En zware sanctie voor haar of Alex.quote:Op maandag 4 april 2011 21:27 schreef rico80 het volgende:
Weet iemand wat haar sanctie was? Ze doet echt a-relaxed .. Straks zit Alex op de bank door haarZe wilde ook niet dat ie t na ging vragen..
NEEN! Vuige hoer is het!quote:
Alleen zware sanctie voor har en Alex vanwege gezamenlijk kluis.quote:Op maandag 4 april 2011 21:27 schreef rico80 het volgende:
Weet iemand wat haar sanctie was? Ze doet echt a-relaxed .. Straks zit Alex op de bank door haarZe wilde ook niet dat ie t na ging vragen..
allebij hun kluizen naar karim toe NUquote:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Mellietje19 het volgende:
Het is ook nooit goed... doet ze hem niet dat is het niet goed doet ze het wel is het ook niet goedpositiviteit is ver te zoeken hier volgens mij
Lauwra is een vrouw die alles weet te maskeren achter inactiviteit.....quote:
Alle poen inleveren hehehehquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alleen zware sanctie voor har en Alex vanwege gezamenlijk kluis.
goed planquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
[..]
allebij hun kluizen naar karim toe NU
Laura heeft een filmpje gezien waarin Karim tegen gerad zei dat hij Lau leuk vind.quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
ik kreeg net een stukje mee dat karim en laura buiten zaten en hij vertelde wat hij over laura had gezegd ?? hoezo ?? hoe ging dat gesprek ?
sorry kreeg tijdens de daily visite
Kop van een vent van 65. Dito hemdje.quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef mazaru het volgende:
Grote genade! Wat is die jongen toch al vroeg lelijk.[ afbeelding ]
dat vinden wij nou leuk man ! en waarom ga jij niet op het libelle forum zitten? kan je lief doen en lieve dingen lezenquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Het zijn steeds dezelfde (selecte groepje dat veelvuldig post), die als je hun postgeschiedenis bekijkt, overlopen van vuilspuierij over kandidaten en ander forumgasten, in die mate dat ik ernstig twijfel aan hun opvoeding.
Laura doet gewoon wat zij wil doen, en ik vind dat goed en kranig in het spel staat.
Als je het precies wilt zien, even de SSTNL site kijken bij de video's, daar staat of komt de daily te staanquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
ik kreeg net een stukje mee dat karim en laura buiten zaten en hij vertelde wat hij over laura had gezegd ?? hoezo ?? hoe ging dat gesprek ?
sorry kreeg tijdens de daily visite
zal morgen om half 9 wel bekend wordenquote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
o ja die nominaties moeten ook nog bekend gemaakt worden![]()
![]()
Als je mij tot die vuilspuiters rekent, je gaat je gang maar.quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Het zijn steeds dezelfde (selecte groepje dat veelvuldig post), die als je hun postgeschiedenis bekijkt, overlopen van vuilspuierij over kandidaten en ander forumgasten, in die mate dat ik ernstig twijfel aan hun opvoeding.
Laura doet gewoon wat zij wil doen, en ik vind dat goed en kranig in het spel staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |