dus?samen in huìs,samen thuisquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef trollie67 het volgende:
quote]Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef K_L het volgende:
[..]
Uit de gezamelijke pot dan ... "getrouwd' in gemeenschap van goederen zijn ze
Ik wilde net zeggen, dat kan nooitttttttttttttttquote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ik op mijn 8ste moeder had kunnen wezen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Mellietje19 het volgende:
Het is ook nooit goed... doet ze hem niet dat is het niet goed doet ze het wel is het ook niet goedpositiviteit is ver te zoeken hier volgens mij
quote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje jammer voor haar nicht, die vind ik best aardig maar ik ga het toch lekker even roepen... dat heb ik wel verdient na al die weken streamen!
3 DAGEN HOEREREN VOOR 5000 EURO!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
LAURA.IS.EEN.SMERIGE.GOEDKOPE.ZLOTTYHOERRRRRRRRRRRRRRRRR! JA DAT IS ZE JA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je geilt op strijkplankenquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Stranger1977 het volgende:
En toch denk ik dat Laura lekker neukt
Ik kan niet zeggen daar ooit aan gedacht te hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Stranger1977 het volgende:
En toch denk ik dat Laura lekker neukt
sssttt, wil Fenneke niet wegjagenquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dat kan nooittttttttttttttt
Tsja dat wist ze zelf ook al voordat ze het huis instapte, maar wss toch nog behoorlijk onderschat.quote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
het is nu in ieder geval wel duidelijk hoe de redaktie/productie over laura denkt ...
eerst guido, dan falex en nu karim dan maar weer....
Echt, zelfs de poolse zwartwerkende tegelzetters willen er nog niet overheen!quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
e zo netjes dat je op voorhand al je excuses aanbied aan de nicht!
Ze had direct moeten weigeren dan had ze het goed gedaan, anders nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Mellietje19 het volgende:
Het is ook nooit goed... doet ze hem niet dat is het niet goed doet ze het wel is het ook niet goedpositiviteit is ver te zoeken hier volgens mij
quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Darklight het volgende:
Het is haar eigen domme schuld dat de missie is mislukt
quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Mellietje19 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |