OMGquote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan nylon draadjes aan een piemelWel rechtop
Niet stijf
![]()
Gewoon niet proberen te volgen, het is een winning strategy!quote:
Verhuizen leek me toch een iets meer werkzame oplossingquote:
Ach, we voelen ons soms net pubers daarquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel mên.
1. typ in je adresbalk "about:config" ohne quotes
2. Scrolle omlaag naar ui.key.chrome.access en ui.key.content.access
3. verander die die 4 is naar 5 en die die 5 is naar 4
Klaar
Daar hoef ik niet voor naar school.quote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, we voelen ons soms net pubers daarZitten in een school vol pubers, gebruiken boek voor pubers, waarvan ik soms het idee heb dat ze ook geschreven zijn dóór pubers... Dus dan mogen we ons ook best een beetje puberaal gedragen
Maar dat bericht in die knopquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KLIK DAN OP DE ENIGE KNOP DIE JE HEBT![]()
Sorryquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
ja hoor 1 antwoord op msn, weer een pagina verder
Ik ben bezig met een review, zoek even een video op mijn youtube-account en hop, ik zie weer een nieuw topic!quote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
ja hoor 1 antwoord op msn, weer een pagina verder
Ik zal voorzichtig zijn DAT BELOOF IK.quote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KLIK DAN OP DE ENIGE KNOP DIE JE HEBT![]()
weer een Belg die het werkwoord Verrasen niet kentquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef sararaats het volgende:
Wat een godsgruwelijke schrijffout in de TT
Ik stond laatst voor het stoplicht, 3 meter rechts bij mij vandaan stond een vrouw voor een ander stoplicht... Wind stond van mij naar haar toe en niet andersom en ik kon gewoon haar parfum ruikenquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef Toekito het volgende:
Jezussssss zit er 1 in de tram en die ruikt naar een uitgerookte peuk. Ga bijna over mijn nek!
En het ergste is dat hij niet van mij isquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef sararaats het volgende:
verrasingquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef sararaats het volgende:
Waarschijnlijk is die er nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik stond laatst voor het stoplicht, 3 meter rechts bij mij vandaan stond een vrouw voor een ander stoplicht... Wind stond van mij naar haar toe en niet andersom en ik kon gewoon haar parfum ruiken
Vind het altijd zo zielig voor de man die daar bij hoort
dan doe je iets verkeerd, want dit is serieus de goede keyquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Het werkt nietIk krijg nu bladwijzers als ik Alt+S doe
Beter dan een verassing.quote:
Niet joh gek. Bladwijzers is Ctrl + Bquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Het werkt nietIk krijg nu bladwijzers als ik Alt+S doe
Ik kwam er vanmiddag in de supermarkt nog eentje tegen, ik rook haar voordat ze de bocht omkwam.quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik stond laatst voor het stoplicht, 3 meter rechts bij mij vandaan stond een vrouw voor een ander stoplicht... Wind stond van mij naar haar toe en niet andersom en ik kon gewoon haar parfum ruiken
Vind het altijd zo zielig voor de man die daar bij hoort
Dat zei ik toenstraks alquote:
Dat mag ik toch hopen!quote:
Dan krijg ik 'bestand'quote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet joh gek. Bladwijzers is Ctrl + B
quote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kwam er vanmiddag in de supermarkt nog eentje tegen, ik rook haar voordat ze de bocht omkwam.
Too much woman, too MUCH!!!
Ik ben niet voorzichtig genoeg denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd, want dit is serieus de goede key
Ja. Had inderdaad een gelegenheid voor iemand kunnen zijn om iemand anders uit te lokken zijn browser te verneuken, maar zo flauw ben ik nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd, want dit is serieus de goede key
Ik snap best waarom hij daar zatquote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen!![]()
Had laatst een klant, een echtpaar... De woonkamer stond echt helemaal vol met poppen... Man zat boven op zolder... Das ook zielig
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |