Ze speelt het spel niet eens. Ze ziet dit als 1 grote vakantie.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Blackprinces het volgende:
Lau heeft zelf gezegd dat ze geen grens heeft in het spel
Zo wel! Je zit nu met tranen in je ogen van woede achter je scherm!quote:
Ja tuuk kan hij dat, maar stel je eens voor dat de persoon die je oprecht heel leuk vind ineens aan je komt zitten, op je schoot kruipt en je zoent... Gespeeld of niet, dat doet dan wel wat met je lijkt me...quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim kan denk ik dat best relativeren..
Karim verdiend veel beterquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
ik gun karim helemaal niet aan die lantaarnpaal!!!!!!!
Slik jij je ADHD-pilletjes even.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo wel! Je zit nu met tranen in je ogen van woede achter je scherm!
Toch zijn wij het wel vaak eensquote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Slik jij je ADHD-pilletjes even.
Dus dan saboteert ze haar eigen missie omdat ze dit te ver vindt gaan, prima toch? Het slaat ook nergens op, iedereen ziet wel dat ze heus geen geraffineerde verleidster is, zoals ze in haar promo werd voorgesteld, de regie snapt niet dat niet elke acteur/actrice geschikt is voor elke rol.quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee ze speelt het heel geraffineerd, laat doorschemeren dat ze beelden heeft gezien en Karim weet heus wel welke beelden dat zijn en kan dus zelf zijn conclusie trekken en Alex inlichten, wat dus ook gebeurt
dat dusquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze speelt het spel niet eens. Ze ziet dit als 1 grote vakantie.
Lieverd.. schat .. ik had je echt niet zo naief ingeschatquote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus dan saboteert ze haar eigen missie omdat ze dit te ver vindt gaan, prima toch? Het slaat ook nergens op, iedereen ziet wel dat ze heus geen geraffineerde verleidster is, zoals ze in haar promo werd voorgesteld, de regie snapt niet dat niet elke acteur/actrice geschikt is voor elke rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |