SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jepquote:
Nope, maar ik maak me er niet zo'n druk om.quote:
Hee! Wie zeg dat ik naar de hel ga? Ik zit dan gewoon bij mijn 40 maagden in de hemel, hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Bakfiets, je mag echt niet dood hoor. Ik sleep je gewoon terug uit de hel.
Is ook beter. Je weet toch nog niet wat er aan de hand is. En óf er wel iets aan de hand is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nope, maar ik maak me er niet zo'n druk om.
Haha, nee hoor. Nou ja, misschien 40 mannelijke maagden en toch echt in de helquote:[..]
Hee! Wie zeg dat ik naar de hel ga? Ik zit dan gewoon bij mijn 40 maagden in de hemel, hoor.
Oké dan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Haha, nee hoor. Nou ja, misschien 40 mannelijke maagden en toch echt in de hel.
Neeee.quote:
Als je te lang bleef staan kwam de Boogeymanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oké dan.Als je me maar komt redden. Dan mag je ze allemaal hebben.
[..]
Neeee.Dat is zo eng.
![]()
Was de boogeyman nou de man op dat paard? Huuu, heel naar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je te lang bleef staan kwam de Boogeyman! En terwijl ik dit typ schrik ik me helemaal het lazarus van een sms'je wat binnenkomt trillen
.
Nee, dit was 'm:quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Was de boogeyman nou de man op dat paard? Huuu, heel naar.![]()
Ik ga naar de arts. Houdoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |