Toch moet ik zeggen dat het wel een goeie is......quote:
U bent een schat, dank!quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze vroeg of hij haar even wou aaien op haar rug. zij heeft z'n badjas aan. dus hij zegt: heb je niet iets dunners ?
zij: tis jou badjas
hij: maar nu aai ik mijn badjas
zij: het gaat nu niet om jou maar om mij ?
dat dus
Ik heb ook geen abo en ik zie graag alles maar ga niet overal op inquote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb heel dat knopje niet. Helaasch, ik hoef dat pseudo-psychisch geneuzel van onze huis psychiater niet meer zo nodig te zien eigenlijk..
quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
vraag me af wie die missie`s steeds bedenkt.......degene mag zich diep gaan schamen
Nee hoor, mijn lieve heks,quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
vraag me af wie die missie`s steeds bedenkt.......degene mag zich diep gaan schamen
Niet natrappenquote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef RobbieBoy het volgende:
Hee, is onze huis psychiater weer terug naar zijn gesloten afdeling?
Enne jongens, moet ik nu echt naar dat gehijg, gezucht, en gesteun luisteren?
Zeer respectloos tegenover het woord 'humor'quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Humor en Alex in 1 zin
ik moest lachen
En om het af te maken als laaste een beetje warme melk der in wachten tot een velletje der op komt en ze is weer maagd ookquote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je moet als je het gedaan hebt....de vrouw moet dan gelijk een handstand doen en dan een half uur volhouden...........dan zakt het naar beneden![]()
MamaJo toch, en we weten al dat die zich duidelijk nergens voor schaamt.quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
he is number five !!quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Ransjih het volgende:
[..]
alex komt eigenlijk van een andere planeet
quote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
En om het af te maken als laaste een beetje warme melk der in wachten tot een velletje der op komt en ze is weer maagd ook
quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je moet als je het gedaan hebt....de vrouw moet dan gelijk een handstand doen en dan een half uur volhouden...........dan zakt het naar beneden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |