Zoveelste faal in dit huis!quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft ze al geschonden dus is het een faal toch?
quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg het even tegen jou en Mazaru tegelijkertijd:
De stem zij op het einde van de opdracht expliciet erbij ( en dat doet hij NOOIT!) dat ze kon falen of ze kon de missie weigeren.
Hij speelde notabene aan op een nooduitgang.![]()
ik zeg ... h.o.e.r.!
Beide hadden echter wel zware consequenties voor haar of Alex. Maar laten we AUB besluiten dat we het niet eens zijn, ik heb geen zin in welles nietes.quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg het even tegen jou en Mazaru tegelijkertijd:
De stem zij op het einde van de opdracht expliciet erbij ( en dat doet hij NOOIT!) dat ze kon falen of ze kon de missie weigeren.
Hij speelde notabene aan op een nooduitgang.![]()
ik zeg ... h.o.e.r.!
Ik heb hier gelezen dat ze tegen \karim zei dat ze een filmpje heeft gezien.quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Karim was aan het uitleggen aan haar wat ie nu precies gezegd had dus ze hebben t wel over dat filmpje gehad ..
Of morgen haar sanctie hoort, dat ze genomineerd staat.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef marky het volgende:
Ik heb het gevoel dat haar missie is mislukt en dat ze te horen heeft gekregen wat het gevolg is daarvan.
ik hoop dat hun beider kluizen nu naar karim zijn gegaan als sanctiequote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef marky het volgende:
Ik heb het gevoel dat haar missie is mislukt en dat ze te horen heeft gekregen wat het gevolg is daarvan.
Dat doen ze alleen bij Gerard dat soort sanctiesquote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Of morgen haar sanctie hoort, dat ze genomineerd staat.
Oh da's ook nog een goeiequote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop dat hun beider kluizen nu naar karim zijn gegaan als sanctie
Het is iets wat je op de stream ziet, dus relevant;)quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef sjampoeh het volgende:
ik zie ineens een lamp naast flaura, die heb ik nog nooit aangezien ? als het licht uitgaat van de kamer hebben ze nooit lampjes aan wel ?
jaja boeiend maar viel me op
Ik heb iig geen medelijden met haarquote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
tja keuzes keuzes en laura heeft de verkeerde gemaakt en ze dekt nu ook haar zender af
Zou mooi zijn, zijn geheim moet nog geraden worden.quote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop dat hun beider kluizen nu naar karim zijn gegaan als sanctie
Doe maar niet want dat wijf gaat er dus echt niet uit hequote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Of morgen haar sanctie hoort, dat ze genomineerd staat.
Aan iedereenquote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Begrijp ik nu van jullie dat laura het alweer verklapt heeft wat ze moet doen?Aan wie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |