zolang het niet het mijne is ga je je feestelijke gang maar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even een rooster op zijn kop zetten
Draai ze!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Symphonic het volgende:
Het is je hobby he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Symphonic het volgende:
quote:
POE DOEN ????quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thijs zou dan zeggen: blote buik! POE DOEN!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thijs zou dan zeggen: blote buik! POE DOEN!
Ja, met je mond op een blote buik en dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrppppppppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffrt doenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met je mond op een blote buik en dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrppppppppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffrt doen![]()
Dat heet poe
okquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met je mond op een blote buik en dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrppppppppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffrt doen![]()
Dat heet poe
Geen ervaring met kinders, zeker?quote:
eerst een vrouw zoekenquote:
het heet poe omdat ik het zelf gewoon zo noem hoorquote:
Maar wok en ik begrepen het wel meteen, itt die brabo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het heet poe omdat ik het zelf gewoon zo noem hoor
Ja, ik neem aan dat meer mensen het poe noemen, of iets in die buurt...en er was ook een foto van een blote buik bij he, dat maakt het makkelijkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wok en ik bergrepen het wel meteen, itt die brabo.
ik heb dan ook geen kinderenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wok en ik begrepen het wel meteen, itt die brabo.
Ik ook niet. afaikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |