de tosti der tosti's maken
Kloptquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:53 schreef sharr het volgende:
Ik maak elke keer weer excellente tosti's al zeg ik het zelf.
Ik heb diverse tosti's in het assortimentquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:53 schreef sharr het volgende:
Ik maak elke keer weer excellente tosti's al zeg ik het zelf.
Caro natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Toffe nieuwe UI Koelkastmaar wie is het ?
Caro Emerald ofzo denk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Toffe nieuwe UI Koelkastmaar wie is het ?
Oehquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
Straks even de sparerib voor Popje marineren
Lekker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
Noem je je jonge heer tegenwoordig zo ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
Die heet Bart.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Noem je je jonge heer tegenwoordig zo ?
stokbroodquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zal ik zo eens in mijn reet stoppen
Het is schenken. Niet doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef Driepink het volgende:
Disney channel, ashley tisdale zou ik wel doen hoor
Maar zij jou nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef Driepink het volgende:
Disney channel, ashley tisdale zou ik wel doen hoor
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De meest onvoorspelbare dj van ONZ Radio
Ik bedoel qua muziek onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
!
ja ik woon bij mijn ouders en ben de hele week behalve donderdag s'avonds werken en dan eet ik niet met mijn ouders en het weekend ook eigenlijk nooit.. dus dan eet ik een hele week niet met mijn ouders en mijn neef logeert hier en die is een toffen peer
meestal heb ik zo een willekeurige ingave en dan slaat het uiteindelijk nergens opquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel qua muziek onvoorspelbaar.
Maar je onsamenhangende stories scoren ook vrij hoog
Ja ik zag je drinkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef sharr het volgende:
Tééring, ik ben druk.
bijna een liter niet suikervrije drank op
vergeet de 80% kleurstof nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef sharr het volgende:
Tééring, ik ben druk.
Kun je even je Justin Bieber afzetten? Ik hoor 'm tot zolder!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef sharr het volgende:
Tééring, ik ben druk.
Ashley tisdale --- > google!quote:
Ik vind het altijd leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meestal heb ik zo een willekeurige ingave en dan slaat het uiteindelijk nergens op
maarja het is ook biertjes drinken tijdnes draaitijd
WAAROM LUISTER JIJ NIET NAAR ONZquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef sharr het volgende:
ZO MANNNN
wat een kutzooi is dat, suikerboost alles
en dan fear FM
Omdat Kraftwerkquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom blijf ik maar in dit topic hangen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
O
maar die is nu anorexia
ik zag hem laatst op tv
ONZ Radio luisteren!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sharr luister je Hard, Harder of Hardest?
Ik vind de muziek die je draait niet leukquote:
Even 10 sec op pauzequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef revolutionarymen het volgende:
Mooi kaloote dat ik niet naar onzin radio kan luisteren, hij hapert erg
Hoezo niet leuk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind de muziek die je draait niet leuk
Maar ik luisterde al vanaf 08:00
Ga je me nog op het rooster zetten trouwens ?
Ik had je net een PM gestuurd
Nja ik zit in een rumoerige kamer, dus kan niet echt werken en concentreren zonder muziek op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, maar, niet zo leuk om te lezen dat je wat anders luistert he.
ij luistert hardstyle, dat is namelijk pas echt onvoorspelbare bazenmuziekquote:
Nja ik zat al een kwartiertje te luisteren en er kwam vooral 1 soort muziek voorbij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
SSB met andere woorden: prima dat je wat anders luistert maar zeg het dan niet.
En wie weet draai ik nu wel jouw smaak. Ik heb nog geen 1 verzoekje gehad van je.
Ik heb stiekem zelf trashmetal op mijn koptelefoon.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ff Grad Damen opgezet want hier kan ik echt niet naar luisteren hoor.
Grad Damenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ff Grad Damen opgezet want hier kan ik echt niet naar luisteren hoor.
Je mag altijd aanvragen, er werd Kraftwerk gevraagd dus dat heb ik gedraaid. En die nummers duren nou eenmaal 8-9 minuten per stuk, dus een kwartier luisteren is bijna 1,5 nummerquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik zat al een kwartiertje te luisteren en er kwam vooral 1 soort muziek voorbij.
Ik hou daar niet van en wist niet dat ik iets buiten dat genre mocht aanvragen
hardstyle is voor mensen die geen H.A.R.D.C.O.R.E aankunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ij luistert hardstyle, dat is namelijk pas echt onvoorspelbare bazenmuziekIk durf dat niet aan, te braaf enzo.
Ik sta er al in dankzij ONZ Radioquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hardstyle is voor mensen die geen H.A.R.D.C.O.R.E aankunnen
nog 100/150 posts en ik sta in de top 500![]()
![]()
:S:S
Aah zo, duidelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag altijd aanvragen, er werd Kraftwerk gevraagd dus dat heb ik gedraaid. En die nummers duren nou eenmaal 8-9 minuten per stuk, dus een kwartier luisteren is bijna 1,5 nummer
Jammer van dat gehijg ja.quote:
Nu te laat voor verzoekjes hequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah zo, duidelijk
Ik zal je een verzoekje PM'n
Wil jij mij dan op het rooster zetten voor zaterdag avond van 21:00 tot 22:00 ?
Ik ben zeer dankbaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
En dit is cultuurDe moeder der elektronische muziek.
Zonder dit was er geen hardcore, hardstyle, house en al die dingen meer
Ja maar inplannen doe ik natuurlijk niet tijdens mijn show, dan heb ik andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben toch nog wel op tijd om op het rooster gezet te worden?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
Koelkast kijk eens je IRC privé gesprek wat niemand mag zien omdat seksueel getinte afbeeldingen.![]()
@@22shift+2
asdfhjequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moest toch Autobahn draaien, dat doe ik
oh, dus jij draait dit wel :|?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee die heeft die teksten ingesproken.
Dit is sharrquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh, dus jij draait dit wel :|?
Ik deed de monodingen maar nu is sharrquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh, dus jij draait dit wel :|?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sharr is te vergeven, ze is 14
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bijna 15quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee gewoon random nummers die ik maar half gehoord hebquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:08 schreef teijezigterman het volgende:
Ga je een Vet Relaxte Hip-Hop uurtje doen?
Ook goed XD ik vind goede hip-hop nog vet, maar je hebt tegenwoordig zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel troepquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee gewoon random nummers die ik maar half gehoord heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijkt het niet passen dan![]()
Ja anders wordt het één negen zeven achtquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moest ik in mn hoofd even voor me zien
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:11 schreef sharr het volgende:
Bij config>skins en dan je resolutie kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijkt het niet passen dan
Het past nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bestaat er ook zo'n 4 deck skin voor VirtualDJ6 voor Mac?
Ja maar dan heb ik er maar tweequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef quaas het volgende:
[..]
Bij config>skins en dan je resolutie kiezen
Ditquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Mrtbro het volgende:
Hey,
Ik ben 16 jaar en ben dus verliefd op mijn stiefzus ( ik ken haar nou 3,5 jaar en voel al een paar maanden wat voor haar ) Maar die laatste paar maanden ben ik ook veel meer met haar omgegaan.. zij verteld mij alles en ik eigelijk haar ook (zover ik weet). Terwijl ze het ook wel is over ander jongens heeft.
Maar ik zit met een probleem.. 4 jaar geleden zijn mijn ouders uit elkaar gegaan. en hebben eigelijk een soort partnerruil met elkaar gedaan, dus haar ouders zijn nu mijn stiefouders en andersom ook.
Zou iemand weten wat ik hiermee moet? Aan de ene kant wil ik wil wat met haar maar aan de andere kant is het misschien niet verstandig.
P.S. Ik voel echt wat voor haar. Dit is niet zoiets van: ik vind je leuk :
Elk advies is welkom en vragen worden uiteraard zo spoedig mogelijk beantwoord
quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik heb een nummer voor jou klaargezet
Ik moet naar de gamma gr grquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef sharr het volgende:
ik post bijna steeds in het homo topic ipv hier
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
Deze polio moet uit voor mijn oren er af vallen
Lekker nummerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
Die van mij zijn er net afgevallenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
Alsof jij naar mij luistertquote:
Just didquote:
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Just did![]()
Ben ik de enige die hem dat hoorde "rappen" ?
Verklaart meteen waarom jij het een leuk nummer vindtquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:26 schreef sharr het volgende:
[..]
NeeDat viel mij GELIJK op aan dat nummer
Gezien de draak vind ik het leuker als de dj's geen verzoekjes doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
Geen verzoekjens in mijn PM
Dan ook geen gezeik dat het stomme muziek is, dan zet je em maar uit vanavond
Nou dat hopen we dan maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom jij het een leuk nummer vindt
[..]
Gezien de draak vind ik het leuker als de dj's geen verzoekjes doen
Ja maar ja maar ik wist niet dat ik een remix gestuurd hebquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:27 schreef sharr het volgende:
Sorry LoLa, ik wist echt niets van rock meer
Dankje SSB voor dit nummer, tijd om te plassen
NIEMAND LUISTERT NAAR JEquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
Geen verzoekjens in mijn PM
Dan ook geen gezeik dat het stomme muziek is, dan zet je em maar uit vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef sharr het volgende:
Ik heb een geroosterde boterham gemaakt en als die er ook uitkom stop ik hem persoonlijk weer terug
Ik ben vanavond ingeroosterd, wel luisteren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef sharr het volgende:
Ik heb een geroosterde boterham gemaakt en als die er ook uitkom stop ik hem persoonlijk weer terug
Zeikwijf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:29 schreef Nitrouz het volgende:
Toen ONZ Radio op 143 zat was het nog tof.
Ik ga luisterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ingeroosterd, wel luisteren.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef quaas het volgende:
[..]
NIEMAND LUISTERT NAAR JEDan toch lekker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik luister altijd naar jou Patjenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik luister.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie moeten ook naar mij luisteren hoor
Een vriend van mij werkt in een restaurant. Was hij druk met het bestek polijsten komt er een zwerver naar binnen gerend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef sharr het volgende:
Dat is zo'n smerige mopquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt in een restaurant. Was hij druk met het bestek polijsten komt er een zwerver naar binnen gerend.
Snel, snel een vork, geef me een vork!
Dus die vriend van mij geeft hem een vork en kijkt verbaasd toe hoe die zwerver naar buiten rent.
5 tellen later komt er weer een zwerver naar binnen gerend en ook deze vroeg om een vork. Dus die vriend van mij geeft een vork en nog voordat hij kon vragen waarom was de zwerver al weer weggerend.
Even later komt er weer een zwerver naar binnen gerend.
Snel een lepel, ik heb een lepel nodig!! riep hij.
Dus die vriend van mij pakt een lepel en geeft die.
Vriend: ja ho even eerst vertellen waarom jij een lepel wil? En waarom wilden die andere zwervers en vork?
Zwerver: Nou er heeft op de hoek van de straat iemand gekotst en de harde stukken zijn er al uit!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt in een restaurant. Was hij druk met het bestek polijsten komt er een zwerver naar binnen gerend.
Dus die vriend van mij geeft hem een vork en kijkt verbaasd toe hoe die zwerver naar buiten rent.
5 tellen later komt er weer een zwerver naar binnen gerend en ook deze vroeg om een vork. Dus die vriend van mij geeft een vork en nog voordat hij kon vragen waarom was de zwerver al weer weggerend.
Vriend: ja ho even eerst vertellen waarom jij een lepel wil? En waarom wilden die andere zwervers en vork?
Zwerver: Nou er heeft op de hoek van de straat iemand gekotst en de harde stukken zijn er al uit!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawelquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
Ik zal maar geen Blof ertussendoor doen he?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
Neuhquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
doen! doen! doen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
stotterend en met veel uhm en angstzweetquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar toch luister ikNet als bij dragems. Het is gewoon net hoe je het brengt
Ik vind het altijd leuk hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stotterend en met veel uhm en angstzweet![]()
Ik heb dat nooit in jou gehoord hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want ze is zo schattig als zo klungelig overkomt![]()
eigenlijk moeten wij naar djkoelkast toe zodat wij onze versie van piem0ls kunnen uitbrengenquote:
oh nou ik vind mezelf wel zo overkomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit in jou gehoord hoor.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk moeten wij naar djkoelkast toe zodat wij onze versie van piem0ls kunnen uitbrengen
Wie doet dat dan ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef sharr het volgende:
Ik had verdorie mijn bek vol met geroosterd brood, moet je proberen iets te zeggen
Onze tosti queenquote:
1437quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
Wie weet welk nummer het volgende topic is? 144?
Oh ja, ik moet nog etenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef sharr het volgende:
Ik had verdorie mijn bek vol met geroosterd brood, moet je proberen iets te zeggen
Heb toch de lapo niet dus die andere zoekt het maar uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
Wie weet welk nummer het volgende topic is? 144?
Ga je niet hunten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb toch de lapo niet dus die andere zoekt het maar uit
Doe ik nooitquote:
Ja vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |