PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Hier ook ja, heb geprobeerd 59th minute de koopjes te kapen nu, maar komt bijna niks nieuws opquote:
Dat heb je ook nodig als je denkt dat de marktprijs van Vennegoor 10K isquote:
geholpenquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Fenomeno het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/90/500960.page#4214811
Help even mee voor SIF janssen
wel dubbel s ja, Firefox linkt Theo Jansen aan een 63 jarige bruggenbouwer ofzo, dus das niet goed denkquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Fenomeno het volgende:
godver was het wel dubbel s
verwarrend allemaal
Als het zoveel scheelt, kijk dan gewoon nog 2 dagen of je hem beter tegenkomtquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef Tobi-wan het volgende:
hmmm wtf. Stond weer een goedkope IF Di Natale op de auction. Ik bied erop met nog 15 sec erop is die plots afgelopen, mijn bod staat er wel nog op maar hij zal wel een trade offer geaccepteerd hebben... Ben bang dat ik toch de hoofdprijs voor hem moet gaan betalen.
Ik kan hem sowieso halen voor 360k ofzo, vanmiddag sond die erop voor 300k en nu net voor 270k. Ik blijf ook nog even wachten, vind het zonde om al mijn coins eraan uit te geven, dan gaat het handelen ook minder snel. Maar ik wil hem wel gewoon graag hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als het zoveel scheelt, kijk dan gewoon nog 2 dagen of je hem beter tegenkomt![]()
Kan veel schelen op zulke dure spelers.
Check gewoon de individuele prijzen en reken uit of het samen 100K waard is of meer..quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef Doublepain het volgende:
is dit dom of niet?
Xavi, IF Junker, IF Astori en 7.5k voor Robben?
Was alleen happy hour tussen 8 en half 9 vandaag. Een keer in de week, geen vaste dag. Enige verschil was 5K premium gold ipv 7.5..niet echt boeiend.quote:Op maandag 4 april 2011 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut dat ik nu net geen psn tegoed heb is het morgen ook nog happy our ? zou wel niet he.
Same, wilde net een potje gaan spelenquote:
100k??quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Check gewoon de individuele prijzen en reken uit of het samen 100K waard is of meer..
Ik heb dat wel vijf of zes keer gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Same, wilde net een potje gaan spelen![]()
Zostraks... "weird. Logde zonet even in en toen vroeg EA om m'n online pass. Deze heb ik al een tijd terug verzilverd, maar ik heb 'm nog maar een keer ingevuld want het kon niet anders. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? (PS3)"
edit; deels beschikbaar staat er nu op de PS-site.
Ik speel niet op de PS3, dus ken die prijzen niet, maar ik neem aan dat je zelf zo slim bent om zoiets gewoon op te zoeken. Volgens fut11info is NIF Robben ongeveer 100k waard. Xavi in een goede formatie is zeker wel 60K waard though, die 45K die je hebt gezien was ver onder de markt. Als IF Junker+IF Astroi+7.5K minder dan 40K is samen dan heb je dus een goede deal, anders niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
100k??. Mijn robben is nieuw, 0 gespeeld en gescoord
Xavi was leuk, ooit heb ik hem weer..
![]()
Xavi ging net weg voor 45k.. Ik heb dus ongeveer 40k winst gemaakt:p (junker en astori meegerekend)
Waar zie je dat???quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef Tim86 het volgende:
oke, dan is Robben iets van 70K max waard. Xavi met goede formatie 55K, IF Junker 4K, IF Astori 2K+7.5K maakt. Prijs is dan dus vrij fair.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom speel ik vaak lekker tegen goede teams en verlies ik van teams die lagere rating hebben dan ik...
Door de spelers gewoon op te zoeken in de marktquote:
Gewoon kijken naar de laagste BIN en dan heb je een redelijk goede indicatie. Duurdere spelers kan je ook gewoon opzoeken in fut11info en dan heb je de gemiddelde prijs.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Dat is vaak verschillend, daar kan je niet zijn echte waarde uithalen??
Hmmm ja ik weet niet of dat erin zit maar het valt me wel op. Kan ook gewoon komen door het klote internet wat hier is. Gelukkig ga ik volgende week weer naar huis toen, daar heb ik gewoon glasvezelquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De handicap
http://forum.ea.com/uk/posts/list/400499.page
Ja het werkt ook gewoon veel beter dan met goude teams. Omdat de verdedigers echt debielen zijn met silverquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Bedankt voor de tip, die ga ik dan ook nooit beginnen
Eerst potje van de dag was echt alweer frustrerend. Mijn Eto'o kan niet sneller bij de bal zijn dan Samuel... Het ging zo slecht dat ik bijna mijn controller tegen de muur wilden gooien, aangezien ik nog nooit een controller heb gesloopt is dat toch best zorgwekkend!
Ja en elke fifa zit wel weer iets in wat kut gemaakt inquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef mr-green het volgende:
Fifa is het enigste spel waarbij ik ooit een controller heb gesloopt
Teveel ergenissen aan dit spel. Maar o zo verslavend als het goed gaat
Ja dat hebben ze in 11 wel beter gedaan. Nu is het altijd spannend of een lobje erin gaat en ben ik gewoon blij als ik op die manier scoor. In 10 was het gewoon standaard doelpunt... Ze leren ook wel wat bij EA, het duurt alleen eventjes..quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja en elke fifa zit wel weer iets in wat kut gemaakt inMoet wel zeggen dat fifa 10 het toppunt van met de keepers die zover uit kwamen.
Nu heb je de lobjes? Die over de verdediging heen bedoel je? Daar heb ik geen last van. Die zijn gewoon goed te verdedigen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef mr-green het volgende:
klopt was die lobjes alweer helemaal vergeten. Maarja vaak scoorde je zo als het 1 vs 1 was. Nu heb je de lobjes. Ik weet niet waar je verdrietiger van wordt
Johquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:48 schreef emokid het volgende:
Als je een lobje tegen krijgt is het gewoon je eigen schuld hoor.
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze in 11 wel beter gedaan. Nu is het altijd spannend of een lobje erin gaat en ben ik gewoon blij als ik op die manier scoor. In 10 was het gewoon standaard doelpunt... Ze leren ook wel wat bij EA, het duurt alleen eventjes..
Die eerste is mooi. Die tweede is een fout van de genen die hem laat uitkomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hoezo?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/59349391
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/56703429
Die 1e is zo'n Dirk Kuyt versie!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hoezo?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/59349391
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/56703429
Gelukkig heb je het echt een kans gegevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef mash_ het volgende:
Ik ben heel dat silver team wat ik gister gemaakt heb weer aan het verkopenMaak er nog winst op ook
Wat spelen ze kut in die silver toernooien zeg. Alleen maar hoge steekballen.
Ja, want jij weet hoeveel wedstrijden ik gister gespeeld heb? Dus diequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het echt een kans gegeven
Als jij zegt dat ze alleen maar met hoge ballen spelen dan krijg ik niet het idee dat het er veel zijn nee. Bij die silver tournaments kom ik juist de betere spelers tegen. Gasten die er weinig van kunnen slaan dat wel over en willen alleen wereldspelers omdat ze anders niet kunnen scoren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, want jij weet hoeveel wedstrijden ik gister gespeeld heb? Dus dieslaat nergens op.
Heb er een stuk of 10 gespeeld. Had eigenlijk even paar van die doelpunten moeten uploaden. Ik kreeg echt niks anders dan die hoge ballen tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als jij zegt dat ze alleen maar met hoge ballen spelen dan krijg ik niet het idee dat het er veel zijn nee. Bij die silver tournaments kom ik juist de betere spelers tegen. Gasten die er weinig van kunnen slaan dat wel over en willen alleen wereldspelers omdat ze anders niet kunnen scoren.
Oh ik geloof je verder wel hoor, daar gaat het niet om. Je moet uiteindelijk toch doen waar je zelf het meeste plezier in hebtquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb er een stuk of 10 gespeeld. Had eigenlijk even paar van die doelpunten moeten uploaden. Ik kreeg echt niks anders dan die hoge ballen tegen.
Stuur die andere gast een berichtje dat je naar je werk gaat en de xbox/ps uitzet en feliciteer hem ofzo. Zet daarna je status op offline en kijk of hij quitquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik sta met 4-0 voor in de 89e minuut en het scherm is bevroren.... What to do....
Ik had verzilver probleem gisteren ik schrok wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Same, wilde net een potje gaan spelen![]()
Zostraks... "weird. Logde zonet even in en toen vroeg EA om m'n online pass. Deze heb ik al een tijd terug verzilverd, maar ik heb 'm nog maar een keer ingevuld want het kon niet anders. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? (PS3)"
edit; deels beschikbaar staat er nu op de PS-site.
Het is gewoon vervelend als je in de halve finale staat van een online toernooi...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef emokid het volgende:
Quit gewoon, serieus, lig je echt zo wakker van zo'n nietszeggende statistiek?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Voor de 2e keer dat het spel vastloopt in die 89e minuut. Ik kreeg gewoon de punten, terwijl de wedstrijd nog doorgaat. Als ik dan op advance druk kom ik in de arena terecht en kan ik niet op start drukken. Dan zit ik dus gewoon vast in de arena. Moet ik weer naar xbox dashboard en dan kom ik het spel weer in. Wtf is er aan de hand met fifa vandaag dit jaar.
Götze en Joao Moutinho dus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef Tim86 het volgende:
Dortmund, Dortmund, give me the news, I Gotze baaaaad case of loving you!
half a minute ago via web
(putting together a financial report, sorry!)
2 minutes ago via web
Oh the Joao of being champion!
18 minutes ago via web
(am in a conference call with Community Managers, be patient)
23 minutes ago via web
Okay... anyone wants to know who's on TOTW in #UltimateTeam?
about 1 hour ago via web
http://twitter.com/EA_Graoully#
Ik had UP Ibra op het middenveld staan een hele tijd, wil hem ook nog even uitproberen. Vanmiddag nog even een bod op hem gedaan maar die had ik verloren kwam ik later achter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Up Zlatan al geprobeerd? 10x fijner dan een Milito imo (althans, dat vond ik van de normale versie al)
Die een paar ton waard gaat zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Float like a Kabba-tterfly, sting like a Barnet.
Een bronzen IF
Betekent dit dat er een Janssen aankomt?quote:JP Flathead guessed the next one! Should I give him Twente thousand coins?
Zekah. Re-release of SIF is de vraag, maar zal wel een SIF zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Betekent dit dat er een Janssen aankomt?
lijkt me overduidelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Betekent dit dat er een Janssen aankomt?
quote:(that was Theo Janssen BTW, for those not on the UK forums...)
UP Krasic is brilliant! Ik had SIF Sánchez maar die kwam echt niet in de buurt bij Krasic. Dat terwijl je Krasic kan halen voor minder dan 2k en SIF Sánchez toch rond de 80k kost volgens mij...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef Tim86 het volgende:
De UP versie van Krasic speelt ook al fijner vind ik
quote:Blackburn and Rio de Janeiro now have something in common.
Pablo de Las Cuevasquote:Mourinho now sees them in his nightmares. "Pablo, Rivera", he screams, "why?"
Serdar Tasciquote:He has been multi-Tascing, trying to avoid the drop.
Daar heb ik geen verstand van maar ik vind het gewoon te zielig. Wat ik ook zielig vind was de score die ik net haalde... Maar dan vond ik het echt zielig voor de tegenstander. 11 shots on target en 1 doelpunt, terwijl ik met 3 shots on target 2 doelpunten maak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef Fenomeno het volgende:
Ik wil niet discrimineren, maar dat klinkt als een in engeland woonachtige paki
Waarom was vorige week dan Drogba die scoorde alleen in een interland voetbal .quote:
Zlatan is lomper, maar juist mega technischquote:Op woensdag 6 april 2011 00:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van maar ik vind het gewoon te zielig. Wat ik ook zielig vind was de score die ik net haalde... Maar dan vond ik het echt zielig voor de tegenstander. 11 shots on target en 1 doelpunt, terwijl ik met 3 shots on target 2 doelpunten maak.
Tot nu toe gaat het wel lekker met UP Ibrahimovic. Ik merk wel echt dat hij technische een stuk minder goed is dan Milito of UP Eto'o. Maar ik denk dat ik zo'n sterk iemand voor het doel wel kan gebruiken!
Je geeft hier al 2 manieren van te scoren aan.. Straks kom je ook nog dat mensen steeds scoren doordat ze goed zijn in dribbelen en je verdediging steeds voorbij lopen door solo acties... Net als in het echt heeft elke tegenstander een manier van spelen. En als je dat niet kan verdedigen dan gebruikt de tegenstander jouw zwakte gewoon goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef mr-green het volgende:
Ik speel dus weer een paar weken Fifa en AAAAAHHH wat beginnen de irritaties weer op te komen
Afgelopen drie potjes alleen maar lobjes, voorzetten vanaf de flanken en dan scoren met tanks en beetje rondtikken als je voorstaat![]()
![]()
![]()
Ik vraag mij echt af wat men er leuk aan vindt om zo te winnen???
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je geeft hier al 2 manieren van te scoren aan.. Straks kom je ook nog dat mensen steeds scoren doordat ze goed zijn in dribbelen en je verdediging steeds voorbij lopen door solo acties... Net als in het echt heeft elke tegenstander een manier van spelen. En als je dat niet kan verdedigen dan gebruikt de tegenstander jouw zwakte gewoon goed.
Rondtikken achterin is zwak ja als je voorstaat.
godverredommequote:Op woensdag 6 april 2011 17:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Dat is idd klote, je moet maar denken: Als jou internet het zou doen, dan laten de EA servers je wel in de steek!
Mijn team op het moment:
[ afbeelding ]
Begint ergens op te lijken! Maar wat nu, sparen voor IF Chiellini of misschien wel TIF Cavani proberen...
Inmiddels wel, Cavani staat al voor 400k op de auction...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef Confetti het volgende:
Chaos op het FIFA forum. De IF's zijn nog niet uit
Ik spel zijn naam steeds andersquote:
Omdat het "lelijk" is.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik spel zijn naam steeds anders
Win nu alles met 5-0 of hoger en dat komt allemaal door hem.
Snap niet dat zo weinig mensen hem gebruiken als je ziet hoe goedkoop hij is
Of Agbonlahor en Bent met Lennon en nog zo'n snelheidshoer.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens Agbonlahor wordt juist vies veel gebruikt bijna elk engels team speelt met hem en Anelka in de spits.
Ziek... Maar dan moet je dus eerst Live Season aanschaffen of niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef emokid het volgende:
Krasic is 91 met Live Season, worden leuke potjes Ranked deze week. Cavani ook daar 91, Seedorf en Van Bommel 88, De Jong 88, Robben 94,Barrios 88, Farfan 89, Pique 92 (veel hoger dus dan die miezerige 87 op zijn IF),
IF of wa?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef Doublepain het volgende:
4x theo voor 1,5k gekocht... Volgende week flink cashen:P
ik denk dat cavani er op staat of david luiz ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het al tijd voor het speculeren wie er op de nieuwe box art van fifa 12 zou staan?
Het lijkt nog ver weg maar ik vind dat altijd wel leuk
Ik vind dat je Kaká af kan schrijven , Messi en Ronaldo hebben al op pes gestaan en Rooyne is natuurlijk ook maar afwachten ik verwacht dus een nieuw iemand maar wie ?
Xavi Villa of Iniesta misschien ? Als Nederlander lijkt mij Sneijder wel tof .
Snijederquote:Op donderdag 7 april 2011 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het al tijd voor het speculeren wie er op de nieuwe box art van fifa 12 zou staan?
Het lijkt nog ver weg maar ik vind dat altijd wel leuk
Ik vind dat je Kaká af kan schrijven , Messi en Ronaldo hebben al op pes gestaan en Rooyne is natuurlijk ook maar afwachten ik verwacht dus een nieuw iemand maar wie ?
Xavi Villa of Iniesta misschien ? Als Nederlander lijkt mij Sneijder wel tof .
Ze zaten ook op het shirt van lazio:Pquote:Op donderdag 7 april 2011 13:13 schreef Stuurver het volgende:
Ik vraag mij af hoe PES aan het geld komt om spelers zoals Torres,Messi en Drogba te strikken.
Napoli is toch ook wel een bazenclub jaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef Tim86 het volgende:
oh zo
Speel alleen normale wedstrijden als ik tegen vrienden speel en dan wel erg vaak met Napoli. De 3 tenoren zijn fantastisch
1 herhaling is nog wel oke, maar dat ze 3 herhalingen doen snap ik echt niet van EA. En ze hadden ook niet moeten invoeren dat je bij een celebration kan rondrennen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef mash_ het volgende:
Tering net 120min tegen een tering mongool gespeeld die het leuk vind om alles filmpjes te kijken. alle pauzes te wachten. bij elke uitgooi, uittrap etc net zo lang wachten tot hij automatisch traptEn hele wedstrijd lang achter in rond tikken.
Snap ik nog steeds niet waarom ze die tering filmpjes in het begin gemaakt online. Enige wanneer je dat wilt kijken is als je je tegenstander wilt irriteren
Herhaling vind ik niet het ergste.. Maar op het begin van de wedstrijd. Dat duurt echt super lang. Dat ze iedereen een hand gaan geven enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 herhaling is nog wel oke, maar dat ze 3 herhalingen doen snap ik echt niet van EA. En ze hadden ook niet moeten invoeren dat je bij een celebration kan rondrennen.
Ik had gister een hele mooie doelpoging. Maar die kwam op de lat terecht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef OmniRocket het volgende:
Waar blijven de doelpunten voor de maand april?
Ik had echt precies hetzelfde, als die erin had gezeten had ik sowieso al gewonnen!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik had gister een hele mooie doelpoging. Maar die kwam op de lat terecht.
Wat een pechquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:17 schreef Rijstbal het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/72148740
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat dat bij spelers werkt die iedereen wilt hebben. Maar als je een 82 speler voor 650 start prijs zonder BIN is het gewoon vragen om problemen. Heb er al zoveel voor 650/700 gekocht en vervolgens voor 2500 - 3000 BIN erop gezet. Het geld verdienen wordt me gewoon heel makkelijk gemaaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:12 schreef Tim86 het volgende:
Dat is een beetje een gok..door hem laag aan te bieden gaan meer mensen je speler volgen en zijn er vaak meer bieders, waardoor de prijs flink omhoog kan worden gedreven als het even mee zit. Het risico is dat jouw speler er net tussen door glipt en er veel minder betaald wordt dan het minimum..
Als je zoiets begin vd avond doet kan het weinig kwaad, maar op rustige tijden wel
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel nu zo, vind het wel een beetje jammer dat ik IF Reyes op LF moet zetten, niet super voor chemistry en ziet er niet mooi uit enzo.
Nou heb je eigenlijk 2 opties voor LF in Liga BBVA, IF Mata en IF Pedro.
Dan heb je nog Di María en de IF versie maar de 1e is lang niet zo goed als Reyes en de 2e is veel te duur.
IF Pedro (85) is vrij duur maar is wel snel en heeft een goede voorzet, zijn schot is matig voor zo'n LF. IF Mata is ook 85 maar zijn stats zijn een stuk minder en kost nog steeds zo'n ruim 80k:
82 - 90
80 - 53
80 - 68
Ook niet echt overtuigend... Weet niet goed wat ik nou met die LF positie aanmoet.IF Mata is een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scoort bijna 1 op 1 bij mij en vele assists. Maak veel loopacties voor steekpasjes en dan diagonaal schieten of terugleggen op IF Soldado of IF Joaquin, en maakt ook veel kopgoals uit voorzetten van Joaquin (die ballen gaan vaak naar Mata ipv Soldado op de 1 of andere manier..).
Mijn Valencia aanval is super. Nu nog sparen voor SIF Soldado.
edit.
Ik heb hem overigens wel als LW in een 4-3-3.
Di Maria heb ik ook gehad, deed het aardig, maar IF Mata was beter en als reserve had ik weinig aan Di Maria dus verkocht voor een flink bedrag en de goedkope Vicente gehaald als stand-in voor Mata.
[ Bericht 5% gewijzigd door DutchSL op 08-04-2011 16:26:45 ]
Oké dan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Mata is een heldscoort bijna 1 op 1 bij mij en vele assists. Maak veel loopacties voor steekpasjes en dan diagonaal schieten of terugleggen op IF Soldado of IF Joaquin, en maakt ook veel kopgoals uit voorzetten van Joaquin (die ballen gaan vaak naar Mata ipv Soldado op de 1 of andere manier..).
Mijn Valencia aanval is super. Nu nog sparen voor SIF Soldado.
edit.
Ik heb hem overigens wel als LW in een 4-3-3.
Di Maria heb ik ook gehad, deed het aardig, maar IF Mata was beter en als reserve had ik weinig aan Di Maria dus verkocht voor een flink bedrag en de goedkope Vicente gehaald als stand-in voor Mata.
Daar heb je ook nog allemaal IF's vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef Tim86 het volgende:
Ja ik ook, maar dit is wel een toffe generatie. Moutinho, Quaresma, Coentrao en Meireles en Danny vind ik erg tof. Daarnaast spelers als Nani, Ronaldo en IF Pepe die gewoon erg goed zijn en dan opvullen met wat klootzakjes als Carvalho, Tiago, Bosingwa en Alves
Zeker. En mijn Liga BBVA levert zoveel op dat er nog veel op de bank blijft staanquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar heb je ook nog allemaal IF's van![]()
Best een mooi teampje van te maken denk ik zo.
Geen eens IF Ronaldo? sjesus...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker. En mijn Liga BBVA levert zoveel op dat er nog veel op de bank blijft staan
Heb niet meer het geduld om dagenlang op een team te bouwen als ik eenmaal iets wil, dus al flink bezig geweest. Straks nog even op jacht naar formatiekaarten.
[ afbeelding ]
Ja ik heb volgens mij ergens gelezen dat het 9pm gmt was. Weet het alleen niet zeker. Op een vrijdag avond om 10 uur... hmmm lekker handigquote:
Dit inderdaad, kost nog even 150k maar moet te doen zijn voor jouquote:
Als je een beetje vals wil spelen, met Casillas heb je een dubbele link met Carvalho én Pepequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Geen UP van Coentrao helaas
IF Carvalho wordt aan gewerkt.
Ja, heb ik ook aan zitten denken, maar dat is dan weer jammer. Met mijn eredivisieploeg kan ik ook Robben erbij zetten, maar als ik mezelf een bepaald team opleg dan ga ik me daar ook aan houden. Ik moet die keeper van Genoa ook nog halen..die heeft nog een rating van 80.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je een beetje vals wil spelen, met Casillas heb je een dubbele link met Carvalho én Pepe![]()
Je keeper is wel erg matig nl...
1. Koop speler.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:20 schreef Santello het volgende:
Hpe the fuck handelen jullie.
Zo uber jelous.
In de winterstop zijn er spelers geupgrade die beter hadden gespeeld dan hun waarde op fifa.quote:
haha ja, prijsfixen is 1 ding, maar doe het dan niet zo super obviousquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef Santello het volgende:
50x IF Janssen op de markt van dezelfde handelaar
Koop zo'n team moraal kaartquote:
Niet toevallig met 2 spelers zeker? Want dat had ik, kwam een maat van me meespelen kreeg ik ineens steeds de coins van de tegenstander :S (PS3)quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef DutchSL het volgende:
Net voor het eerst in een week weer gespeeld, en gvd weer hetzelfde probleem dat ik mijn coins niet krijg uitbetaald na de wedstrijd.
Zo is er geen bal meer aan.
Min of meer hetzelfde als in de kroegquote:
Zeker een van de twee ja..quote:
?quote:
haha zo had ik hem laatst andersom..was in de week dat Pepe inform was..ik zag Portugees en Real en mijn eerste gedachte was: KUT niet IF Pepe, maar een seconde later zag ik dat het Ronaldo was (wat uiteraard de enige andere optie was, maar dat had ik nog niet doorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik helemaal dol juichen om cr7, is het pepe
Xbox. Maar denk dat ik hem nog een weekje hou, past prima in mijn Serie A teamquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Die wil ik misschien gaan kopen, welk platform?
van der wiel if?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:12 schreef Doublepain het volgende:
Sneijder en IF Greg nog en dan ben ik klaar!!
Ben wel blij dat ik 100 chem heb
[ afbeelding ]
Je moet IF Pastore op de linker CAM zetten. dan heb je goede chemistry!! en het is ook een goede speler.! IF Pastore is voor de Xdoos ongeveer 80K dat moet voor jou geen probleem zijn!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels heel mijn Liga BBVA team verkocht. Enkel IF Pepe en NIF C-Ron gehouden van die ploeg. Van dat geld heb ik exact 2 teams gemaakt:
[ afbeelding ]
Napoli is gewoon een bazenploeg dit jaar en met dit systeem haal je denk ik het meeste uit de 3 tenoren, aangevuld met een CAM aan de andere kant. Expres niet gegaan voor de beste spelers en de standaard spelers, maar gewoon mijn eigen favorieten en daar zoveel mogelijk Napoli tussen. Heb alleen nog mijn twijfels over CDM Pazienza, maar die is wel sterk en gruwelijk voor chem. Op de bank heb ik oa IF Inler, IF Quagliarella, Miccoli (CAM), UP Krasic en Lopez, dus heb wel wat opties om wat open te breken mocht het nodig zijn,
Verder de Portugezen die ik eerder al gepost heb, zijn nu helemaal klaar en op de bank oa de IF versies van Quaresma, Moutinho en Almeida. Ben er nog niet uit wie mijn vaste middenveld gaan vormen..Moutinho hoort daar eigenlijk ook wel tussen.
[ afbeelding ]
Meh ik wil Cavani ook wel!! Moet toch nog even doorsparen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels heel mijn Liga BBVA team verkocht. Enkel IF Pepe en NIF C-Ron gehouden van die ploeg. Van dat geld heb ik exact 2 teams gemaakt:
[ afbeelding ]
Napoli is gewoon een bazenploeg dit jaar en met dit systeem haal je denk ik het meeste uit de 3 tenoren, aangevuld met een CAM aan de andere kant. Expres niet gegaan voor de beste spelers en de standaard spelers, maar gewoon mijn eigen favorieten en daar zoveel mogelijk Napoli tussen. Heb alleen nog mijn twijfels over CDM Pazienza, maar die is wel sterk en gruwelijk voor chem. Op de bank heb ik oa IF Inler, IF Quagliarella, Miccoli (CAM), UP Krasic en Lopez, dus heb wel wat opties om wat open te breken mocht het nodig zijn,
Ik vind het altijd wel leuk om zo de keeper uit te spelen, zit wel wat risico aan vast natuurlijk maar tegen de computer probeer ik het sowieso altijd.quote:Sorry, the page you are trying to access is not available.
This is typically due to an incorrect URL.
Ja klopt, die heb ik ook wel overwogen. Had ik hiervoor ook altijd in mijn Serie A team. WIl eerst even Menez proberen, die vind ik online ook altijd erg fijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:15 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Je moet IF Pastore op de linker CAM zetten. dan heb je goede chemistry!! en het is ook een goede speler.! IF Pastore is voor de Xdoos ongeveer 80K dat moet voor jou geen probleem zijn!
Mooie teams trouwens!!
Mooi!:)quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt, die heb ik ook wel overwogen. Had ik hiervoor ook altijd in mijn Serie A team. WIl eerst even Menez proberen, die vind ik online ook altijd erg fijn
Hoe speelt TIF Cavani eigenlijk, vertel me aub dat ik niet voor niks aan het sparen ben!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt, die heb ik ook wel overwogen. Had ik hiervoor ook altijd in mijn Serie A team. WIl eerst even Menez proberen, die vind ik online ook altijd erg fijn
Nog geen tijd gehad om te spelen. Tentamens FTWquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe speelt TIF Cavani eigenlijk, vertel me aub dat ik niet voor niks aan het sparen ben!
*FTL.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog geen tijd gehad om te spelen. Tentamens FTW
En dan kan ik hem niet eens lenen... hehe. Nah ik ben hard onderweg, heb alweer 300k verzameld. Zal niet lang meer duren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lolquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
*FTL.
Ik heb onderhand mijn 3-5-2 BBVA team ook weer verkocht. Heerlijk team, veel mee gewonnen, maar ik werd één wedstrijd weggetikt door iemand met spelers zoals Xavi en Fabregas en dus zag ik dat je met deze spelers blijkbaar aardig kan voetballen. Dus:
[ afbeelding ]
Terug bij het oude vertrouwde Barcelona en hopelijk leer ik nu eens om FIFA echt goed te spelen. Dribbelen kan ik nog totaal niet, dus dat wordt flink oefenen met IF Messi.
Ik heb de laatste 2 finales een tegengoal in blessuretijd gekregen, zo fucked up. Afgelopen keer omdat Sneijder hem er van 11 meter in koptequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Messi IF, ja die kan ik nog niet betalen...
Nu al de 3x op rij dat ik de finale verlies, toch 12k die ik mis loop. Ik verlies liever de 1e ronde....
Ik heb vaak aan het begin van de wedstrijd dat ik het dan verneuk. Krijg ik al snel 2 doelpunten tegen. Dan moet ik de hele wedstrijd knokken en vaak maak ik het nog wel gelijk maar dan heeft de tegenstander weer een gelukje. Ook leuk als je 3x in een wedstrijd op de lat schiet....quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 2 finales een tegengoal in blessuretijd gekregen, zo fucked up. Afgelopen keer omdat Sneijder hem er van 11 meter in kopte
Die wedstrijd pakte ik ook nog een 2e geel in de verlenging voor een standing tackle, maar uiteindelijk kon ik wraak nemen met C-Ron in de 120e min
Dat kan niet. Er is/was geen web app voor die versie. Enige wat je kan doen is je spelers beheren via Generations.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Doublepain het volgende:
Iemand enig idee hoe ik op FUT 10 kom met de web app??
Kijken hoe de markt daar uitzietquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er is/was geen web app voor die versie. Enige wat je kan doen is je spelers beheren via Generations.
Waarom wil je dat dan?
Niemand speelt dat nog..maar je kan ook op de console inloggenquote:
Mijn ps3 heb ik niet meer.. Met de Xbox heb ik 10 niet, maar ik kan me herrineren dat ik echt een zieke team had.. Jammerquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand speelt dat nog..maar je kan ook op de console inloggen
Ja, jij zit net in een rare situatie omdat je een andere console hebt. Ik kan mijn oude teams nog opzoeken, is wel tofquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn ps3 heb ik niet meer.. Met de Xbox heb ik 10 niet, maar ik kan me herrineren dat ik echt een zieke team had.. Jammer
Eerste wedstrijd 4-2 winst, 3x Cavani. Wat vooral opvalt is dat hij een stuk sneller is dan de normale IF die ik eerder heb gehad en dat hij alles op kracht doet. Soms daardoor een sullige misser omdat hij de finesse mist, maar vaak daardoor ook wel uit een halve kans een goal. Ook erg sterk in de lucht..lijkt een perfecte spits voor 433 of 4321quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |