Niet aan gedacht iddquote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Day het volgende:
Hij was blind toen hij naar het ziekenhuis ging, is daar geopereerd en kon weer zien. Toen hij in de tunnel in reed, dacht hij dat hij weer blind was. Boem, hartstilstand.
Jep, ik kende hem al...quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Day het volgende:
Hij was blind toen hij naar het ziekenhuis ging, is daar geopereerd en kon weer zien. Toen hij in de tunnel in reed, dacht hij dat hij weer blind was. Boem, hartstilstand.
Gewoon...dat armpje van Flip is genoeg reden voor Mamajo om de champy weer van stal te trekkenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gewoon...dat armpje van Flip is genoeg reden voor Mamajo om de champy weer van stal te trekken
Omdat geldquote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Snap niet waarom NET5 alleen maar stream 3 op UPC/ZIGGO zetMijn pceetje heeft maar een simpel grafisch kaartje
)
Daar gaan ook sluizen van open....een tsunami van tranen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf aan. Op die andere is het raadsel tijd....
Jah, indd. Als hij Flaura ál niet aankan....quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
en alex zegt : ik voel me niet zo lekker ,die gaat die 3 dagen niet trekken
is beter dan schurft aan je klit, dat dan weer wel. groetjes van MOquote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef Ransjih het volgende:
god wat heb ik de schurft aan raadseltjes
Partypooper!quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
o neeeeeeeeee niet de hele avond raadsels !
Das leukquote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
o neeeeeeeeee niet de hele avond raadsels !
quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Chuckster het volgende:
Faalex zijn sletterige jonkvrouw gaat vreemd met ridder Karim, Faalex baalt en kan zijn tranen moeilijk bedwingen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |