Ik download ook via de site.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef mschol het volgende:
welk OS draai je? wellicht is het een beveiligings probleem (dat hij niet download) heb je al eens via de site geprobeerd de extra's te downloaden (en niet via de launcher?
riverview moet je via de site downloaden..
je zegt dat er in het download scherm niks verschijnt, dit lijkt eerder op een software probleem (mijn gok: windows 7 en niet afdoende rechten) dan dat de site het probleem is...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik download ook via de site.
Ik weet hoe ik het moet downloaden, want ik heb het al eerder gedaan bij eerdere keren dat ik de Sims 3 had geïnstalleerd.
Het probleem zit in de site zelf.
Nvidia GeForce GT335m. Zou dat problematisch zijn?quote:
Modern Warfare 2 draait met de hoogste graphics als een zonnetje. AntiAliasing op 4x etc. Crysis 2 draait ook prima. En dan hoef ik niks in de task manager uit te zetten. Dus vandaar dat ik niet begrijp waarom een game als de Sims 3 zo slecht draait.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
Draaien andere games wel? Wat laat task manager zien voor cpu-gebruik?
Will tryquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Tegan het volgende:
Probeer eens videokaart driver up te daten.
Ik zou Ambities kiezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:41 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ga vandaag ook weer eens spelen.
Wil ook een uitbreiding kopen, twijfel tussen ambities en na middernacht.
Beestenbende komt in oktober uit, die ga ik zeker kopen!
Dan vind ik dus ook. Het is dat er zulke leuke kleding en kapsels in zitten, plus de mogelijkheid om de borstomvang te bepalen, anders had ik het er allang weer afgegooid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef Elvi het volgende:
Ambitites is leuker inderdaad. Ik vind die beroemdheidssterren enorm irritant en dan met name de paparazzi die constant in de weg staan.
http://www.modthesims.info/d/424796quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
The Sims Store.![]()
![]()
Werkt al maandenlang niet. Je klikt op een download, hij wordt zogenaamd gedownload, maar er verschijnt niks in dat speciale downloadschermpje.
Ik was van plan een aantal dingen te kopen, waaronder een korter rokje voor meisjes, een nachtjapon voor meisjes en veel vrouwenkapsels (het zijn er wat mij betreft te weinig), maar dat ga ik nu dus echt niet doen.
Straks koop ik Sim Points, maar kan ik de downloads niet in m'n spel zetten ...
Riverview is gratis, maar die heb ik dus ook nog steeds niet.
Ik heb dit probleem al meerdere keren aangekaart bij de EA Customer Support, maar die voeren ook niks uit. Er werken daar gewoon mensen die nog nooit The Sims gespeeld hebben.
-_-'
Ik heb Buurtleven, en hoop dat daarmee de belachelijke hoeveelheid bugs die Levensweg met zich meebracht, een beetje gefixed wordt, maar waarschijnlijk niet.
Ik moet nu namelijk met een andere buurt gaan spelen. Ik was bij Sunset City al bij week 68 en vele generaties verder, maar nadat het spel automatisch vast ging lopen bij steeds meer kavels, worden m'n Sims nu ook niet meer ouder.![]()
Weet iemand nog een goede mod zodat ik geen vampieren meer krijg?
Die link die hier eerder in het topic is geplaatst, doet het namelijk niet meer.
Die heb ik ook geïnstalleerd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:45 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
http://www.modthesims.info/d/424796
Ik heb de mod zelf geinstaleerd en ik heb geen last meer van Vampieren!
Ik kan je vertellen het werkt super. Want ik werd er doodziek van die stomme vampierenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die heb ik ook geïnstalleerd.
Maar ik zit nu weer in zo'n periode dat ik de Sims niks aan vind, dus ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.
Gelukkig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:48 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen het werkt super. Want ik werd er doodziek van die stomme vampieren
Bij mijn gebeurde dit heel vaak: Ik hield een trouwfeest, dus iedereen blij en dan waren er 2/3 vampieren. Maar wat gebeurde er, ze kregen honger en stierven... En dit gebeurde op mijn verjaardagsfeestjes,bruiloften. En dan had je natuurlijk een slechte score >:Cquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gelukkig.
Want ik had echt een vampiereninvasie. Dan waren er 10 Sims in de buurt vampier geworden, liet ik ze allemaal dat drankje drinken en even later waren er wéér 10 Sims vampier geworden.Liet ik ze weer het drankje drinken, en toen waren er alwéér 10 Sims vampier geworden. En zo ging het dus maar door.
Het was zelfs de reden dat ik tijdelijk gestopt was met spelen.
Die vampieren verpestten de hele verhouding in de buurt.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sims_3quote:Additions: New pets, new animal and sim traits, Create-A-Pet, new lifetime wishes and rewards, new interactions, new items, new venues and community locations, new pet and sim skills
Features: Controllable animals (cats, dogs, horses), and non-playable creatures (Domestic Pets (e.g. turtles, snakes, lizards, rodents, birds), Wild Animals (e.g. deer, raccoons, skunks), Special creature: Unicorns), pet contests
*Note: Limited Edition only; Exclusive new pet store with unique objects (PC/Mac), and exclusive exotic pets (X360/PS3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |