quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets van zeg nee en zie wat die sanctie is als je het echt niet ziet zitten. Maar nee het spel verneuken en in de belangstelling staan.
Je vergeet dat de sanctie voor Alex of Laura was, ik denk dat ze het bewust de soep in heeft laten lopen omdat zij zich dat terdege realiseerde, ZIJ maakt de fout nu, ik denk dat ze een sanctie tegen zichzelf verwacht nu.quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, niet prima, ze doet toch weer niks en laat het aan anderen over?
Ze kan ook een statement maken en weigeren of er voor gaan, maar dit is laf
Botte broodmessen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Ik had dat trouwens gedaan met twee keukenmessen in mijn handen, je kunt maar niet zeker genoeg zijn
De stem: Laura, je missie is mislukt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Laura, je missie is mislukt!
Wie van jullie 2 is volgende keer automatisch genomineerd, Alex of jij zelf?
Dat zou een leuke zijn indd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Laura jij mag kiezen sta jij genomineerd of Alex?
Haha, ik zeg toch niet dat hij gek is... Ik zeg alleen dat hij haar leuk vind en zelfs al kondigt ze voordat ze bij hem op schoot kruipt aan dat het een missie is dat ze bij hem op schoot komt zitten, dan doet zoiets wel wat met je...quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim is niet gek.
Alex mag dan wel naief zijn, Karim is dat niet.
We wilden een wat harder spel, dan is dit een goed begin.
Je mag blij zijn dat ze loopt, ligt anders toch maar alleen in bed te rotten of te smakken met Alexquote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Flow3r het volgende:
gaan we nu kijken naar een rondlopende laura die het moeilijk heeft
Ze had meteen moeten weigeren....quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet dat de sanctie voor Alex of Laura was, ik denk dat ze het bewust de soep in heeft laten lopen omdat zij zich dat terdege realiseerde, ZIJ maakt de fout nu, ik denk dat ze een sanctie tegen zichzelf verwacht nu.
Haha,... even dan.quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat wel. Maar net was het wel even nice.
Goeie! Die mag van mij ook wel.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Laura jij mag kiezen sta jij genomineerd of Alex?
Die heeft het niet moeilijk, iedereen weet het al.quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Flow3r het volgende:
gaan we nu kijken naar een rondlopende laura die het moeilijk heeft
Dan kiest ze vast voor Alexquote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
OOOOOOOOOOOOH. Ik heb het idee van de dag
[..]
De stem: Laura, je missie is mislukt.
De consequentie is dat jij OF Alex automatisch genomineerd. Wie kies je om genomineerd te worden?
Als je logisch nadenkt.. week van de waarheid, maskers af, dan weet je dat de sanctie die je krijgt als je de faalhaas bent zoals ze nu doet veel hoger is dan als je nee zegt.. dan doe je je masker namelijk af en dat is wat de stem wil.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet dat de sanctie voor Alex of Laura was, ik denk dat ze het bewust de soep in heeft laten lopen omdat zij zich dat terdege realiseerde, ZIJ maakt de fout nu, ik denk dat ze een sanctie tegen zichzelf verwacht nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |