Uitsluitend bij de fabrikant in de VSquote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar haal ik dat spul dan? Als het niet in de supermarkt te halen is moet ik het zelf betalen.Dus ik heb altijd gewoon Andrelon of die van Herbal.
Ja rond die tijd had chocolademaker Droste ook een reclame met blote tieten en toen werd beslist dat alleen functioneel bloot toegestaan was in reclames. Tegelijkertijd werd besloten dat er geen maandverbandreclames meer rond etenstijd uitgezonden mochten worden !quote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar heel lang niet meer geweest. Nu weer wel. SCANMAN TIETEH!
Zarqa, kan je bij de Tuinen halen. Heel fijne shampoo!quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar haal ik dat spul dan? Als het niet in de supermarkt te halen is moet ik het zelf betalen.Dus ik heb altijd gewoon Andrelon of die van Herbal.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef dragems het volgende:
vonden jullie boudewijn wel leuk of was dat de laatste keer?
Dat tweedequote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef dragems het volgende:
ik vond het wel leukquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef dragems het volgende:
Beslist of besloten?quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja rond die tijd had chocolademaker Droste ook een reclame met blote tieten en toen werd beslist dat alleen functioneel bloot toegestaan was in reclames. Tegelijkertijd werd besloten dat er geen maandverbandreclames meer rond etenstijd uitgezonden mochten worden !
Uh, en een paar jaar geleden werd op Nickelodeon rond 3 uur, half 4 's middags een reclame uitgezonden voor Vagina douche-creme, inclusief vraagteken op de kut.quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja rond die tijd had chocolademaker Droste ook een reclame met blote tieten en toen werd beslist dat alleen functioneel bloot toegestaan was in reclames. Tegelijkertijd werd besloten dat er geen maandverbandreclames meer rond etenstijd uitgezonden mochten worden !
Voor 1 keer leuk, hoeft geen standaard iets te worden. imho.quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef dragems het volgende:
joh je maakt gewoon een leuk programma, en no matter wie je op laat dravenquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef dragems het volgende:
Da's voor de mama's die meekijken of er wel fatsoenlijke dingen op tv komen!quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uh, en een paar jaar geleden werd op Nickelodeon rond 3 uur, half 4 's middags een reclame uitgezonden voor Vagina douche-creme, inclusief vraagteken op de kut.
Waar mis ik de logica.
irritantquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef dragems het volgende:
Mwahquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef dragems het volgende:
Gewoon Dragems, maar op z'n plattelands wordt dat uitgesproken als aequote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vond boudewijn falend btw. Maargoed.
Dreagems.
hahahahaquote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Boudewijn is deaud en Dragems houdt een minuut stilte.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoor alleen het achtergronddeuntje.quote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef amvrosios het volgende:
hij doet t wel, maar volume is HEEEEL laag
mic open dragems ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |