Dan moet je niet de lapo hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
np, ik maak nooit nieuwe delen aan, weten jullie ondertusse tochwel ?
Oh nee, wist ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
np, ik maak nooit nieuwe delen aan, weten jullie ondertusse tochwel ?
Dit, en anders gewoon doen.quote:
Daarzoquote:
Fuck sakes man je bent toch geen mongooltjequote:Op dinsdag 5 april 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb nogsteeds nie uitgevogelt hoe die shit werkt. hoezo lui
Whutttt zo moeilijk is dat niet , kom op .quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb nogsteeds nie uitgevogelt hoe die shit werkt. hoezo lui
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fuck sakes man je bent toch geen mongooltje
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee denk het nie, gewoon luiquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat was ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik weet niet wie deze heeft aangevraagd dusSorry.
Dus je kunt het wel maar je wilt het gewoon niet?quote:
OMFG..quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
OMFG..
* Boterhamzakje mompelt iets met homo
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
OMFG..
niemand heeft me ooit uitlgelegt hoe je nieuw topic moet openen met die op erin enzow, dusjah..quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus je kunt het wel maar je wilt het gewoon niet?
Er staat een knopje onder het topic met open nieuw deel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
niemand heeft me ooit uitlgelegt hoe je nieuw topic moet openen met die op erin enzow, dusjah..
ik heb goede herrinderingen aan dit nummer, toen ik 15 was en op vankantie was in tunesie werd dit nummer vaak gedraait in de camping club, dus vandaar dat ik hem aanvroegquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
OMFG..
Juist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb goede herrinderingen aan dit nummer, toen ik 15 was en op vankantie was in tunesie werd dit nummer vaak gedraait in de camping club, dus vandaar dat ik hem aanvroeg
Verantwoording afleggen op een forumquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb goede herrinderingen aan dit nummer, toen ik 15 was en op vankantie was in tunesie werd dit nummer vaak gedraait in de camping club, dus vandaar dat ik hem aanvroeg
Gaycamping?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Verantwoording afleggen op een forum
jah was echt tof, was een hotel met bunglow park erbij, en s avonds had je zo snoopy disco, en daarna ging die pub daar open. heb echt ziek veel tiberines weggekapt tijdens die vakantiequote:
Salou?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah was echt tof, was een hotel met bunglow park erbij, en s avonds had je zo snoopy disco, en daarna ging die pub daar open. heb echt ziek veel tiberines weggekapt tijdens die vakantie. maar homo? neh dacht het nie
en jij, jij valt wel op mannetjes toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Verantwoording afleggen op een forum
Er is daar ergens een kroeg met een wijf die kan haar kut gebruiken om bierflesjes open te makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:17 schreef djkoelkast het volgende:
Salou hebben ze ook snoopy's disco weet ik sinds eergisteren ofzo
Ja op piemels ja. En op popje. Zij is een uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en jij, jij valt wel op mannetjes toch?
Oehhquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja op piemels ja. En op popje. Zij is een uitzondering op de regel
snoopy disco zit overal, en leuke is dat in welk land je ook op vakantie bent altijd dezelfde muziek hoortquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:17 schreef djkoelkast het volgende:
Salou hebben ze ook snoopy's disco weet ik sinds eergisteren ofzo
maar popje is ook wel heel lief iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja op piemels ja. En op popje. Zij is een uitzondering op de regel
Dat klopt.quote:
bawwwwquote:
Ik wissel naar gelang het topic wijzigtquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waarom heb je ineens een huilende neger in je user icon? ik vond die koelkast veel leuker
En de haat is voorbij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wissel naar gelang het topic wijzigt
Foboquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:22 schreef _Fanta het volgende:
ik weet nie of popje lekker is, heb je pic voor mij koelkast?
Het gaat nu over piemelsquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wissel naar gelang het topic wijzigt
meerderequote:Op dinsdag 5 april 2011 02:22 schreef _Fanta het volgende:
ik weet nie of popje lekker is, heb je pic voor mij koelkast?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is polio voor je oor, te lang en je oor valt er af.
Mooizo dan weet je nu wat ik dagelijks doormaak als iemand Caro draaitquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is polio voor je oor, te lang en je oor valt er af.
Maar dat is goeden muziek!quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooizo dan weet je nu wat ik dagelijks doormaak als iemand Caro draait
Nummer 1 en 2 in de Britse top 40.quote:
Ja en?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nummer 1 en 2 in de Britse top 40.![]()
Weet je welke band dat ook lukte en wanneer voor het laatst?
Pure klasse die dame
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
ik zal graag een keer sex willen hebben met bhzakje, maar ze denkt dat ik op mannen val
Ik ben bang dat dat niet de enige reden is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
ik zal graag een keer sex willen hebben met bhzakje, maar ze denkt dat ik op mannen val
Ik denk de laatstequote:Op dinsdag 5 april 2011 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen.
Meerderheid bepaalt. Democratie ouwequote:Op dinsdag 5 april 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en?
Dat betekent dat veel mensen jouw mening delen. En dat maakt het nog steeds geen feit.
huh? die volg ik ff nie..quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet de enige reden is.
Maakt het nog steeds geen feit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meerderheid bepaalt. Democratie ouwe
Als ik het zeg is iets altijd feit. Je doet weer moeilijk om niks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maakt het nog steeds geen feit.
Als dat zo was dan was dat lieve oma nummer van Jan Smit ook tijdelijk het beste nummer in NL.
Ik ga even kotsen hoor.quote:
Nee lieverd, ik ga gewoon niet bij alles "ik vind" zeggen. Dat maak je er zelf maar van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik het zeg is iets altijd feit. Je doet weer moeilijk om niks.
Een vliegtuig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Waar de neuk gaat dit nummer eigenlijk over
Gebroken glazen in hun ogen
Okequote:Op dinsdag 5 april 2011 02:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik zit je maar wat te pesten, had je wel door toch
Correctie gedaanquote:
Wat loop je dan allemaal slap te zaniken als je precies weet wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik ga gewoon niet bij alles "ik vind" zeggen. Dat maak je er zelf maar van.
Ik bedoel het echter wel.
OKE LIEF DOEN NOU!quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat loop je dan allemaal slap te zaniken als je precies weet wat ik bedoel?
Gelukkig!quote:
Wat een kutleven heb je danquote:
Nee, ik voel me prima mét sexquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah voelt best goed, moet je ook us proberen
hoezo kut? ik heb mn leven zo ingericht dat ik nauwelijks nog verplichtingen heb. ik kan hele dag doen wat ik zelf wil. hoezo is mn leven kut dan?quote:
Weinig kut in jouw leven iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoezo kut? ik heb mn leven zo ingericht dat ik nauwelijks nog verplichtingen heb. ik kan hele dag doen wat ik zelf wil. hoezo is mn leven kut dan?
Moggequote:
No offence, maar zou je ook zo over denken als je 24/7 nuchter zou zijn?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en weetje, bevalt best goed zo zonder sex
Ik ben nu eenmaal gek op discussies.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat loop je dan allemaal slap te zaniken als je precies weet wat ik bedoel?
Nou kom danquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik droom er nogsteeds van om koelkast keer kei hard in zn sterretje te neuken
dat is idd de negatieve kant van de drankquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
No offence, maar zou je ook zo over denken als je 24/7 nuchter zou zijn?
Toen ik nog heel veel dronk had ik ook geen behoefte aan seks. Je raakt afgevlakt.
Gynefobie / gynofobie - angst voor vrouwen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en weetje, bevalt best goed zo zonder sex
idd, gelukkig komt www.fok.nl daar niet op voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
http://www.therapiehulp.nl/klacht/angst/fobie/fobie-lijst/
Staan rare dingen tussen zeg..
Hoe ironisch is dat he..quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:44 schreef djkoelkast het volgende:
Fobie voor lange woorden - hippopotomonstrosesquipedaliofobie
Geen behoefte aan of vind je het gewoon niet lekker?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:40 schreef djkoelkast het volgende:
Hmm mijn laatste biertje is toch al een jaar geleden denk ik.
Geen trek in gehad. Ik lust ze wel hoor, maar wel met mate. Als ik het echt gek maak drink ik 4 biertjes op een avond, maar meestal kom ik zo ver nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen behoefte aan of vind je het gewoon niet lekker?
Dat moet het zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gynefobie / gynofobie - angst voor vrouwen.
Ben ook bang dat iemand die daar van last heeft, zich nooit zal melden..quote:
Hakkuh!quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Everybody Hands In The Air [ afbeelding ]
Schijnbaarquote:
Kan maar 1x in de 20 minuten hequote:
wat had jij ook alweer van die lijst?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
http://www.therapiehulp.nl/klacht/angst/fobie/fobie-lijst/
Staan rare dingen tussen zeg..
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Kan maar 1x in de 20 minuten he
Cacofobie - angst voor lelijkheidquote:
toevallig, heb ik dus ook!. schrik mezelf elke morgen de pleuris als ik in de spiegel kijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Cacofobie - angst voor lelijkheid
Okequote:Op dinsdag 5 april 2011 02:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
toevallig, heb ik dus ook!. schrik mezelf elke morgen de pleuris als ik in de spiegel kijk![]()
Ik heb geen idee wat je allemaal zegt man dus kan je niet helpen sorryquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:51 schreef djkoelkast het volgende:
stokstaart jij weet dit wel
die plaat die op thunderdome staat, beetje in deze stijl
hij begint met een hoog stemmetje
HOOEEEENEEEEEEHHHHH!!!
dan een crash en een gesampled melodietje die later nog terugkomt nog 10x hoger gepitcht
idee?
Volgens popje en koelkast niet nee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar bij jou valt het denk nogwel mee, zo lelijk ben je nie toch?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je allemaal zegt man dus kan je niet helpen sorry
Jij bent lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Volgens popje en koelkast niet nee.
en ik ben het altijd met popje en koelkast eens, dus je bent nie lelijk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Volgens popje en koelkast niet nee.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en ik ben het altijd met popje en koelast eens, dus je bent nie lelijk!
Okequote:Op dinsdag 5 april 2011 02:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en ik ben het altijd met popje en koelkast eens, dus je bent nie lelijk!
Ik zeur nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:58 schreef djkoelkast het volgende:
Nou dan moet je niet zoeren over wat hardcore hoor
Ik vind dit niet mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zeur nietIk zei wat ik er van vond
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit niet mooi
maar hoe jij meezingt wel
Meerminman en mosselmeisje?quote:
Als het niet van spongebob komt, komt het wel van het neukenquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je moet nie teveel spongebob kijken, raken je hersens van verneukt
jij hebt een vriendje tegenwoordig toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Als het niet van spongebob komt, komt het wel van het neuken
Al een poosje ja, hoezo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jij hebt een vriendje tegenwoordig toch?
En neuken.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
uhm ging uit van wel jah, of is het gewoon je sexslaafje?
Nee manquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zo kan het ook jaquote:
geeft niet joh neem er gewoon nog eenquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:05 schreef _Fanta het volgende:
*insert double facepalm. maar koelkast had wel gelijk verliefd is met een d. sry
quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
geeft niet joh neem er gewoon nog een
Of een heule fles.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
of om een msnsmile die niet op fok werktquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:06 schreef _Fanta het volgende:
sorry lieve mensen dat ik spelfoutje maakte, was nie zo bedoeld zal nie gebeuren. als staan in deze zin ook nogal wa spelfouten, maar wtf. waarom moeilijk doen om een spelfout? :S
gaan we doen kerel! *cheers*quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha ik begin nu net op de ene muts te lijke die toen haar nummertjes nie kon aanvragen, die cat dame ofzow. hoe heet ze ook alweer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
of om een msnsmile die niet op fok werkt
Whiskersquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha ik begin nu net op de ene muts te lijke die toen haar nummertjes nie kon aanvragen, die cat dame ofzow. hoe heet ze ook alweer?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha ik begin nu net op de ene muts te lijke die toen haar nummertjes nie kon aanvragen, die cat dame ofzow. hoe heet ze ook alweer?
Kijk, dat is de goede houdingquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
uiteraard, hoe meer drank des te meer vreugd!
Zij heeft denk ik:quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Whiskers2009
die kon niet luisteren, omdat ze niet naar advies luisterde.
Vreugde in je eentje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
uiteraard, hoe meer drank des te meer vreugd!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter wil trouwens graag dat haar ass-shake remix de nieuwe monsterhit gaat worden. Stiekem.
En wat heb ik?quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zij heeft denk ik:
Cenofobie / centofobie - angst voor nieuwe ideeën en nieuwe dingen.
Bestaat er ook een angst voor amsterdammers? Of is dat meteen weer jodenhaat enzquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zij heeft denk ik:
Cenofobie / centofobie - angst voor nieuwe ideeën en nieuwe dingen.
Acousticofobie - angst voor geluid of lawaai.quote:
Ik heb niets tegen gitaren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Acousticofobie - angst voor geluid of lawaai.
Er was niks met angst voor gitaren.
Judeofobie - angst voor Joden of de Joodse godsdienstquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bestaat er ook een angst voor amsterdammers? Of is dat meteen weer jodenhaat enz
Ik kon zo niks anders bedenkenquote:
omg Jude ook gelijk. Hoe foutquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Judeofobie - angst voor Joden of de Joodse godsdienst
kijk dat siert mij dan weer, ik kan heel goed alleen zijn en hele gesprekken met mezelf voeren over uiteenlopende onderwerpen. soms verdwaal ik soms beetje in mijn eigen wereld, maar ik daarom is het goed dat ik af en toe hier kom zodat ik weer met mn neus op de feiten word gedruktquote:
Whutttquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
Medorthofobie - angst voor een erecte penis
Dat was eerder als in: wij gaan zo naar bedquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kijk dat siert mij dan weer, ik kan heel goed alleen zijn en hele gesprekken met mezelf voeren over uiteenlopende onderwerpen. soms verdwaal ik soms beetje in mijn eigen wereld, maar ik daarom ik het goed dat ik af en toe hier kom zodat ik weer met mn neus op de feiten word gedrukt
Jij voert hele gesprekken met jezelf?quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kijk dat siert mij dan weer, ik kan heel goed alleen zijn en hele gesprekken met mezelf voeren over uiteenlopende onderwerpen. soms verdwaal ik soms beetje in mijn eigen wereld, maar ik daarom ik het goed dat ik af en toe hier kom zodat ik weer met mn neus op de feiten word gedrukt
Interessante interpretatie welquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kijk dat siert mij dan weer, ik kan heel goed alleen zijn en hele gesprekken met mezelf voeren over uiteenlopende onderwerpen. soms verdwaal ik soms beetje in mijn eigen wereld, maar ik daarom is het goed dat ik af en toe hier kom zodat ik weer met mn neus op de feiten word gedrukt
weet ik tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was eerder als in: wij gaan zo naar bed
Die heb jij voorlopig niet nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heerlijk nummer, wa koste die condome!!!!
Hard hoor..quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Die heb jij voorlopig niet nodig.
idd jeugsentiment, was gastje van jaar of 11 toen dit nummer om mn cassettebandje stondquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
Puur jeugdsentiment dit
Kwam er pas jaren later achter dat het van een of andere Duitse film is.
Het is van een reclame hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
Puur jeugdsentiment dit
Kwam er pas jaren later achter dat het van een of andere Duitse film is.
Een tv reclame moet je niet filmen?quote:
het is geen "film"quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een tv reclame moet je niet filmen?
Some things will never changequote:Op dinsdag 5 april 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
ik was er vroeg bij, iedereen uti de klas luistere spicegirls of backstreet boys, en ik liep rond met mn walkman met hardcore enzow. iedereen vond me raar
true, al luister ik nu nie echt veel meer naar hardvore, maar ben wel nogsteeds vreemde eend in de bijtquote:
QFTquote:
hanate! kokoro ni kizanda yume oquote:
Preciesquote:
Karaokeversiequote:Op dinsdag 5 april 2011 03:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Als ik die lyrics die ik postte probeer mee te zingen, gaat het echt mis
Jij bent dan ook geen Asian pussyquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Als ik die lyrics die ik postte probeer mee te zingen, gaat het echt mis
Truequote:
In het origineel (dat ik postte) zit in het refrein ook engelse tekst.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
niet alles is vertaald naar het engels
En jij bent Mr Shinobi dat je die tekst van oorprong kunt lezen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
niet alles is vertaald naar het engels
die tekst van koelkast klopt welquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En jij bent Mr Shinobi dat je die tekst van oorprong kunt lezen?
Die tekst die ik postte, zo wordt het gezongen.quote:
Hij loopt rondjes ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
Neophyte - Je moet je muil houwe staat er niet in he
jah klopt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En jij bent Mr Shinobi dat je die tekst van oorprong kunt lezen?
jah dat dan weer wel iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Die tekst die ik postte, zo wordt het gezongen.
Noisekickquote:
quote:
wat een agressieve bende daaro heyquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
Neophyte - Je moet je muil houwe staat er niet in he
hoi Martine, welkom in het topic, ik hoop dat je het fijn vind hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoi, ik heet Martine. En nee dat is geen garp.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoi Martine, welkom in het topic, ik hoop dat je het fijn vind hier
Ja, want koelkast wil met me sexen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoi Martine, welkom in het topic, ik hoop dat je het fijn vind hier
zal popje leuk vindequote:Op dinsdag 5 april 2011 03:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, want koelkast wil met me sexen.
Die doet ook mee.quote:
Juist helemaal geen agressie man daarquote:
ja voor prive gebruik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 03:37 schreef _Fanta het volgende:
worden tochwel opnames gemaakt van jullie trio?
Neenquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
upload ze dan stiekem op redtube of youporn oid, heb ik ook weer wat om op te fappen
zoek op milfquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
upload ze dan stiekem op redtube of youporn oid, heb ik ook weer wat om op te fappen
Het ergste is dat je dit gewoon meent ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat is de beste idd.quote:
Sweet dreamsquote:
Slaapsequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |