Lol, die zal dit idd niet leuk vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
kijken hoe lang het duurt voordat alex gaat flippen
1 secquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
kijken hoe lang het duurt voordat alex gaat flippen
ja het is een echte achenebbeshoerquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
voor 5000 euro doetze het gewoon!
Oeiii kijk maar uit ik heb Fenneke hier al rond zien lopenquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
daarom, nu durft ze wel![]()
ik wil ook zo'n missie met GEEEEERAAAARD![]()
![]()
![]()
Briljantquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ieder zijn mening...ik vond jou ook niet zo in GTST...
Zij doet voor geld gewoon allesquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Yep. En dan dat gelul dat vorige vriendjes het uitmaakten omdat ze geen gevoelens toonde.quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Dark het volgende:
[..]
It's a whore, a true whore![]()
![]()
![]()
Dat mens is gewoon keihard, gaat over lijken
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oeiii kijk maar uit ik heb Fenneke hier al rond zien lopen
Dat is toch ook het spelletje? Ze hoeft hem niet te pijpen ofzo.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zij doet voor geld gewoon alles
Dit is t laatste wat ik over Lau te mededelen daarover heb.
Anders ga ik schelden, wil ik niet.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zij doet voor geld gewoon alles
Dit is t laatste wat ik over Lau te mededelen daarover heb.
Anders ga ik schelden, wil ik niet.
Yep en dan is dat deel van de missie duidelijk al gelukt en is hij nu al jaloers.quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij durft het gewoon niet toe te geven..
Ik had Ziggo opstaan (stream op de tuin) en daar hoorde je het heel zacht op de achtergrond.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord? Zie alleen de SL's
Psst, little secret for you... Ik ben niet de echte...quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ieder zijn mening...ik vond jou ook niet zo in GTST...
Analex baalt gewoon dat Maaaaaaik al bezet is en dat hij met die lat moest trouwen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Dark het volgende:
Volgens Alex gaat de missie niet door..............
het loopt hem dun door de broek
Maak er maar meteen een exit van.quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef willem67 het volgende:
Totaal geen medelijden met Alex of Laura, worden al weken verwend verjaardag,etentje,nep bruiloft.
en dat terwijl ze zelf totaal niet actief meedoen en alleen maar hele dagen op bed liggen.
Tijd voor actie dus, en als de missie mislukt inderdaad een zware sanctie (nominatie Alex of Laura)
Nog niet.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat is toch ook het spelletje? Ze hoeft hem niet te pijpen ofzo.
na eerst haar missie duidelijk gemaakt te hebben ...bij mede bewonersquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
![]()
naja, ik kan zijn moeder zijn en mag toch dromen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |