Ja met Isa Hoesquote:
Geen idee, ik weet niet of ze buiten de film nog contact met elkaar hadden.quote:
Heb je wel de goede versies dan? Mijn nummers duren allemaal 8 min ofzo, lekker om te mixxenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb net ook wat trance gedownload. Playlists.
welke pokemonquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef Viro het volgende:
Ik ga ff pokemon op mijn telefoon spelen, wil niet uit mijn warme bed komen![]()
Niet de radio edits in ieder geval, die zijn altijd zo afgekapt. Ik kan alleen niet mixenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je wel de goede versies dan? Mijn nummers duren allemaal 8 min ofzo, lekker om te mixxen
Met VDJ enzo stelt het helemaal niets meer voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet de radio edits in ieder geval, die zijn altijd zo afgekapt. Ik kan alleen niet mixen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet of ze buiten de film nog contact met elkaar hadden.
For real: Anthonie Kamerling heeft zichzelf dus van kant gemaakt he.
Je kunt alles gelijk zetten enzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met VDJ enzo stelt het helemaal niets meer voor
Ja je kunt de BPM gewoon instellen en dan laten syncen ook nog!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Je kunt alles gelijk zetten enzoBest makkelijk wel.
Dat is ook wel een stuk leuker en uitdagender ofzo. VDJ maakt het saaierquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja je kunt de BPM gewoon instellen en dan laten syncen ook nog!
Normaal met cd spelers of platenspelers doe ik alles op gehoor.
En VDJ is een kutprogramma, maar ik moet nog een andere geluidskaart kopen voor goede input zodat ik via Traktor ook goed kan draaien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is ook wel een stuk leuker en uitdagender ofzo. VDJ maakt het saaier
Watquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
beste draai tot nu toe op fokmijn eigen shows uitgezonderd
Nee het is den draakquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tis zeker een standaard playlist ofzo
draakje is aan het dj'enquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tis zeker een standaard playlist ofzo
Ahh dat is jammerquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah vandaag geen huppellach in de ochtend want huppel gaat naar de winkel
Die slaapt een beetje. Draakjequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er staat een koelkast op het rooster
Ze kunnen geen vergif in zijn eten doen nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Voorzitter pedovereniging in hongerstaking
En het probleem is?
Waarom?quote:
ik hoorde dat ad v/d berg zelfmoord had gepleegdquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Voorzitter pedovereniging in hongerstaking
En het probleem is?
Jullie horen natuurlijk wel net te doen of ik er ben, dus alleen goeden platen aan te vragenquote:
Ik neem aan dat leden van Martijn dat soort nieuws eerder krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoorde dat ad v/d berg zelfmoord had gepleegd
Het is te hopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoorde dat ad v/d berg zelfmoord had gepleegd
weet je wat een vette muziek dit wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie horen natuurlijk wel net te doen of ik er ben, dus alleen goeden platen aan te vragen![]()
En niet van die bende die ik nu zie
Ik heb agneton aangevraagd voor jouquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie horen natuurlijk wel net te doen of ik er ben, dus alleen goeden platen aan te vragen![]()
En niet van die bende die ik nu zie
scherpquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat leden van Martijn dat soort nieuws eerder krijgen
Maar al die andere bende luister ik niet. Jullie maken misbruik van de situatie en dat ga ik moeten bestraffenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb agneton aangevraagd voor jou
ga je nu nog draaien?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar al die andere bende luister ik niet. Jullie maken misbruik van de situatie en dat ga ik moeten bestraffen
Mooi.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar al die andere bende luister ik niet. Jullie maken misbruik van de situatie en dat ga ik moeten bestraffen
Eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
NIET ZO SNEL ALLEMAAL ik ben net wakker
Ik niet natuurlijkquote:
kun je eerst ff hierop antwoordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jajajajaja, laat me eerst even dingen fixen
je was weg, dus ik ...quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
Ah kapoentje.
Dat mag niet tussen 10-22, foei!
Na 12u naar de winkel is beterquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast zal ik naar de winkel gaan of zal ik blijven luisteren?
CU2quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kun je eerst ff hierop antwoorden
1. Naam:
2. Nickname:
3. Woonplaats:
4. Geboortedatum:
5. Lengte:
6. Kleur ogen:
7. Schoenmaat:
8. School/werk:
9. Rook je:
10. Hobby's:
11. Broers/zussen:
12. Heb je verkering/een relatie:
13. Piercing:
14. Tattoo:
15. Vakantieland:
16. Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
17. Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
18. Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
19. Wie zou je graag ontmoeten:
20. Wie bewonder je enorm:
21. Meest sexy personen:
22. Favoriete slaapkledij:
23. Favoriete auto:
24. Favoriete film:
25. Favoriete muziek:
26. Favoriete stad:
27. Favoriete knuffel:
28. Favoriete geurtje:
29. Favoriete week/maandblad:
30. Favoriete geluid:
31. Favoriete TV-series:
32. Favoriete schrijver:
33. Favoriete troetelnaam:
34. Wat staat er op je mouse pad:
35. Wat ligt er onder je bed:
36. Lievelingskleur:
37. Lievelingslied allertijden:
38. Lievelingslied op dit moment:
39. Lievelingseten:
40. Lievelingsvak op school:
41. Lievelingsdrank:
42. Lievelingscijfer:
43. Wat vind je het mooist aan jezelf:
44. Welke deodorant gebruik je:
45. Welke schoenen draag je het liefst:
46. Hoe laat ga je slapen doordeweeks:
47. Welk woord of welke zin gebruik je vaak:
48. Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
49. Het meest beschamende moment van je leven:
50. Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:
51. Wat doe je in het weekend:
52. Welk vak doe/deed je niet graag op school:
53. Je Ontbijt:
54. Wat eet je absoluut niet graag:
55. Huisdieren:
56. Lachen of dromen:
57. Serieus of grappig:
58. Snel of traag:
59. Alleenstaand of relatie:
60. Simpel of ingewikkeld:
61. Cremeren of begraven:
62. Sex of alcohol:
63. Lang opblijven of vroeg naar bed:
64. Licht of donker?:
65. Spreken of zwijgen:
66. Grote of kleine vrouwen/mannen:
67. Krant of weekblad:
68. Knuffel of een kus:
69. Gelukkig of triestig:
70. Leven of dood:
71. Fuif of discotheek:
72. Links of rechts:
73. Saus erop of ernaast?:
74. Bruin of blond:
75. Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
76. Geloof je in reïncarnatie:
77. Bestaan buitenaardse wezens:
78. Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft:
79. Bestaat de ware:
80. Hoeveel kinderen wil je:
81. Waar kan je niet tegen:
82. Het beste gevoel ter wereld:
83. Het slechtste gevoel ter wereld:
84. Waar ben je bang voor:
85. Word je soms emotioneel:
86. Huil je tijdens films:
87. Droombezigheid als je ouder bent:
88. Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
89. Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:
90. Als welk dier zou je terug willen keren?
91. Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:
92. Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
93. Gekste plek waar je "het" ooit gedaan hebt:
94. Plek waar je het nog wel eens zou willen doen:
95. Wat vind je van CU2:
96. Wat mis je nog aan CU2:
97. Waar heb je deze vragenlijst vandaan:
98. Hoevaak up-date je je vriendenlijst:
99. Wat doe je nog meer op de pc naast CU2:
100. Mis je een vraag:
herkenbaar maar heb het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff, ik word er echt niet goed van dat iedereen denkt dat als je een programmeur bent ook wel de printer kan maken... (kan ik ook wel maar het is mn taak niet).![]()
Nee dan 1 uur. Om 12 uur is het vol met moeders die nog ff snel brood moeten halen en hun hele kroost meenemenquote:
maar jij bent de enige die hem uit kan zettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het knippert in beeld joh, geen harde muiek tussen 10-22
Oja iedereen had toen bij Acohol of Seks: EeRst Alc0h0l en daArna SexXxquote:
Je bent geen programmeur en ze denken dat je niks kan maken? En je doet alleen de taken die niet in je takenpakket zitten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:24 schreef Viro het volgende:
[..]
herkenbaar maar heb het tegenovergestelde.
Ik was uniek. Ik had: "zuipen tijdens de seks natuurlijk!"quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja iedereen had toen bij Acohol of Seks: EeRst Alc0h0l en daArna SexXx##@@ $:
geloof je in buitenaards leven: jAAaA mIjN Br03Rtjj,, = eRr 1quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja iedereen had toen bij Acohol of Seks: EeRst Alc0h0l en daArna SexXx##@@ $:
Dus als ik er niet ben ga je stout doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar jij bent de enige die hem uit kan zetten
eenmalige goeden mop!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus als ik er niet ben ga je stout doen
Het enige juiste antwoordquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was uniek. Ik had: "zuipen tijdens de seks natuurlijk!"
Waarom doe je dat niet gewoon met de hand dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:26 schreef sharr het volgende:
Ik moet echt niet afgeleid worden nu met wenkbrauwen elektrisch epileren. Het gat is eindelijk dichtgegroeid!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent geen programmeur en ze denken dat je niks kan maken? En je doet alleen de taken die niet in je takenpakket zitten?
Doet pijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet gewoon met de hand dan?
Ik ook nietquote:
karma?, failquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
CU2'er sinds 22:12 27-4-2001
laatst gewijzigd 22:29 6-6-2005
karma 0
laatst actief 22:29 6-6-2005
vriendjes 1
2005 heb ik hem helemaal leeggehaald
ik vond de mijne laatst, met een foto, die ik toen vast heel mooi vond en nu zoiets heb van, ohmygawd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
CU2'er sinds 22:12 27-4-2001
laatst gewijzigd 22:29 6-6-2005
karma 0
laatst actief 22:29 6-6-2005
vriendjes 1
2005 heb ik hem helemaal leeggehaald
Dj's mogen zelf bepalen wat ze draaien, weet je toch.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
btw koelkast is dit wel ochtendmuziek, relaxt hoor, maar is ochtend?
kun je nog harder gaan danquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dj's mogen zelf bepalen wat ze draaien, weet je toch.
Je mag alleen geen harde muziek in draakje aanvragen
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kun je nog harder gaan dan
Ja strak planquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maak er een ONZ Radio reclamezuil van
Wat is dat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe s het mogelijk dat mensen cu2 nog gebruiken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.cu2.nl/Radio-Onzin
Okay nu even profiel aanpassen enz
wat?quote:HaaJ DoEsHie..JajA..Je ZuSz Is GevArlijk..En Un lIeFutt!!..MAjA *BjoEtIej* P__GiEj Do YOU hAvEe... Koes MiEj
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef ToT het volgende:
Hoe weet je dat je Ruud de Wild niks aan vindt als je er nog nooit naar hebt geluisterd, Koelkast?
Ja zo oud ben ik alquote:
De verkrachting van Krezipquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit dan
en meer ome henk imitaties![]()
Ome Henkquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit dan
en meer ome henk imitaties![]()
And yes, there will be cakequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef -Datdus- het volgende:
Bij dt liedje moet ik altijd denken aan die stem van portal.
Ik heb ook Ome Henk jinglesquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WATTTT JANTJE, BIJDEHAND DOEN HE!!! HIEERRRRRRRRRRRRRRR *beuk beuk beuk*
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook Ome Henk jingles, misschien wil koelkast die zo laten horen als je lief bent.
Gelukkigquote:
quote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
had iemand hier een www.thats-me.nl?
Die had ik ookquote:
je betaalde zeker 1.50 om je bericht te plaatsen in de balkquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef sharr het volgende:
Sugababes was wel leuk trouwensSuperdudes alles.
Nee dat was echt lachwekkendquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je betaalde zeker 1.50 om je bericht te plaatsen in de balk
en dan hEyYYKheb Utt,, K0uD
WiE WiLL m3 WarM hOUden
Jonge we zijn hip bezig op CU2quote:
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef ToT het volgende:
Kunnen we niet beter een hijfs-peetsj maken dan?
Onzinradio CU2!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
huh over welke cu2 hebben we het over?
Lol nee ik heb gewoon de naam veranderdquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar die heeft huppel aangemaakt in 2001
Watquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef Driepink het volgende:
Alleen pagina 1 gelezen, waarom download iedereen. Trance ?
leden:quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de hele site?______________! Trek de stekker er dan toch uit!
Ik heb maar 1 pagina dus waar heb je het over?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef Driepink het volgende:
Alleen pagina 1 gelezen, waarom download iedereen. Trance ?
within temptation vond ik echt wel baas in 2002quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef ToT het volgende:
Ik had vroeger een Within Temptation CU2 pagina voor ze bekend werden!Toen ze eenmaal doorbraken kreeg ik bozer berichtjes van mensen die zeiden dat ik hun naam had ingepikt!
Donald !!quote:
Nou dan lok ik die overige 4000 toch gewoon hierheenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
leden:
484.143
waarvan 480.000 niet meer actief sinds 2004?
Ahwquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik wat minder
Werd om 4 uur wakker ineensToen 3 berichtjes on the foks geplaatst en om 5 uur probeerde ik maar weer te slapen, lukte gelukkig aardig
Die worden automatisch verwijderd na 200 dagen geen activiteit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn kindertent.nl account is verwijderd![]()
He, zoiets had ik ook vroegahquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn kindertent.nl account is verwijderd![]()
tienerruilquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Die worden automatisch verwijderd na 200 dagen geen activiteit.
Tevens: kindertent![]()
Tienenruil.
Een epische plaatquote:
koelkast neukt zijn vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wordt er nou een meisje live vermoord op de radio?!?!?!?!
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OK OK OK
wie had er hier een kinderlines homepage/site?
er waren mensen die hun cu2 account een site noemden (quote:
Ah zoiets als tripod!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er waren mensen die hun cu2 account een site noemden ()
maar op kinderlines kon je een echte aanmaken, keuze uit een selectie uit coole plaatjes en gifjes. ik had maarliefst 3 dragonball z homepages en 1 site
Er is een kinderachtige homepage van de radio gemaakt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:05 schreef Driepink het volgende:
Wat Hebben kinderachtige homepages met de radio te maken ?
Ga douchen jijquote:
Is een paar keer in dit of het vorige topic gezegd, maar ik weet 'm ff niet.quote:
jaaaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:07 schreef sharr het volgende:
Ik had kinderlines
en everyoneweb.com
en imonline.nl
niet hoogquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jaaa
hoe hoog kwam jij in de top 50
Habbo hotel jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef Driepink het volgende:
Ik had een kindertent en een habbo hotel.. Ook nog cu2 en superdudes ofcourse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij is al 8 jaar werkloos en uitkering
vriendinquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
popje is de vrouw van koelkast?
Ah, gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn duits mondeling en engels luistertoets
Oh jij hebt geen ogenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:24 schreef Viro het volgende:
Hadden jullie niet eerder kunnen zeggen dat het regent, stond net buiten met alleen een t-shirt buiten. Verdomme lijkt of ik net onder de douche vandaagln kom
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij hebben je profiel moeten verwijderen omdat deze niet aan onze regels
voldeed.
- spam
--
Het CU2 Team
NB: Dit is een automatisch gegenereerd bericht.
Had ik het goed gegoktquote:
Dat klopt preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:31 schreef Patje1987 het volgende:
Klinkt als Röyksopp gemixt door boyz noize ofzo
ze kennen onz radio op cu2quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
voldeed.
- spam
--
Het CU2 Team
Wtf dan zijn die knakkers er nog wel actief mee bezig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
voldeed.
- spam
--
Het CU2 Team
En met welk tempoquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme na 9 jaar is mn CU2 opeens foetsie
Ja wie had dat nou gedachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wtf dan zijn die knakkers er nog wel actief mee bezig!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:35 schreef ToT het volgende:
1 profiel verwijderd, daarmee meteen 2% van de actieve leden verdwenen!
Is al gedraaid op radio Onzinquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:36 schreef Watertornado het volgende:
Ik wil klassieke muziek horen, als primeur op ONZ-radio.
Ik vind die niet lekker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
GADVERDAMME, mama eet saucijzenbroodjes met ketchup gr gr
Inderdaad. Dat hoort met zaanse mayonaise.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niets mis meequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bah, heb ik dus weer fatsoenlijke muziek gemist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is al gedraaid op radio Onzin![]()
Meerdere malen zelfs
Computer Lovequote:
HET IS EEN SAUCIJZENBROODJEquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef Watertornado het volgende:
Brabantse worstenbroodjes met mayonaise is altijd mijn lievelingsontbijt, zeker als ik de nacht daarvoor veel gedronken heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |