Ja met Isa Hoesquote:
Geen idee, ik weet niet of ze buiten de film nog contact met elkaar hadden.quote:
Heb je wel de goede versies dan? Mijn nummers duren allemaal 8 min ofzo, lekker om te mixxenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb net ook wat trance gedownload. Playlists.
welke pokemonquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef Viro het volgende:
Ik ga ff pokemon op mijn telefoon spelen, wil niet uit mijn warme bed komen![]()
Niet de radio edits in ieder geval, die zijn altijd zo afgekapt. Ik kan alleen niet mixenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je wel de goede versies dan? Mijn nummers duren allemaal 8 min ofzo, lekker om te mixxen
Met VDJ enzo stelt het helemaal niets meer voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet de radio edits in ieder geval, die zijn altijd zo afgekapt. Ik kan alleen niet mixen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet of ze buiten de film nog contact met elkaar hadden.
For real: Anthonie Kamerling heeft zichzelf dus van kant gemaakt he.
Je kunt alles gelijk zetten enzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met VDJ enzo stelt het helemaal niets meer voor
Ja je kunt de BPM gewoon instellen en dan laten syncen ook nog!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Je kunt alles gelijk zetten enzoBest makkelijk wel.
Dat is ook wel een stuk leuker en uitdagender ofzo. VDJ maakt het saaierquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja je kunt de BPM gewoon instellen en dan laten syncen ook nog!
Normaal met cd spelers of platenspelers doe ik alles op gehoor.
En VDJ is een kutprogramma, maar ik moet nog een andere geluidskaart kopen voor goede input zodat ik via Traktor ook goed kan draaien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is ook wel een stuk leuker en uitdagender ofzo. VDJ maakt het saaier
Watquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
beste draai tot nu toe op fokmijn eigen shows uitgezonderd
Nee het is den draakquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tis zeker een standaard playlist ofzo
draakje is aan het dj'enquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tis zeker een standaard playlist ofzo
Ahh dat is jammerquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah vandaag geen huppellach in de ochtend want huppel gaat naar de winkel
Die slaapt een beetje. Draakjequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er staat een koelkast op het rooster
Ze kunnen geen vergif in zijn eten doen nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Voorzitter pedovereniging in hongerstaking
En het probleem is?
Waarom?quote:
ik hoorde dat ad v/d berg zelfmoord had gepleegdquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Voorzitter pedovereniging in hongerstaking
En het probleem is?
Jullie horen natuurlijk wel net te doen of ik er ben, dus alleen goeden platen aan te vragenquote:
Ik neem aan dat leden van Martijn dat soort nieuws eerder krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoorde dat ad v/d berg zelfmoord had gepleegd
Het is te hopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoorde dat ad v/d berg zelfmoord had gepleegd
weet je wat een vette muziek dit wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie horen natuurlijk wel net te doen of ik er ben, dus alleen goeden platen aan te vragen![]()
En niet van die bende die ik nu zie
Ik heb agneton aangevraagd voor jouquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie horen natuurlijk wel net te doen of ik er ben, dus alleen goeden platen aan te vragen![]()
En niet van die bende die ik nu zie
scherpquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat leden van Martijn dat soort nieuws eerder krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |