abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100218851
welk OS draai je? wellicht is het een beveiligings probleem (dat hij niet download) heb je al eens via de site geprobeerd de extra's te downloaden (en niet via de launcher?

riverview moet je via de site downloaden..
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 01:00:16 #152
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100219058
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef mschol het volgende:
welk OS draai je? wellicht is het een beveiligings probleem (dat hij niet download) heb je al eens via de site geprobeerd de extra's te downloaden (en niet via de launcher?

riverview moet je via de site downloaden..
Ik download ook via de site.
Ik weet hoe ik het moet downloaden, want ik heb het al eerder gedaan bij eerdere keren dat ik de Sims 3 had geïnstalleerd.
Het probleem zit in de site zelf.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100219234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik download ook via de site.
Ik weet hoe ik het moet downloaden, want ik heb het al eerder gedaan bij eerdere keren dat ik de Sims 3 had geïnstalleerd.
Het probleem zit in de site zelf.
je zegt dat er in het download scherm niks verschijnt, dit lijkt eerder op een software probleem (mijn gok: windows 7 en niet afdoende rechten) dan dat de site het probleem is...
ik heb sims 3 momenteel niet geinstalleerd staan maar ik zie iig al mijn gekochte items (maar er wordt gelinkt naar een speciale link voor sims 3 wat nu dus niet werkt)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 01:14:04 #154
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100219441
Ik heb naar EA Customer Support gebeld, en die erkennen dat er problemen zijn met die site.
Niet dat Customer Support ook maar iets doet, maar goed.
pi_100482514
Heb de Sims 3 op de laptop van mijn vriend geinstalleerd. Maar hij hakkelt echt als de pest :{ Heb alles geprobeerd. Zelfs de graphics op z'n laagst gezet. De laptop heeft een i7 processor en 4 GB ram dus ik snap echt werkelijk niet waarom het zo moeilijk om te spelen is :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_100482765
Videokaart probleem?
pi_100482880
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef Tegan het volgende:
Videokaart probleem?
Nvidia GeForce GT335m. Zou dat problematisch zijn?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_100482957
Draaien andere games wel? Wat laat task manager zien voor cpu-gebruik?
pi_100483099
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
Draaien andere games wel? Wat laat task manager zien voor cpu-gebruik?
Modern Warfare 2 draait met de hoogste graphics als een zonnetje. AntiAliasing op 4x etc. Crysis 2 draait ook prima. En dan hoef ik niks in de task manager uit te zetten. Dus vandaar dat ik niet begrijp waarom een game als de Sims 3 zo slecht draait.
pi_100483300
Probeer eens videokaart driver up te daten :).
pi_100483424
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Tegan het volgende:
Probeer eens videokaart driver up te daten :).
Will try ;) Kijken of dat werkt!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 06:12:17 #162
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101245903
BUMP!

Zijn er al mensen die Buurtleven gespeeld hebben? Ik heb het al wel, maar heb even weer zo'n periode waarin ik gewoon geen zin heb in de Sims.
Hoe bevalt Buurtleven? Zitten er niet teveel bugs in?
pi_101245974
Ik vind het prima werken :) en best aardig nieuwe kleding en kapsels.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_101246653
Ik ga vandaag ook weer eens spelen.
Wil ook een uitbreiding kopen, twijfel tussen ambities en na middernacht.
Beestenbende komt in oktober uit, die ga ik zeker kopen!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:34:16 #165
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101258468
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 09:41 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ga vandaag ook weer eens spelen.
Wil ook een uitbreiding kopen, twijfel tussen ambities en na middernacht.
Beestenbende komt in oktober uit, die ga ik zeker kopen!
Ik zou Ambities kiezen. :Y
In Na Middernacht heb je niet alleen die vervelende vampiers, maar in Bridgeport spelen is echt behoorlijk saai. En er worden veel te veel Sims beroemd, waar je niet mee kunt praten, tenzij je eigen Sim minstens net zo beroemd is.
Bij Ambities heb je veel meer beroepen en banen, waarbij je niet eens op een kantoor hoeft te zitten en geen vaste tijden hebt.
pi_101260528
Ambitites is leuker inderdaad. Ik vind die beroemdheidssterren enorm irritant en dan met name de paparazzi die constant in de weg staan.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:31:14 #167
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101260666
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef Elvi het volgende:
Ambitites is leuker inderdaad. Ik vind die beroemdheidssterren enorm irritant en dan met name de paparazzi die constant in de weg staan.
Dan vind ik dus ook. Het is dat er zulke leuke kleding en kapsels in zitten, plus de mogelijkheid om de borstomvang te bepalen, anders had ik het er allang weer afgegooid.
En daarnaast ook die verschrikkelijke vampiers. :r
Dan probeer je te zorgen dat je Sim niet beroemd wordt, maar dan heeft je Sim weer net een baan waar je een goede relatie met je collega's nodig hebt, en dan is natuurlijk minstens één van je collega's beroemd, zodat je eigen Sim dat ook wordt. }:|
En dan word je weer de hele tijd lastiggevallen door de paparazzi en andere Sims en 10x per dag gebeld ... blegh.
pi_101264307
Haha okee dat is duidelijk! Ambities leek mij ook leuk, omdat je dan niet meer steeds hoeft te wachten tot ze thuis zijn, en weer nieuwe dingen kan doen.
Bedankt voor jullie meningen! :)
pi_101276476
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
The Sims Store. :r :r :r
Werkt al maandenlang niet. Je klikt op een download, hij wordt zogenaamd gedownload, maar er verschijnt niks in dat speciale downloadschermpje.
Ik was van plan een aantal dingen te kopen, waaronder een korter rokje voor meisjes, een nachtjapon voor meisjes en veel vrouwenkapsels (het zijn er wat mij betreft te weinig), maar dat ga ik nu dus echt niet doen.
Straks koop ik Sim Points, maar kan ik de downloads niet in m'n spel zetten ...
Riverview is gratis, maar die heb ik dus ook nog steeds niet.

Ik heb dit probleem al meerdere keren aangekaart bij de EA Customer Support, maar die voeren ook niks uit. Er werken daar gewoon mensen die nog nooit The Sims gespeeld hebben.
-_-'

Ik heb Buurtleven, en hoop dat daarmee de belachelijke hoeveelheid bugs die Levensweg met zich meebracht, een beetje gefixed wordt, maar waarschijnlijk niet.
Ik moet nu namelijk met een andere buurt gaan spelen. Ik was bij Sunset City al bij week 68 en vele generaties verder, maar nadat het spel automatisch vast ging lopen bij steeds meer kavels, worden m'n Sims nu ook niet meer ouder. }:|

Weet iemand nog een goede mod zodat ik geen vampieren meer krijg?
Die link die hier eerder in het topic is geplaatst, doet het namelijk niet meer.
http://www.modthesims.info/d/424796

Ik heb de mod zelf geinstaleerd en ik heb geen last meer van Vampieren!

Tevens, ik wil best wel een gezellige OP maken :3! Maken we er meteen het Algemene Sims Topic van!
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:46:37 #170
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101276511
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:45 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

http://www.modthesims.info/d/424796

Ik heb de mod zelf geinstaleerd en ik heb geen last meer van Vampieren!
Die heb ik ook geïnstalleerd. ;)
Maar ik zit nu weer in zo'n periode dat ik de Sims niks aan vind, dus ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.
pi_101276569
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Die heb ik ook geïnstalleerd. ;)
Maar ik zit nu weer in zo'n periode dat ik de Sims niks aan vind, dus ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.
Ik kan je vertellen het werkt super. Want ik werd er doodziek van die stomme vampieren :(
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:53:14 #172
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101276709
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:48 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen het werkt super. Want ik werd er doodziek van die stomme vampieren :(
Gelukkig.
Want ik had echt een vampiereninvasie. Dan waren er 10 Sims in de buurt vampier geworden, liet ik ze allemaal dat drankje drinken en even later waren er wéér 10 Sims vampier geworden. :{ Liet ik ze weer het drankje drinken, en toen waren er alwéér 10 Sims vampier geworden. En zo ging het dus maar door. }:|
Het was zelfs de reden dat ik tijdelijk gestopt was met spelen.
Die vampieren verpestten de hele verhouding in de buurt.
pi_101277526
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gelukkig.
Want ik had echt een vampiereninvasie. Dan waren er 10 Sims in de buurt vampier geworden, liet ik ze allemaal dat drankje drinken en even later waren er wéér 10 Sims vampier geworden. :{ Liet ik ze weer het drankje drinken, en toen waren er alwéér 10 Sims vampier geworden. En zo ging het dus maar door. }:|
Het was zelfs de reden dat ik tijdelijk gestopt was met spelen.
Die vampieren verpestten de hele verhouding in de buurt.
Bij mijn gebeurde dit heel vaak: Ik hield een trouwfeest, dus iedereen blij en dan waren er 2/3 vampieren. Maar wat gebeurde er, ze kregen honger en stierven... En dit gebeurde op mijn verjaardagsfeestjes,bruiloften. En dan had je natuurlijk een slechte score >:C
pi_101285385
The Sims 3 Pets komt uit op 18 oktober :9 .

quote:
Additions: New pets, new animal and sim traits, Create-A-Pet, new lifetime wishes and rewards, new interactions, new items, new venues and community locations, new pet and sim skills

Features: Controllable animals (cats, dogs, horses), and non-playable creatures (Domestic Pets (e.g. turtles, snakes, lizards, rodents, birds), Wild Animals (e.g. deer, raccoons, skunks), Special creature: Unicorns), pet contests

*Note: Limited Edition only; Exclusive new pet store with unique objects (PC/Mac), and exclusive exotic pets (X360/PS3)
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sims_3
  zondag 28 augustus 2011 @ 16:54:28 #175
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101293373
Eenhoorns? 8)7
pi_101293564
Die valt in de categorie: mummie (in Wereldavonturen), vampier (in Nachtleven) etc.
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:04:16 #177
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101293818
Kan je slang ook ontsnappen? En Sims aanvallen. >:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:06:43 #178
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101293934
De dieren zien er alleen nogal lelijk uit ....... in de Sims 2 waren ze zelfs nog mooier.
pi_101294114
Die cover was waarschijnlijk al veel eerder ontworpen dan de daadwerkelijke in-game-dieren.
pi_101294191
Ik wacht gewoon wel af. Ik vond Pets wel de beste EP van The Sims 2 dus :9 .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')