Daarvoor heb je Google Mapsquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Lijkt me ook wel weer lastig die gebruik ik juist vaak om steun om goed te oriënteren waar ik aan het spelen ben
doe ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Lijkt me ook wel weer lastig die gebruik ik juist vaak om steun om goed te oriënteren waar ik aan het spelen ben
Ermee tegen een voet aan geslagenquote:
Aiquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ermee tegen een voet aan geslagen
Of andersom, dat weet ik niet precies.
oftewel je was lazerus ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ermee tegen een voet aan geslagen
Of andersom, dat weet ik niet precies.
Voetballenquote:
Ik zit ook sinds kort op voetbalquote:
Ik heb altijd gewoon een one spot adapter gebruikt met een standaard daisy chain, werkt perfect nooit problemen mee gehad. En de flightcase had ik gekocht en daar zelf plnakjes in gebouwd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Maar iemand nog tips voor goede edoch voordelige pedalboards en daisy chains? Ervaringen?
Check de pedalboards bij Thomann. Ze hebben een eigen serie ofzo en die zou tof zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Maar iemand nog tips voor goede edoch voordelige pedalboards en daisy chains? Ervaringen?
Dat vind ik dus ook, en met een prijs van rond de $800-1000 imho ook aardig geprijsd. Heb die Jetstream ooit eens bij een concert gezien over een Fender amp en dat klonk wel vet. Maar naast dat en Youtube filmpjes heb ik niet zoveelquote:
beetje cheesy als ik eerlijk mag zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand vroeg me om een filmpje maken hoe ik mijn muziek schrijf hoe dat opgebouwd is.
Dus misschien vinden jullie het ook wel leuk om te zien
wow, nice!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
Iemand wel eens op een Reverend gitaar gespeeld. Zo ja, wat was je indruk van de kwaliteit, afwerking, playability e.d?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doe ik bij voorkeur niet eigenlijk.quote:
Klinkt erg lekker!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand vroeg me om een filmpje maken hoe ik mijn muziek schrijf hoe dat opgebouwd is.
Dus misschien vinden jullie het ook wel leuk om te zien
ik doe dat altijd automatisch, op elke foto van mezelf sta ik met een uitgestoken rechterpinkquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:54 schreef Cynic het volgende:
Nou, vandaag doet mijn pink dus helemaal niks meer
Betekent dat ik met gitaarspelen een uitstekende pink aan mijn rechterhand heb. Ziet er wel chique uit, dat wel natuurlijk.
Ik gebruik de laatste tijd mijn pink wat vaker, ik probeer hem de laatste paar weken wat sterker te laten worden(Gebruik hem nu veel meer tijdens het spelen en ook tijdens benden gebruik ik hem heel vaak!)quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik doe dat altijd automatisch, op elke foto van mezelf sta ik met een uitgestoken rechterpink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |