abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13468428
quote:
op vrijdag 26 september 2003 21:22 schreef viola_holt het volgende:

[..]

fact of life. wen er maar vast aan.

lees het in tekstverband wil je?
pi_13468450
quote:
op vrijdag 26 september 2003 21:21 schreef #ANONIEM het volgende:
dus waarom kan ik dan niet meedoen?
wie zegt dat je niet mee kunt doen ? er is slechts bepaald dat je post een beetje off-topic was.
fokschaap
pi_13468478
quote:
op vrijdag 26 september 2003 21:15 schreef viola_holt het volgende:

[..]

ook al zou er een vers zijn vind ik het vreemd. die vrouw kan best voor zichzelf zorgen. zeker in nederland. dus dat zou dan een plaatsgebonden qoran-onderdeel zijn. en niet voor alle mensen. mee eens ? of vind jij dat vrouwen in nederland beter thuis kunnen blijven zitten ? mijn moeder is heel blij met haar baan bij de politie. ze heeft drie kinderen opgevoedt, is daar zelfs tijdelijk voor met werken gestopt. gaat allemaal prima.

maar jij hebt niet de behoefte je te onderwerpen aan god, op de manier van de qoran. jij hebt totaal andere belangen. een vrouw kan misschien voor zichzelf zorgen, maar de vrouwen die voor zichzelf zorgen zijn vaak geen vrome moslima's. en dat is het eerste doel in het leven.
quote:
dat zeggen christenen toch ook. er zijn zoveel verhalen waarvoor bewijzen achteraf aangewezen kunnen worden.
klopt. ik meldde hier slechts dat ik het met je opvatting hierover eens ben.
PE#1
pi_13468485
quote:
op vrijdag 26 september 2003 21:23 schreef youssef het volgende:

[..]

lees het in tekstverband wil je?

leg mij eens in eigen woorden uit wat er mis is met homoseksualiteit, en vooral waarom het niet normaal zou zijn? (ben benieuwd of je met een ander verhaal komt dan fundamentalistische christenen).
  vrijdag 26 september 2003 @ 21:28:28 #255
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_13468503
quote:
op vrijdag 26 september 2003 21:17 schreef lord_vetinari het volgende:
de mensen die voor de profeten in het opperwezen geloofden zijn in de hemel, degenen die dat niet dede, zijn in de hel.
dubbel idioot.
1. het is al idioot om te geloven dat een god alleen maar mensen die in hem gelovig zijn naar de hemel laat gaan. god zou dan met een pedofiel als profeet alle moeite doen om iemand als mij (ik doe niemand kwaad) toch nog in de hel te laten belanden.
2. dus alle mensen die in verschillende opperwezens geloofden gaan dan van dat ene opperwezen dat echt zou bestaan dan toch allemaal naar de hemel. vreemd. dus als in verschillende opperwezens gelovende mensen elkaar om die ene reden elkaar afmaken gaan ze naar de hemel en ongelovigen die elkaar niets aandoen gaan naar de hel. haha.

ik heb niet de illusie dat ik je hiermee van je religie-fobie afhelp, maar ik kan in ieder geval aanvoeren dat ik het geprobeerd heb
[/quote]
ik ben zelf gelovig

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_13468510
quote:
op vrijdag 26 september 2003 21:26 schreef convinced het volgende:

[..]

maar jij hebt niet de behoefte je te onderwerpen aan god, op de manier van de qoran. jij hebt totaal andere belangen. een vrouw kan misschien voor zichzelf zorgen, maar de vrouwen die voor zichzelf zorgen zijn vaak geen vrome moslima's. en dat is het eerste doel in het leven.
[..]

hoezo niet vroom ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')