Ik heb nu TabTabEnter-skillsquote:Op maandag 4 april 2011 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alt+S is sneller. Scheelt mij inmiddels ehmm 185.000 keer zes honderdste seconde is toch gauw 2 uur van m'n leven
Slaap lekker suikerbeebquote:
Maar als ik al vol zit.quote:Op maandag 4 april 2011 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
De pizaa die de tafelgenoten over laten, eet ik ook op alstie nog warm is hoor.
Ah. Ik hoor het al. Jij bent nooit met mij ergens wezen etenquote:
En dan met 2 handen natuurlijk hequote:
1x teveel: Snel muis pakken en op invoeren drukkenquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan met 2 handen natuurlijk he![]()
Naah als je een keer tab te weinig doet gaat het mis. En als je een keer tab teveel doet, heleMAAL
Ik eet ook niet tegen mijn zin. Ik heb gewoon veel zinquote:
Trusten Wokquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja kom dan gaan we![]()
ja, slaap lekker iedereen
quote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik eet ook niet tegen mijn zin. Ik heb gewoon veel zin
quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het slecht dat de leraar bij 'bereken de inhoud van deze grote doos' doordenkt
Is het ook wel, maar elke les iets wordt een beetje vreemdquote:
ALT + Squote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1x teveel: Snel muis pakken en op invoeren drukkenDe redding
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar elke les iets wordt een beetje vreemd
Grote dozenquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het slecht dat de leraar bij 'bereken de inhoud van deze grote doos' doordenkt
Ik had vorige week een docente in een leren rokje die constant grappen over SM maakte... Iets later kwamen we in het boek een stuk tegen waarin stond: Dat het belangrijk is als je rechtop bent, maar je moet vooral niet stijf worden.quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Grote dozen![]()
![]()
Ideaal voor bij de volle zakken en harde cilinders.
Zeker als Muck kooktquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
Ik eet ook niet tegen mijn zin. Ik heb gewoon veel zin
quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Grote dozen![]()
![]()
Dat snap ikquote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had vorige week een docente in een leren rokje die constant grappen over SM maakte... Iets later kwamen we in het boek een stuk tegen waarin stond: Dat het belangrijk is als je rechtop bent, maar je moet vooral niet stijf worden.
Ik had het niet meer
quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had vorige week een docente in een leren rokje die constant grappen over SM maakte... Iets later kwamen we in het boek een stuk tegen waarin stond: Dat het belangrijk is als je rechtop bent, maar je moet vooral niet stijf worden.
Ik had het niet meer
Snelquote:
Oh, daar kwam ie vrijdag meequote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Grote dozen![]()
![]()
Wel mên.quote:
Ik zat al te denken aan nylon draadjes aan een piemelquote:
Ik warm die op in de microgolfquote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik pizza laat bezorgen eet ik m ook maar half op altijd. Word ik de volgende dag uitgelachen door huisgenoten omdat ik kouwe pizza eet![]()
Ik moest maar eens verhuizen.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan nylon draadjes aan een piemelWel rechtop
Niet stijf
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |