PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Hier ook ja, heb geprobeerd 59th minute de koopjes te kapen nu, maar komt bijna niks nieuws opquote:
Dat heb je ook nodig als je denkt dat de marktprijs van Vennegoor 10K isquote:
geholpenquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Fenomeno het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/90/500960.page#4214811
Help even mee voor SIF janssen
wel dubbel s ja, Firefox linkt Theo Jansen aan een 63 jarige bruggenbouwer ofzo, dus das niet goed denkquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Fenomeno het volgende:
godver was het wel dubbel s
verwarrend allemaal
Als het zoveel scheelt, kijk dan gewoon nog 2 dagen of je hem beter tegenkomtquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef Tobi-wan het volgende:
hmmm wtf. Stond weer een goedkope IF Di Natale op de auction. Ik bied erop met nog 15 sec erop is die plots afgelopen, mijn bod staat er wel nog op maar hij zal wel een trade offer geaccepteerd hebben... Ben bang dat ik toch de hoofdprijs voor hem moet gaan betalen.
Ik kan hem sowieso halen voor 360k ofzo, vanmiddag sond die erop voor 300k en nu net voor 270k. Ik blijf ook nog even wachten, vind het zonde om al mijn coins eraan uit te geven, dan gaat het handelen ook minder snel. Maar ik wil hem wel gewoon graag hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als het zoveel scheelt, kijk dan gewoon nog 2 dagen of je hem beter tegenkomt![]()
Kan veel schelen op zulke dure spelers.
Check gewoon de individuele prijzen en reken uit of het samen 100K waard is of meer..quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef Doublepain het volgende:
is dit dom of niet?
Xavi, IF Junker, IF Astori en 7.5k voor Robben?
Was alleen happy hour tussen 8 en half 9 vandaag. Een keer in de week, geen vaste dag. Enige verschil was 5K premium gold ipv 7.5..niet echt boeiend.quote:Op maandag 4 april 2011 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut dat ik nu net geen psn tegoed heb is het morgen ook nog happy our ? zou wel niet he.
Same, wilde net een potje gaan spelenquote:
100k??quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Check gewoon de individuele prijzen en reken uit of het samen 100K waard is of meer..
Ik heb dat wel vijf of zes keer gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Same, wilde net een potje gaan spelen![]()
Zostraks... "weird. Logde zonet even in en toen vroeg EA om m'n online pass. Deze heb ik al een tijd terug verzilverd, maar ik heb 'm nog maar een keer ingevuld want het kon niet anders. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? (PS3)"
edit; deels beschikbaar staat er nu op de PS-site.
Ik speel niet op de PS3, dus ken die prijzen niet, maar ik neem aan dat je zelf zo slim bent om zoiets gewoon op te zoeken. Volgens fut11info is NIF Robben ongeveer 100k waard. Xavi in een goede formatie is zeker wel 60K waard though, die 45K die je hebt gezien was ver onder de markt. Als IF Junker+IF Astroi+7.5K minder dan 40K is samen dan heb je dus een goede deal, anders niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
100k??. Mijn robben is nieuw, 0 gespeeld en gescoord
Xavi was leuk, ooit heb ik hem weer..
![]()
Xavi ging net weg voor 45k.. Ik heb dus ongeveer 40k winst gemaakt:p (junker en astori meegerekend)
Waar zie je dat???quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef Tim86 het volgende:
oke, dan is Robben iets van 70K max waard. Xavi met goede formatie 55K, IF Junker 4K, IF Astori 2K+7.5K maakt. Prijs is dan dus vrij fair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |