Dus je was er heen gereden zonder in het bezit te zijn van een rijbewijsquote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef o.us het volgende:
Vandaag kreeg ik mijn rijbewijs, als blij hoe ik ben stapte ik in mijn nieuwe auto om naar huis te scheuren.
Heb een Golf 5quote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef teknomist het volgende:
Hoe kun je je rijbewijs nou kwijt raken in een Fiat Cinquecento?
Nee, paps ging mee.quote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Dus je was er heen gereden zonder in het bezit te zijn van een rijbewijs?
t is dat jij het al zei.. maar ligt 'ie niet gewoon nog waar je em op zou moeten halen?quote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb een Golf 5. Dan zou zo'n pasje zoeken geen moeilijke klus zijn maar toch faal ik
.
Zou je dan niet terug naar Partyflock gaan?quote:
Dan zou ik toch maar overstappen op cocaďne dealen i.p.v. hasj.quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef o.us het volgende:
Niet haten, hoop over een paar jaar geld te hebben voor een Audi A4.
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Had ie vrij bij de snackbar dan?
Klopt. Het is trouwens overnemen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Je broer kon zijn dienst zeker over nemen?
Dit.quote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef JostiFrosti het volgende:
Dacht even dat je auto omver gegooid was.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef Schalks. het volgende:
Wat een rare zin trouwens die TT, is dat een vertaalde Marokkaanse zegswijze?
Hoe kan je je rijbewijs nou kwijtraken in zo'n Marokkanen bak als een Volkswagen Golf?quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef o.us het volgende:
Vandaag kreeg ik mijn rijbewijs, als blij hoe ik ben stapte ik in mijn nieuwe auto om naar huis te scheuren.
Nu ben ik hem weer kwijtAuto ondersteboven gegooid om 'm te vinden maar nergens gevonden.
Moraal van het verhaal; loop niet op de feiten vooruit want dan zal er toch iets mis moeten gaan (bij mij).
Morgen weer met het OV, godver.
Knap als je weet waar het topic over ging als je alleen de TT hebt gelezenquote:Op maandag 4 april 2011 23:42 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoe kan je je rijbewijs nou kwijtraken in zo'n Marokkanen bak als een Volkswagen Golf?
EDIT: Alleen de TT gelezen. Daarna dit bericht getypt, topic verder gelezen en ik heb nog gelijk ook met m'n Golfje. Hoe typisch?!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |