quote:
Jij hebt vast wel scheermesjes liggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
Kan nergens een mes vinden om te krassen![]()
FML
Daarom heb ik mijn hoektanden geslepen, nooit zonderquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
Kan nergens een mes vinden om te krassen![]()
FML
Impliceer jij nu dat ik zo behaard ben dat ik een ruime voorraad heb?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel scheermesjes liggen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat ik zo behaard ben dat ik een ruime voorraad heb?
In Hvjjn maakt het niet uit wat je post, er wordt toch niet op gereageerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet stafbaar nee, al lijkt het (ook hier in Singles soms) not-done om gewoon lekker positief, leuke dingen te posten die je meemaakt.
Zo ben ik Q, een eigen mening is overratedquote:
Oh ja, ik ben geen zeilig meisje dat gered moet worden, ook DAT kan ik al nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Hvjjn maakt het niet uit wat je post, er wordt toch niet op gereageerd.
Je wordt echt een goede R&P'er. Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ben ik Q, een eigen mening is overrated
Gek?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee gek, dit heeft niks met haar te maken.
Ja, dat kan dus niet he, dat er iets GOED gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wordt echt een goede R&P'er. Ik ben trots op je.
Een kappersevent schat, daar wil jij helemaal niet heen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat voor een event en waarom heb ik niet kunnen RSVP-en?
I mean that in the nicest possible way, dat weet jequote:
Behalve als je een lekker wijf bent uiteraard. Dan is het kusje-kroel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Hvjjn maakt het niet uit wat je post, er wordt toch niet op gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |