Dan moet je niet de lapo hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
np, ik maak nooit nieuwe delen aan, weten jullie ondertusse tochwel ?
Oh nee, wist ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
np, ik maak nooit nieuwe delen aan, weten jullie ondertusse tochwel ?
Dit, en anders gewoon doen.quote:
Daarzoquote:
Fuck sakes man je bent toch geen mongooltjequote:Op dinsdag 5 april 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb nogsteeds nie uitgevogelt hoe die shit werkt. hoezo lui
Whutttt zo moeilijk is dat niet , kom op .quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb nogsteeds nie uitgevogelt hoe die shit werkt. hoezo lui
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fuck sakes man je bent toch geen mongooltje
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee denk het nie, gewoon luiquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat was ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik weet niet wie deze heeft aangevraagd dusSorry.
Dus je kunt het wel maar je wilt het gewoon niet?quote:
OMFG..quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
OMFG..
* Boterhamzakje mompelt iets met homo
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
OMFG..
niemand heeft me ooit uitlgelegt hoe je nieuw topic moet openen met die op erin enzow, dusjah..quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus je kunt het wel maar je wilt het gewoon niet?
Er staat een knopje onder het topic met open nieuw deel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
niemand heeft me ooit uitlgelegt hoe je nieuw topic moet openen met die op erin enzow, dusjah..
ik heb goede herrinderingen aan dit nummer, toen ik 15 was en op vankantie was in tunesie werd dit nummer vaak gedraait in de camping club, dus vandaar dat ik hem aanvroegquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
OMFG..
Juist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb goede herrinderingen aan dit nummer, toen ik 15 was en op vankantie was in tunesie werd dit nummer vaak gedraait in de camping club, dus vandaar dat ik hem aanvroeg
Verantwoording afleggen op een forumquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb goede herrinderingen aan dit nummer, toen ik 15 was en op vankantie was in tunesie werd dit nummer vaak gedraait in de camping club, dus vandaar dat ik hem aanvroeg
Gaycamping?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Verantwoording afleggen op een forum
jah was echt tof, was een hotel met bunglow park erbij, en s avonds had je zo snoopy disco, en daarna ging die pub daar open. heb echt ziek veel tiberines weggekapt tijdens die vakantiequote:
Salou?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah was echt tof, was een hotel met bunglow park erbij, en s avonds had je zo snoopy disco, en daarna ging die pub daar open. heb echt ziek veel tiberines weggekapt tijdens die vakantie. maar homo? neh dacht het nie
en jij, jij valt wel op mannetjes toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Verantwoording afleggen op een forum
Er is daar ergens een kroeg met een wijf die kan haar kut gebruiken om bierflesjes open te makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:17 schreef djkoelkast het volgende:
Salou hebben ze ook snoopy's disco weet ik sinds eergisteren ofzo
Ja op piemels ja. En op popje. Zij is een uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en jij, jij valt wel op mannetjes toch?
Oehhquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja op piemels ja. En op popje. Zij is een uitzondering op de regel
snoopy disco zit overal, en leuke is dat in welk land je ook op vakantie bent altijd dezelfde muziek hoortquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:17 schreef djkoelkast het volgende:
Salou hebben ze ook snoopy's disco weet ik sinds eergisteren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |