quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik het zat!
Wie o wie heeft verdomme kebab of shoarma besteld? Ik zei vorige week nog: NIET DOEN!
Nu hebben we hier 1 van zijn maatjes! Nog even en het hele subforum staat vol met sissende hanggroepkoeriers op klotescooters!![]()
![]()
![]()
![]()
Kebab gewoon voortaan even bestellen in het subforum Relatie, of ONZ ofzo, dit schiet niet op.. Weer zo'n drammertje die de hele dag zijn mening over FOKkers gaat lopen spuien met zijn kebablucht!
zijn wij een soort van tweeling?quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Day het volgende:
Lau heeft al te horen gekregen dat het mislukt is, hoor.
En nu peinst ze zich suf wat de sanctie is en hoopt en bidt dat Alex 'm krijgt.
Ik hoop dat dat gewoon doorgaat. Scheelt een hoop gelebber.quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dacht ik ook even maar ze ontwijkt elke poging tot zoenen van Alex, dus ze hoereert nog even door.
[..]
Ok, nu ben ik het zat!
Wie o wie heeft verdomme kebab of shoarma besteld? Ik zei vorige week nog: NIET DOEN!
Nu hebben we hier 1 van zijn maatjes! Nog even en het hele subforum staat vol met sissende hanggroepkoeriers op klotescooters!![]()
![]()
![]()
![]()
Kebab gewoon voortaan even bestellen in het subforum Relatie, of ONZ ofzo, dit schiet niet op.. Weer zo'n drammertje die de hele dag zijn mening over FOKkers gaat lopen spuien met zijn kebablucht!
Ik heb zelfs nog liever Joquote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef itsme het volgende:
Ach ze denkt toch ook dat ze zo populair is? (en volgens mij heeft ze nog gelijk ook want als ze nu hierdoor op de kruk komt heeft het publiek medelijden en krijgt ze nog meer kapsones.![]()
Laura is degene die ik echt het minst vind . Heb echt nog liever Jo!
Doe mij een Durum Donerquote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik het zat!
![]()
![]()
![]()
Ga je het nu eens over de streams hebben? In de FB kun je klagen. Tnx.quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat vind een select groepje leuk, ik mag dat gedrag net zo goed afkeuren als ik dat wil en daar ben ik heud niet de enige in. Je doet net of dit forum exclusief en alleen voor vuilspuiers bedoeld is en dat mensen zoals ik die op hun eigen manier anders zijn in hun posts niet welkom zijn en maar moeten vertrekken.
Dat doe ik nu ook weer even, want het is mij nu weer te ordinair hier.
Ja hij is er nu tochquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe mij een Durum DonerExtra veel knoflooksaus
precies.quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
eigenlijk moet ze alex nu toch wegduwen?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat vind een select groepje leuk, ik mag dat gedrag net zo goed afkeuren als ik dat wil en daar ben ik heud niet de enige in. Je doet net of dit forum exclusief en alleen voor vuilspuiers bedoeld is en dat mensen zoals ik die op hun eigen manier anders zijn in hun posts niet welkom zijn en maar moeten vertrekken.
[..]
Ok, nu ben ik het zat!
![]()
![]()
![]()
Dan vertrek je toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Omdat ze van te voren al weten dat het mislukt, kunnen ze lekker weer een sanctie opleggenquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef sjampoeh het volgende:
waarom krijg laura steeds missies ???????????????????????????????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |