Hehe dat zeiden we hier ook al jaquote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
Pee is ongesteld of heeft last van PeeMS?
Hij maakt vandaag met bijna iedereen ruzie.
quote:
Dat geeft toch heul nie, neem lekker je tijd hoorquote:Op maandag 4 april 2011 20:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Oh en halloBen nog een beetje forummoe geloof ik, jaarlijkse inzinking. Zal binnen een paar weken wel weer goed komen
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef MissHobje het volgende:
Vandaag pizzadeegje gedraaid met de kitchenaid en!!@!! ik ben zo blij!! mooi luchtig, soepel, het rees zelfs onder mijn beslagkom vandaan
en belangrijkste geen zere handen! en toch heerlijk kunnen freubelen ermee
voor mij echt een hele belangrijke aanwinst lichamelijk gezien.
Schroevendraaier en hamer is ook prima gereedschap om een blik te openen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Hmm Fok! ziet er weer anders uit?
Ik kom er nu dus achter dat we geen blikopener hebben.....dus nu iets anders verzinnen om te eten
Dat wou ik ook proberen, maar ik weet hoe handig ik ben....quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Schroevendraaier en hamer is ook prima gereedschap om een blik te openen.
Heel toffe aanwinst dus!quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef MissHobje het volgende:
Arme P
Ben ook weer beetje bijgekomen van mijn feestje gister, heb een superdag gehad met super leuke gezellige visiteen daarna leuk eetfeestje van oom van hubbie gehad, heel bijzonder
Vandaag pizzadeegje gedraaid met de kitchenaid en!!@!! ik ben zo blij!! mooi luchtig, soepel, het rees zelfs onder mijn beslagkom vandaan
en belangrijkste geen zere handen! en toch heerlijk kunnen freubelen ermee
voor mij echt een hele belangrijke aanwinst lichamelijk gezien.
Langzame koolhydraten tekort. IMHO.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
Pee is ongesteld of heeft last van PeeMS?
Hij maakt vandaag met bijna iedereen ruzie.
Geen buren waar je een blikopener kan lenen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Hmm Fok! ziet er weer anders uit?
Ik kom er nu dus achter dat we geen blikopener hebben.....dus nu iets anders verzinnen om te eten
Gewoon het blik naar beneden gooienquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat wou ik ook proberen, maar ik weet hoe handig ik ben....
Geen zin om nog naar de eerste hulp te rijden vanavond, ik doe wel met iets minder eten
Jij eet altijd van het trottoir?quote:
Was ook een idee....quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen buren waar je een blikopener kan lenen?
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets eerder aan denken en het komt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |